Søgning på: tove ditlevsen analyse. Resultater: 10741 til 10760 af 24089
-
havfruens sang
Forumindlæghej.. er der nogle der har skrevet en analyse og fortolkning af stilen Havfruens sang?hvis ja, kan i så ikke linke den her? -
Into the wild
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med noget det er et brev som han fik som jeg skal analysere :) -
The Wishing Box
ForumindlægEr der ingen, der har lavet en analyse af "The Wishing box" af Sylvia Plath? :-) -
Hej
ForumindlægNogen der har analyseret digtet "En gang imellem sker det" , Lene Malmstrøm? -
humaniora
ForumindlægHvordan anvendes humaniora i drama? hvilke metoder? Når man fx skal analysere et stykke... :-) -
Al-Qaida kilder
Forumindlægnogle der har sådanne nogle, jeg kan analysere?\nhar den enkelte fra his2rie.dk -
Deutschland. Ein Wintermärchen
ForumindlægHej, nogen der evt. havde en analyse og fortolking af Deutschland. Ein Wintermärchen af Heinrich Heine ? -
"kirstens sidste rejse"
ForumindlægNogen der har læst novellen "kirstens sidste rejse" som vil hjælpe mig med analysen?? -
Folkeeventyr - hjælp
ForumindlægHej, nogle som kender et rigtigt godt folkeeventyr? En som der er meget at analysere, og som er let at gå til :) Tak -
Fordel og ulempe ved den humanistiske metode?
ForumindlægHej!! Hvad er fordelen ved den humanistiske metode? (analyse og fortolkning) Hvad er ulempen ved denne metode?? På forhånd tak! :) -
Kunsten at græde i kor
ForumindlægHej er der nogen der har en analyse af opgaven kunsten at græde i kor, som de vil sende til mig som inspiration. -
hjælp
Forumindlæghej har brug for dansk noter, speciel om stil perioder, og evt analyse modeller -
symbolisme
ForumindlægJeg søger en analyse af Sophus Claussens "Formiddagssol". snarest muligt! tak -
HJÆLP!! de stundesløse-ludvig holdberg
ForumindlægSkal analysere "de stundesløse" af ludvig holdberg, nogle der kan hjælpe mig ? :) -
Vinterbørn
ForumindlægNogen der har læst Vinterbørn eller et uddrag af den?-Som kan hjælpe med at analyse den?:) -
Spørgsmål til historie eksamen
ForumindlægHej, er der nogle der ved om man skal analysere det kilder man får til eksamen kildekritisk eller om man blot skal forholde sig redegørende til dem? -
Kvinden der gik ind i døre
ForumindlægSkal lave en analyse af kvinde der gik ind i døre, med fokus på fortælleteknik. Har i nogle gode noter?? -
Hjælp til kildekritik af billede
Forumindlægsom sagt så skal jeg have hjælp til kildekritik af et billede/analyse da jeg ikke kan huske hvordan man gør ? -
Kildekritik
ForumindlægNogen som har et eksempel på en kildekritisk analyse af en tale? Kan virkelig ikke finde noget, og har brug for hjælp. -
Dokumentar: "Silke og Jason - for eller imod donorbabies"
ForumindlægHej, Er der nogle derude som har analyseret dokumentaren: "Silke og Jason - for eller imod donorbabies"? Kunne godt bruge lidt hjælp...
