Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 10041 til 10060 af 176852
-
Biologi A og Engelsk A - SRP
ForumindlægHej alle sammen. Jeg vil gerne skrive SRP i Biologi og Engelsk. Jeg tænker at skrive om hvordan steorider påvirker kroppen og dens bivirkninger. I Engelsk vil jeg analysere en film om og vise hvordan bivirkninger skader kroppen. Men hvordan skal jeg kunne mødes med de tog fag nogen ideer? Tusin... -
SRP - matematik A + samfundsfag A
ForumindlægSå nærmer SRP sig, og jeg har efterhånden besluttet, at jeg vil skrive i matematik og samfundsfag. Jeg har kigget på en masse emner, men vil gerne have mere inspiration. Så fyr løs med jeres emner! Hvad skrev I selv om? Skriv også hvis har kombineret et af fagene med et andet fag. Hvordan var ... -
SRP Engelsk A - Samfundsfag A
ForumindlægHej Alle, jeg har fået stillet denne problemformulering til min SRP opgave, hele opgaven tager udgangspunkt i feminisme i USA, jeg ville høre om der var nogle der kendte nogle feministiske teoretikkere fra nutiden til mit redegørende spørgsmål? - Redegør kort for nutidige tendenser indenfor femi... -
matematik A
Forumindlægmåske nogen kunne hjælpe med b opgaven? -
Årskarakter og eksamen
ForumindlægHej Jeg vil gerne vide om at hvis man har fået 4 i et afsluttende fag i årskarakter og man skal op i det til eksamen, hvad tæller så? -
HJÆLP TIL TYSK EKSAMEN
ForumindlægHej Nogle der kan hjælpe mig? Jeg har en tysk eksamen i morgen, og har svært ved at forstå en tekst. Håber på hjælp. -
Hjælp til engelsk eksamen
Forumindlæghej studieportalen jeg har engelsk eksamen i næste uge og jeg ville lige spørge om der er nogle der ved noget om pop musik? -
engelsk eksamen
Forumindlæghej jeg går i 9. klasse, jeg skal til eksamen i år og skal op i south Africa during apartheid og kan ikke finde et undertema så ville hører om i ville hjælpe mig.. :-) -
Spansk eksamen
ForumindlægEr der en venlig sjæl der har tid og energi til at hjælpe mig med min spansk eksamen? Jeg skal op imorgen og har trukket la guerra civil. Det ville være en stor hjælp. -
Emne til eksamen?
ForumindlægHey! Jeg har skrevet rapport om vestas, og sidder nu og mangler et godt emne til, hvad jeg kunne fremlægge til eksamen? Nogle som har en godt og spændende emne? -
essays til Eksamen
ForumindlægJeg mangler en essay jeg kan analysere til min Dansk eksamen til sommer. De skal være på 5-10 normal sider og det ville være rart hvis i kunne linke til dem. Tak på forhånd -
Eksamens opgave hjælp!
ForumindlægNogen som kan hjælpe med en svær eksamens opgave??? http://peecee.dk/upload/view/105950 Det er kun opgave 1. :) Tak for hjælpen ;) -
Hvad handler eksamen om?
ForumindlægHvorfor bliver man nervøs? Hvorfor går klappen ned? Og hvorfor kan man ikke gennemføre eksamen? Er der nogen, der er født til det eller hvad`? Jeg har lige været op i AT OG BESTOD KUN -
NV eksamen
ForumindlægEr der nogen der har været op i NV eksamen på sukkertoppen, som kan fortælle mig hvad lærene forventer? Er vildt nervøs T^T -
Cubakrisen (Historie A og Matematik A)
ForumindlægJeg skal i min redegørelse lave en redegørelse for Cubakrisens optakt og forløb herunder Cubas placering under den kolde krig. Er der så nogen, der kan anbefale mig nogle afsnit/punkter jeg kan komme ind på? Tak på forhånd -
Sidste eksamen
ForumindlægHej allesammen. Jeg går mine sidste eksamener i møde for tiden, den sidste eksamen som er det forbandede AT, som lige bliver afskaffet et år for sent. Derfor undrer jeg mig over, om ens sidste eksamen på gymnasiet er en eksamen som enten brister eller bærer? Med andre ord, er det en eksamen man ... -
Kemi: Indholdet af sødestof
ForumindlægHej, jeg har problemer med en opgave i kemi, håber der er nogen der vil hjælpe med at løse den :)? Indholdet af saccharin i sødetabletter ønskes bestemt i et kemilaboratorium. I sødetabletter findes sødemidlet som natriumsaltet af saccharins baseform. 20 tabletter pulveriseres og blandes med ... -
Ingen årsprøve?
ForumindlægJeg går i 2g med studieretningen mat A, fys/kemi B. Til næste år skal jeg have fys A. Skal jeg så ikke op i skri. årsprøve i år i fysik? Det samme "problem" for en af mine venner, der har eng A, mat/samf B, han har så valgt mat. Skal han heller ikke op i skri. årsprøve i mat? Ellers d... -
eksamen er truet!!
ForumindlægGymnasieelevers eksamen er truet, fordi lærerne har en idé om at strejke i eksamensperioden (her vil vi risikerer, at vores eksaminer vil blive udskudt)... Lærerne strejker, fordi de r utilfredse med de nye aftaler om løn osv. Så ved I det på forhånd:) -
Eksamen i religion
ForumindlægHej, Nu er det sådan at jeg skal til eksamen i religion. Er der nogen der har en eksamenstekst eller flere, som man kan øve sig på? Og hvordan foregår eksamen hel præcis? Jeg ved at man trækker en tekst og har 24 minutters forberedelse. Starter man ud med at præsentere teksten eller religionen...
