Søgning på: kemi a eksamenssæt 2016. Resultater: 10161 til 10180 af 152757
-
Valg af emne? fagkombination: Biologi A, Engelsk B.
ForumindlægHej Alle! Er der nogen der umiddelbart har en god ide til et emne mellem disse to fag? Jeg er åbent for alle ideer! Jeg har selv tænkt på noget både omkring embryologi eller kræft, men har ikke tænkt tanken helt til ende.. Mvh Kristine -
Dansk - Novelle a la' Sigmund Freud?
ForumindlægHej SP (: Umm, er der nogen der kender nogle danske noveller, der ville være perfekte at lave en psykoanalyse på? Jeg havde naturligvis et par ideer men... De er ikke alle danske (som jeg overså i et øjeblik af begejstring). Men ja so far har jeg; "Et skud i tågen" som jeg har hørt er... -
SRP komm/it A og samfundsfag B:
Forumindlæghej jeg er igang med at skrive SRP om syndhedsplatformen. jeg har fået dette spørgsmål, som jeg ikke rigtig ved hvordan jeg skal gribe an ?, "analyser hvilke komunikative udfordringer og muligheder der er ved sundhedsplatformen set ud fra et borger,personale, og samfundsperspektiv jeg er... -
Hvad var Eksamen + Sygeeksamen Tysk Skriftlig A STX 2010?
ForumindlægHej alle MENTE SELVFØLGELIG 2009!!! Har nogen af jer en stil/stiloplægget til TYSK SKRIFTLIG STX 2009 - sygeeksamen og normal eksamen? Please - skal bruge det i morgen kl.8! Svar meget gerne hurtigt!!! -
Reducér med a''er og b''er
ForumindlægBehøver virkelig hurtig hjælp med at reducér udtrykket: 12a-6(2b-a)+(40b-70a):10 Vil gerne have udregninger -
Ege Ovne A/S - Spørgsmål om lagerstyring
ForumindlægHej Jeg skal i en opgave beregne om det er lønsomt at anskaffe et sikkerhedslager på 75 stk. De variable enhedsomkostninger er 1.400 kr stk. Mit problem er at jeg ikke er helt sikker på hvad jeg skal vurdere i forhold til. Håber der er en der kan hjælpe Mvh Louise -
STX Biologi A Eksamen 24. maj 2017
ForumindlægNogen som har det her eksamens sæt færdiglavet? -
Mangler du et job og kan matematik på A-niveau
ForumindlægJeg er en pige der går i 3.g, som har fået den fantastiske mulighed at komme til Caribien i fire måneder, med skolens accept. Jeg søger derfor en til at hjælpe mig med matematikken. Da jeg er i Caribien, vil hjælpen komme til at foregå primær over nettet eller pr. tlf. Jeg søger både være hjælp t... -
A white American's Lament
ForumindlægHejsa. Jeg sidder og skal analysere dette digt. Jeg er i tvivl om jeg har forstået budskabet og hvem taleren er rigtigt Problemet er at jeg syntes teksten er en smule svær at oversætte som helhed. Titlen hedder på Dansk' En Hvid Amerikaner's klagesang'. Og den handler om frygt... -
Hvordan foregår mat. mundtlig eksamen A-niveau
ForumindlægHej Alle Jeg skal til mundt. mat eksamen på mandag. Nogen der ved, hvor lang tid man har til at holde oplæg (altså svare på det eksamensspørgsmål man har trukket) og hvor lang tid der er dialog med lærer og censor? På forhånd tak:) -
Jeg Søger Hjælp til Matematik A HTX MAJ 2008
ForumindlægHer er Opgave: http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF08/Eksamen/Opgaver/080530_opgave_htx_081_matA.ashx Vil meget gerne have en facitliste da jeg har udarbejdet det hele i hånden og ikke er så god til at skrive det ind her.. -
AT, Historie A, Biologi C: Pasteur
ForumindlægHej alle Vi er jo en del, der har valgt Pasteur ti AT i år, så ville høre om, der var nogen som havde noget, de ville dele/bytte eller evt. nogle gode råd? Måske er der nogen, som har været oppe? -
Hjælp til mundtlig fransk 24-timers eksamen (a-niveau) !!
ForumindlægHej derude ! Er der ikke en sød sjæl, der har lyst til at hjælpe mig i morgen d. 25-06-2013. Jeg trækker min 4-siders tekst i fransk, som jeg efterfølgende har 24 timer til at forstå, analysere, fortolke og perspektivere til et andet emne. Jeg er mildest sagt en kujon til fransk, men har de... -
Tutor til mat A - Fredericia og 50 km radius
ForumindlægSøger en matematik tutor der kan hjælpe ca 5 timer om måneden. God løn. Helst weekend. Bor i Fredericia, men kører gerne efter det. -
Beregning af energimængde ved detonation af en A-bombe
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med en omfattende beregning af energimængden af en atombombe. Jeg ved selvfølgelig at jeg kan bruge einsteins formen E=m*c2 ... men jeg ska bruge det til min studieretnings opgave og derfor ska det jo helst fylde en hel del og være så omfattende en beregning så mul... -
Steady State: Stigning i opsparing (Makro A)
ForumindlægJeg får til opgave, at forstille mig, at en økonomi er i steady state, hvorefter opsparingsraten stiger. Jeg skal derfor bruge mit transitionsdiagram til at fortælle økonomiens reaktion over tid til den permanente stigning i opsparingsraten. Og er lidt i tvivl om svaret. For hvis økonomien aller... -
Matematik A maj 2008 HTX Facitliste?
ForumindlægHejsa, Jeg skal bruge en facitliste til skriftlig eksamensopgaven HTX maj 2008. Jeg skal nemlig rettet nogle opgaver. Jeg har opgave sættet fra uvm.dk, men jeg har problemer med at finde facitlisten. Det ville være super dejligt hvis der var nogen der havde facitlisten. -
Dansk A - skriftlig eksamen HTX 2011
ForumindlægHej venner Jeg ville hører om der er nogen som ved lidt om "Tema" i år, skal op imorgen. Eller Har I måske været oppe allerede, kunne være kanon hvis nogen kan hjælpe lidt, da det altid ender med en dårlige karakter for mig! Venlige Hilsen Lukas -
Eksamen i dansk A, efteråret 2012 opg. 6
ForumindlægHej! er der nogle, der har opgave 6, fra Dansk eksamen på HHX i efteråret 2012? Den omhandler en sammenlignende analyse af "Paa café" og "Kærlighed" http://eopgaver.ucholstebro.dk/DanskA_opgave%201_efteraar2012_drewaqubclkoputbnskgeorybadlrn/ Eller bare har analyse af teks... -
Tendenser til de forskellige litterære perioder (HF DANSK A)
ForumindlægEr der nogen der ved hvor jeg kan få en oversigt og de forskellige tendenser/hovedtræk (litterære) i de forskellige perioder? Fx er for det moderne gennembrud -Kønsroller (frigørelse af kvinder) - Religionskritik - Sædelighedsfejden (kyskhed >< ukyskhed) - Samfundskritik - Determinisme: Ar...
