Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 10781 til 10800 af 23878
  • depression

    Forumindlæg
    Hej jeg skal skrive om depression til srp til min analyse del vil jeg gerne analysere et forsøg vedrøende depression men hvordan kan man lave et forsøg med depression?
  • hvordan vurderer man?

    Forumindlæg
    Jeg skriver srp for tiden. jeg skal b.la. lave analyse og vudering af en litterær tekst. kan nogen fortælle mig hvad det vil sige at vuderer i analyse sammenhæng?
  • Afleveringsopgave Virksomhedsøkonomi

    Forumindlæg
    Afleveringsopgave Virksomhedsøkonomi harboe jeg er kommet lidt i klemme over det her spørsmål Lav en SWOT-analyse for Harboe jeg er utrolig dårlig til at lave swot analyser.
  • det af Jesper Wung-Sung

    Forumindlæg
    skal lave en analyse og fortolkning af kødet, men synes den er svær og forstå:s er der nogle som har læst den og måske kan hjælpe mig i gang med at analysere og fortolke den??
  • Pressefoto

    Forumindlæg
    Hey derude! jeg leder efter en god analyse model til et pressefoto. Det skal være lidt mere end de normale standard billede analyse da jeg skal bruge det til eksamen. Tak på forhånd.
  • Lex Blade Runner

    Forumindlæg
    Hej jeg skal analysere en kronik der heder Lex blade runner da jeg arbejder med med proteser i sport. Hvordan griber jeg det an. Hvad er godt at have med i en argumentations analyse. Tak på forhånd
  • giv mig danmark tilbage

    Forumindlæg
    hej jeg er ved at analyse giv mig danmark tilbage af Natasja fra 2007...i analysen skal jeg finde intertektsualitet. er der nogen der kan hjælpe mig med det og måske finde et par eks. i teksten for mig
  • HASTER!! Mundtlig biologieksamen A

    Forumindlæg
    Hej folkens Jeg skal til mundtlig biologi eksamen i morgen. Jeg skal analysere og vurdere 2 artiklers indhold, her kommer mit spørgsmål, hvordan skal de analyseres ??? Tak for forhånd
  • konflikanalyse

    Forumindlæg
    hej, jeg sidder med en engelsk opgave hvor det en punkt bl.a. handler om at jeg skal analysere konflikten, men er ikke sikker på hvilke krag der indegår i at skulle analysere en konflikt? tak på forhånd :)
  • Romeo & Juliet.. Eksamen! :(

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg frygter at trække Romeo & Juliet. Ikke kun pga. det gamle engelsk det er skrevet i, men også hvordan man analyserer Romeo & Juliet. Hvordan analyserer man Romeo & Juliet?
  • Per Vers - DUM

    Forumindlæg
    Er der nogen, som godt kan hjælpe mig med at analysere denne her musikvideo? (Er der nogen som rent faktisk har allerede analyseret, som jeg godt kunne bruge for at få nogle ideer af til at hvad jeg skal skrive.)
  • hjælp DHO

    Forumindlæg
    hjælp jeg skal lave en kildekritisk analyse af kilde 26 ”Hüberts: Om Daarevæsenet i Danmark" men jeg fatter ikke noget af den er der en der kan hjælp mig og giv mig nogle ideer til en kildekritisk analyse af kilden
  • I have a dream

    Forumindlæg
    Hej folkens. Jeg skal analysere talen I have a Dream af Martin Luther King i min SRO. Er der en sød sjæl her inde, som har analyseret den, eller har nogle noter liggende? KNUS!! :D
  • SRP- Hjæælp

    Forumindlæg
    Hej, jeg har prøvet at analysere nogle grafer, men ved ikke om det jeg siger er rigtigt. Kan I hjælpe mig med at analysere dem? Jeg antager at massen ikke har en betydning.
  • Konklusion

    Forumindlæg
    Når man skal analysere en novelle i dansk, og man f.eks. skal skrive en personkarakteristik gør det så noget at man også fortolker i samme afsnit eller SKAL man vente med at fortolke novellen når man er færdig med analysere novellen ud fra teksten?
  • Finanslov 2011

    Forumindlæg
    Jeg skal analysere et finanspolitisk tiltag ved finansloven 2011, men hvad var karakteristisk for denne finanslov? Var der noget, der gjorde denne interessant, som kunne være spændende at analysere? Jeg mangler lidt inspiration!
  • Hjælp til opgave

    Forumindlæg
    Har fået en opgave som lyder "Analyser det britiske marked"? Nogle kan hjælpe med hvad jeg ind på når jeg skal analysere et lands marked? Modeller og teorier Tak på forhånd.
  • emner til stile??? hjææælp!

    Forumindlæg
    vi har, i dansk, fået for at skrive 4 stile.. det er frit emne og skrivemåden er også fri.. essay, dagbog anything! de skal alle afleveres om 2 måneder..mit problem er så at jeg ikke kan finde på nogle emner de kan handle om.. har i nogle ideer? hvilke emner har i skrevet om som i synes var gode?...
  • På vej til 00 i dansk mundtlig :-(

    Forumindlæg
    Jeg må ikke bruge ordet hjælp, men det er ellers lige det jeg har brug for!! Har trukket fordybelsesområde "faldet" og aner ikke hvordan jeg griber sagen an?? Danskfaglige aktiviteter: -tema -valg -religiøse motiver -kulturbærende tekster/symboler Stof/opgivelse: "syndefaldet"...
  • Studieretningsopgave i SA og ?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal til på fredag have fundet det fag og emne jeg vil skrive studieretningsopgave i. Jeg vil gerne skrive i samfundsfag og evt. dansk, men er lidt på bar bund. Er der nogen der kender nogen hjemmesider hvor jeg kan få ideer fra eller selv har nogle ideer? Mange tak!