Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 10101 til 10120 af 57177
  • Dumpede matematik A

    Forumindlæg
    Jeg dumpede matematik A skriftligt og bestod det på b-niveau. Ville det være muligt for mig at læse matematik A om?
  • Idræt

    Forumindlæg
    Hej med jer:) Nogen der kan fortælle mig om man har idræt alle tre år på gymnasiet, hvis man vælger det på c niveau??? Tak på forhånd
  • kemi termin

    Forumindlæg
    Hej derude Er der nogen som kan oploade gamle kemi eksamenssæt. Det vil være en stor hjælp :) På forhånd tak
  • C

    Forumindlæg
    Hej. Har lige været op til skriftlig matematik c. Fik lige lyst til at se hvor mange point jeg har fået rigtigt. Er der nogle som ved hvor mange point man får for hver rigtigt svar.
  • International økonomi

    Forumindlæg
    Hvor skal man lede efter international økonomi på denne side.. Synes måske det burde oprettes som fag/kategori..
  • Engelsk mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    Hvad kan jeg gøre for at score en høj karakter til engelsk mundtlig eksamen på B-niveau. Hvad forventer læren? Hvis i har nogle erfaringer fra en tideligere engelsk eksamen må i også meget gerne dele dem. :) På forhånd tak.
  • Gym optagelsesprøve?

    Forumindlæg
    Er der nogen der har været til gymnasiet's optagelses prøve, så hvis i vil gøre mig den tjeneste at sige hvordan det foregår, og om det er svært eller ej? -Billal
  • Karakterer 2.års hhx

    Forumindlæg
    Situationen er at jeg afslutter 4 fag i år, jeg har afsluttet medie fag med et 7 tal og erhverscase med. Og jeg har netop været oppe til international økonomi / samfundsfag på b niveau. Jeg har desværre fået 00 mit spørgsmål er så bare kommer det på mit eksamens bevis eller tager de også den årsk...
  • Alm. Studieforberedelse!?

    Forumindlæg
    Hvad er det for noget med en at-prøve? Hvad går det ud på? Hvad skal man under prøven, hvornår får man prøven? Er mega forvirret! Er der ikke en eller anden der kan give mig et klart overblik?
  • Samfundsfag

    Forumindlæg
    Samfundsfag C , hvordan forgår eksamen ?
  • hvad tænker i om mit Essay? første gang.

    Forumindlæg
    Livet efter Døden Da jeg så de billeder af folk der bedte til gud kom det første i mit hovedet at hvad der sker med en når man dør. Mange mennesker tror at efter man dør så kommer man op i himlen og forsætter sit liv, Men jeg tror at efter man er død så bliver du genfødt uden nogle hukommelse ...
  • Metode samfundsfag - samfundsvidenskabelig

    Forumindlæg
    Hvilke metoder bruges i samfundsvidenskabelig? Jeg sidder og skriver om nazismen og har svært ved at forholde mig til det .
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Vi har trukket samfundsfag og er lidt i tvivl om, hvordan det kommer til at forgå... Jeg tror det kommer til at forgå på følgende måde: Vi kommer der ind, har 45 min. forberedelsestid, hvor vi skal besvare 2-3 spørgsmål, noget med at redegør, diskutere, analysere osv. også får vi ind artikel, ...
  • Math B , har brug for netop DIN hjælp !!!

    Forumindlæg
    heej skal oppe i math B eksame d. 19/7.. søger en som har ordenlig styr på sine ting i math og en som gerne vl tjene nogle penge .. vil virkelig gerne ha en bar oke karakter i det fag, Nogle gider hjælpe:) ...
  • haster!

    Forumindlæg
    Hej.. jeg er virkelig usikker på hvordan eksamensformen foregår til historie, så er der nogen der kan give mig en idé om det? det ville være lækkert hvis det er en person der har været oppe, for vore lærer har ikke givet klar besked:S Hilsen Camilla
  • Tysk og Historie??

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal som mange andre også snart i gang med SRP.. jeg har valgt at skrive i tysk og historie. Er der nogen som har nogen spændende emner, som man kan skrive i udover Nazisme, som jeg har haft om. Håber der sidder nogen derude med masser af ideer:D:D - Anja
  • HJÆLP Haster MEget please

    Forumindlæg
    er du nogen derude der vil kigge på denne opgave 3. c
  • FSA matematik 2009?

    Forumindlæg
    en der kan sende mig FSA matematik 2009?
  • Latin A/Græsk A

    Forumindlæg
    Jeg begynder snart på gymnasiet, men har fortrudt mit valg af studieretning, og er derfor splittet mellem at skifte over på en studieretning med latin og græsk, og på at skifte til kinesisk og engelsk, og vil derfor godt høre lidt mere om linjen. Har man kun undervisning i selve sprogene på A-niv...
  • kemi A skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej Skal til terminsprøve i skriftlig kemi i næste uge. Nogen der har gamle eksamenssæt, jeg kan øve mig på? Jeg har lavet øveopgaverne fra min lærer, men vil gerne træne noget mere.