Søgning på: tove ditlevsen analyse. Resultater: 10761 til 10780 af 24089
-
En som har tid
ForumindlægJeg har skrevet en analyse på 4 sider. En som har tid til at rette ? -
Reklameanalyse
ForumindlægHej!! Vi skal analysere denne reklame af smirnoff vodka. Vil I muligvis hjælpe? :-) På forhånd, tak flinke mennesker! -
Maries Reise
ForumindlægNogle der har læst den tekst, og kort kan fortælle handlingen?? Eller muligvis har en analyse liggende..? -
Rette en opgave
ForumindlægHej Nogen som kan rette min analyse på 3 sider? :D Med hensyn til grammatik -
Perspektivering af guldhornene
ForumindlægJeg er igang med at analysere digtet guldhornene, kan bare ikke finde på noget perspektivere det med... HJÆLLP !!!!!!!!!!!!!! -
De tre gaver
Forumindlæganalyser og fortolkninger af "De tre gaver"hjælp mig.. mine notater er væk -
Lost Innocence
ForumindlægHej Jeg er i gang med at analysere Lost Innocence af Jean Colin. Er der nogen der kender den? -
"En Hevn"
Forumindlægnogen der har en fortolkning/analyse af "en hevn" eller bare ved lidt om den...?for jeg er fuldstædig lost.. -
symbolisme
Forumindlægjeg skal analyserer et digtet: I en frugthave. har siddet med det hele aften er der en der har nogen guldkorn...!? -
et digt om skønhed
ForumindlægHej alle...er der mon nogen som kunne anbefale et virkeligt godt digt som handler om begrebet skønhed til analyse og fortolkning? -
Veninder - HJÆLP
ForumindlægHejsa.Leder efter nogle, som har skrevet analyse af novellen - "Veninder" af Camilla Christen. -
Written in March?
ForumindlægHej Alle. Nogen som har lavet en analyse af Written in March af William Wordsworth ?? Mange smil Marie. -
Louise - skrevet af Ina Christensen.
ForumindlægHej. Er der nogle der har foretaget analyse og lavet fortolkning af teksten Louise, skrevet af Ina Christensen? -
Rettelse?
ForumindlægEn der er villig til at kigge min korte eng analyse igennem? På forhånd tak:) -
Det waagepetersenske familiebillede
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med en analyse af "Det waagepetersenske familiebillede"? :)) Vil gerne have hjælp så hurtigt som muligt :) -
folkeeventyr
ForumindlægHej, er der nogen herindefra der har læst Skytten Bryde og evt. ligger inde med en lille analyse af den? -
Kort rettelse.
ForumindlægEn der vil rette min lille analyse og se efter formelle fejl. Please har brug for det! -
"De tre kvinder"
ForumindlægHej.. er der nogen som har lavet en analyse og fortolkning af Johannes Jørgensens "De tre kvinder"??? -
litterær artikel
Forumindlægbestår en litterær artikel "kun" af fortolkning analyse og perspektivering? opbygning? på forhånd tak :) -
the curious incident of the dog in the night-time
ForumindlægHej Jeg ville høre om der er nogle som tilfældigvis har læst denne bog og kan måske hjælpe mig lidt med en analyse..
