Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 10381 til 10400 af 23878
-
lollapalooza
Forumindlægnogen der har læst LOLLAPALOOZA? Har nemlig lidt svært ved at analysere og fortolke den. -
Elsket af vinden
ForumindlægEr der nogen der sidder inde med novelle analyse af "elsket af vinden" -
Ane og koen af Johannes V Jensens, hjælp!
ForumindlægNogle som har en analyse fra ane og koen af Johannes V Jensen?? det er vigtigt -
Bio-DNA
ForumindlægHvordan kan man ved hjælp af en DNA-analyse adskille DNA-stykker med mutationer?? På forhånd tak:)) -
Adam Oehlenschläger
ForumindlægHej. Er der nogen derude der ligger inde med en analyse af Adam Oehlenschlägers; Underlige Aftenlufte?På forhånd tak... -
Digt Hjælp
ForumindlægHej Er der en der har lavet en analyse af "Mit liv som indvanrer" af Benny Andersen? -
DHO kysse-marie
ForumindlægNogle som måske har en analyse af Kysse Marie liggende ? :) - eller evt. resume -
Nogen der kan hjælpe mig med teksten "Mortens Juleaften"
ForumindlægEr der nogen der har noget om mortens juleaften? Analyse, moral, alt kan hjælpe :) -
Søren Kanne af St. St. Blicher
ForumindlægEr er nogle der har en analyse og fortolkning af digtet: Søren Kanne? Har virkelig brug for det. -
Fugls føde ?
ForumindlægEn der har en analyse og fortolkning af peter seeberg's novelle. Fugls føde ? -
Melodianalyse
ForumindlægHej. Jeg er igang med analysere en sang og er blevet i tvivl om hvad vippetoner er. Nogen der kan hjælpe? -
historisk spørgsmål
Forumindlægnogen der har læst rød strømpe - en historisk kilde, som ved hvordan man skal analysere den i historie? -
Populærmusik fra Vittula
ForumindlægEr der nogle der sidder inde med en analyse og fortolkning af bogen Populærmusik fra Vittula? -
DANSK-VIGTIGT
Forumindlæghej, jeg har analyseret et debatindlæg, og vil høre, om der ikke er nogen kan kan se på det?? det vil være EN KÆMPE HJÆLP!!! TUSIND TAK! -
Genre
ForumindlægHej Skal analysere Midsommervisen af Holger Drachmann, men er usikker på hvilke genre det er lyrisk eller episk ? -
Referat som bilag
ForumindlægEr det iorden at vedlæggeet referat af en tekst man skal analysere som bilag? Så man sparer pladsen. -
kopierne grafisk roman hjææælp
Forumindlæghej, jeg tænkte på om nogle af jer har læst eller analyset kopierne, som der kan hjælpe mig :) -
Stamtavle arvegang Huntingtons Chorea og Cystisk fibrose
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med at analysere vedhæftede figur og begrunde hvorfor det er som det er? -
bograpport
ForumindlægKunsten at græde i kor...analyse samt fortolkning heraf, mangles desperat ; ) -
Dansen med Regitze
Forumindlæger det nogen der kan hjælpe mig med analyse og fortolkning af Dansen med Regitze?På forhånd mange tak ;-)
