Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 10341 til 10360 af 176852
-
AT-eksamen
ForumindlægEr der nogen der ved, hvilke spørgsmål lærer og censor kan finde på at spørge en om i en AT-eksamen -
Facit for Eksamen
ForumindlægHej... Er der nogen der ved, om man kan se facit- listen af FP9 eksamen, så man kan se hvilke fejl man havde? -
informatik eksamen
ForumindlægHey! skal op til Informatik eksamen og vil gerne vide, hvordan jeg bedst muligt forbedre mig. Vi har adgang til systime. mvh en 1g elev på hhx -
Eksamen Regler.
ForumindlægKlre studieportalens bruger. - Jeg står og skal til FSA eksame imorgen i Matematik. Jeg har taget nogle kopier af nogle gamle noter jeg har liggende. Er dette lovligt at medbringe? Det er jo mine egne noter bare kopieret. * Grund til jeg tog kopi af de var kryllede. -
redox kemi (akut)
Forumindlæghej alle skal aflevere en opgave her om lidt som omhandler redox kemi. Jeg har vedhæftet et dokument. Mit spørgsmål er specifikt den del der hedder 'elektronregnskabet', der hvor man skal gange skråt så det går op. Hvis den går 0 op/ned i oxidationstal, mens den anden går 2 op, og de sk... -
HJÆLP. Mat A. HASTER !
ForumindlægHej.. Jeg sidder her med 2 opgaver som jeg ikke helt kan finde ud af..:( Der SKAL være mellemregninger (siger min lærer) opg 1. I et elektrisk kredsløb har du givet strømstyrken I(ampere) som funktion af tiden t (sekunder): I(t) = 3,2 * sin (0,04 * pi *t) +1,2 Du skal bestemme: a) Den største og ... -
Matematik A
ForumindlægHeej allesammen. Jeg sidder og er virkelig kommet i krise over AT. Mit emne er brystkræft (screening), og jeg har fagene biologi c og matematik a. Det er nemt nok at få biologi c med, men har et problem med matematik a. Jeg har følgende materiale om mammografi screening: http://www.bmj.com/conten... -
HJÆLP MAT A
ForumindlægHvad skal jeg gøre i denne opgave? -
Kilder til eksamen
ForumindlægHej.Jeg er som så mange herinde så heldig at blive student meget snart -nærmere betegnet på onsdag. Nu er jeg desværre bare så uheldig, at min sidste eksamen er historie, hvilket jeg gruer meget for, da det er mit absolut hadefag, og da jeg har meget svært ved at huske alle de perioder, krige, os... -
eksamen i 9.klasse
Forumindlæghej passer det at 9.klasse eksamen er nem fordi jeg har høret at folk siger at eksamen er nem i 9.klasse men passer det -
billedkust eksamen
ForumindlægHej står og skal til eksamen i billedkusnt er der nogle som kunne give mig nogle gode råd omkring sådan en eksamen i gymnsiet? - og evt. hvordan den kommer til at forløbe .? -
eksamen i engelsk
ForumindlægHej Skal op til en af de her i eksamen World war 2 New York Ireland Shocking events Youth - teen issues -
Eksamen - Essay
ForumindlægHej! Jeg har prøveform B i dansk eksamen. Jeg har trukket Essay som fordybelsesområde. Er der nogen der kan anbefalde et essay? e.v.t. link? - Tak på forhånd! :-) -
Portefølje-eksamen
ForumindlægHej.. Jeg er en første årselev på htx. På fredag skal jeg op til eksamen i portefølje. Vi har alle i min klasse skrevet en evakuere om 4 til 8 rapporter, som vi selv har skrevet. Angående eksamen har vi kun fået at vide, at vi skal snakke om opgaverne, som vi har valgt at have med i porteføljen... -
mundtlig eksamen
ForumindlægJeg skal op til mundtlig eksamen i matematik... men er lost... nogle der har nogle notater jeg evt kan bruge? det er mundtlig eksamen i 1.G. Jeg skal op fredag... -
bøddel til eksamen :-(
ForumindlægJeg skal op til eksamen i år, men hvad gør man hvis ens lærer er en rigtig bøddel til eksamen?? Jeg er så nervøs.. hvad skal man gøre i den situation?? -
mundtlig eksamen!
ForumindlægJeg skal snart op til mundtlig eksamen, og så ville jeg høre hvordan jeg skal forberede mig?! .. Jeg har tænkt mig at gennemgå de tekster vi har haft i årets forløb, men så er der lige det med grammatik.. jeg har fået at vide af min lære, at hende og censor muligvis kommer til at spørge ind til... -
Emne - samf A og mat A
ForumindlægHej. Jeg skal snart skrive SRP, men mangler at vælge emne. Jeg skal skrive i fagene samf A og mat A. Har du nogle gode forslag til et emne eller har du erfaring med at skrive SRP i disse to fag, må du meget gerne skrive :) Mvh. Jeanne -
SRP i biologi A og Dansk A!! Hjælp!
ForumindlægHej, jeg skriver min SRP i biologi A og dansk A. Jeg har valgt emnet følelsers påvirkning i nervesystemet. Jeg håber at der tilfældigvis er andre, som har haft emnet eller noget lignene og som vil kunne eventuel sende deres opgave eller ihvertfald give noget hjælp :) Tak på forhånd. -
Hjælp til SRP Musik A og Engelsk A
ForumindlægHej Jeg ville rigtig gerne skrive SRP udfra musicalen Rent. Men jeg ved ikke rigtig hvad eller hvordan min problemformulering kunne være. Ville gerne have fokus på de unge i USA eller noget i den stil. Nogen som har nogle ideer?? Eller nogen som har et andet godt forslag til et emne i Musik A ...
