Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 10801 til 10820 af 61667
-
Forskellen mellem Matematik og Fysik?
ForumindlægHej Er der nogen der kan forklar mig forskellen mellem matematik og fysik? Jeg er ikke helt sikker :/ -
Brug for hjælp indne tysk eksamen?
ForumindlægHej, jeg vil gerne tilbyde hjælp til tysk eksamen, både mundtlig og skriftlig. Er selv tysker og havde gennem gymnasiet kun 12 (13) taller. Helst Århus omegn! Hilsen Sarah -
eksamen maj 2005
Forumindlæghey,ville lige høre om der ikke er nogen der har en eksamens opgave i dansk niveau a fra maj 2005???har temlig meget brug for den!!skal nemlig aflevere i morgen.mange tak på forhåndmvh cfc4ever -
læse hele pensum imorgen eksam haster
Forumindlæghej vil lige høre , til engelsk B skal man nævne alle sin pemsum med temaet, eller bare en er nok håber for svar hurtig har eksam imorgen -
Matematik a mundtlig
ForumindlægNår jeg skal vurdere mine resultater fra et projekt i mundtlig matematik, hvordan skal jeg gøre og på hvilken måde? tak på forhånd -
Hvad betyder kontrast i matematiken?
ForumindlægHar siddet og læst noget i matematik men forstod ikke det her stykke, hvis i kunne hjælpe mig! Der stod: "Variable sættes ofte i kontrast med konstanter der er bekendte og uforanderlige". -
Dansk Matematik Emne - HASTER MEGET!
ForumindlægHej alle, jeg har matematik på højniveau og skal til at vælge SRP emne. Jeg har surfet lidt på nettet, men har ikke kunnet finde noget som fænger mig. Der er i alt 6 fra min klasse som vælger at kombinere dansk og matematik, selvom det er relativt svært! Jeg skal aflevere emnevalg imorgen og f... -
Matematik i Da Vinci mysteriet
ForumindlægNogle der har læst Da Vinci mysteriet og kan komme med et bud på, hvordan matematikken bliver brugt som et spændingsskabende element i romanen? -
Matematik - terminsprøve øveprøver
ForumindlægHej! Jeg skal til terminsprøve i matematik efter påskeferien. Eventuelt nogle, der har nogle øveprøver? Jeg vil gerne øve mig lidt. På forhånd tak. -
2. klasses matematik
ForumindlægHej studieportal.Jeg er en elev i 8. klasse, og jeg skal fremlægge i matematik for en 2. klasse. Jeg har lidt svært ved at vælge emne og niveau. Så hvis I har nogle gode forslag er i meget velkomne til at skrive dem.På forhånd tak. -
NG eksamen - ny reform
ForumindlægHej alle.. Hvordan er det helt præcist sådan en eksamen foregår? Trækker man et spørgsmål eller laver man dem selv? Vil blive glad hvis nogen havde en guide til det. På forhånd tak! -
Eksamen i fysik (Hurtigst som muligt)
ForumindlægVi skal til at lave eksperimenter til eksamen, vi har trukket: 1: Fortæl om temperatur og energiforhold ved opvarmning og afkøling, samt ved faseskift. Kom også ind på hvor vi oplever fænomenerne i hverdagen. Vi skal lave et eller flere eksperimenter (Som vi selv finder på) som ... -
Kemi Eksamen C
ForumindlægHej, jeg skal som så mange andre op til Kemi C Eksamen. Nogen der ved hvordan den foregår? og ved i hvor man kan finde opgaver, der kunne blive stillet til denne eksamen. -
Noter og eksamen til samfundsfag C (eksamen)
ForumindlægVed ikke lige om det her ikke mere er et håb om lidt opmuntring.. Jeg skal til eksamen i samfundsfag i morgen og skal jeg være helt ærlig er jeg så bange for eksamen at jeg er lige ved at overveje simpelthen at blive væk. Er da altid nervøs til eksamen, men ikke så meget som jeg er lige nu.... -
bestå kemi B eksamen
ForumindlægHej alle herinde, jeg skal til eksamen i kemi på B - niveau om få uger i den version hvor man trækker et spørgsmål så får en halv time til at forberede sig i og så eksamineres i en halv time. Vi har i klassen gennemgået nogle eksamens spørgsmål nogle bedre end andre og læreren har sagt at de alle... -
HJÆLP!!! Biologi- Eksamen !!! HASTER
ForumindlægHej med jer! Jeg skal op til den afsluttende mundtlige biologieksamen ret snart og har kun haft biologi i et halvt år, så det er egentlig lidt pressende for mig. Der er 7 emner indenfor biologi jeg kan risikere at komme op i og de fleste der er gode til biologi ved nok en hel del om alle disse ... -
Re-eksamen forsøg
ForumindlægHej alle , Jeg hedder Nadia . Er der nogen der vide ,Hvad er det maksimale antal forsøg kan en studerende sidde i re-eksamen på universitetsniveau`? Vh Nadia -
dansk skrift. eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i morgen. Nogle der har en god ide hvad man evt. kan øve sig på og hvad man skal medbringe til eksamenen i morgen?? Mvh. -
Opgaver til skriftlig samf eksamen
ForumindlægHejsa.. Lige et lille spørgsmål. Må man gerne låne en vens samf-rapporter og tage disse med til eksamen som inspiration? Eller er dette snyd....?Mvh samsamreda -
Skriftlig kemi C eksamen
ForumindlægHej! Er der nogen der ved hvor mange % af, en skriftlig eksamens opgave i kemi C, man skal have rigtig for at kunne bestå? - Bare med 02?
