Søgning på: matematik fp10 december 2021. Resultater: 10881 til 10900 af 32815
-
terminsprøve
Forumindlægheij. Jeg skal snart have terminsprøve i engelsk. det jeg gerne vil vide er, om FSA prøver kun er i maj eller plejer man også have dem i december? -
hjælp! haster...
Forumindlæghej.. ! jeg skal til terminsprøve i problemregning i mat... jeg ved det bliver enten 2008 maj eller december nogen som har disse to? der behøver ikke at være svar på... -
NV prøve
ForumindlægHej! Vores NV prøve er rykket til december, men da jeg skal rejse der kan jeg ikke gå op. Ved I om den er obligatorisk? Og hvad sker der hvis man ikke kommer op i prøven? -
at stemme
ForumindlægKan man stemme til valget den 3. december før denne dato? Jeg skal nemlig ud at rejse den uge.. -
mp3 til salg
ForumindlægJeg har en Sony mp3 NW-A 1000 violet til salg.købt December 2005 Hvad vil I give for den??? -
SRP - Biologi B, Samfundsfag A
ForumindlægHejsa Nogle der kunne være intrasserede i at kigge og rette min SRP opgave igennem? Den skal afleveres fredag den 18 december :) -
HJÆLP
ForumindlægEr der nogle, der har skrevet en essay om sticks and stones i engelsk ? Det var den essay, der var til prøven i december 2011 stx b niveu. Hvis I bare har noter til det, vil det også være en stor hjælp :-) -
Engelsk
ForumindlægHej alle, Er der mon nogle som har opgavesættet til engelsk B 2011 december? Jeg ville være MEGET glad hvis I gad og sende den, hvis I havde den. Tak på forhånd. -
STX A
ForumindlægHej SP. En eller flere der evt. sidder med besvarelserne/facitlisten til sygeksamen for kemi STX A 10. december 2015, som vil sende eller linke den her under? -
Elever mangler vejledning
ForumindlægStudieportalen.dk er i dag ophavsmand til en undersøgelse bragt i MetroXpress.dk. Læs artiklen Elever mangler vejledning bragt i MetroXpress den 19. december 2007. -
FSA 2003
ForumindlægNogle der ligger inde med FSA 2003 december, omhandlende byen Fredericia? Er på udkig efter dette sæt. Hvis du/i har den liggende, kan i så ikkke sende den? -
diskursanalyse
ForumindlægEr der nogen, der kan hjælpe mig med en diskursanalyse af Al Gores Nobel Fredspris tale, fra den 10. december 2010? -
Kryptologi RSA
ForumindlægVille høre om der var nogen, som jeg kunne støtte mig op af i skrivningstideni december? EN som er villige til at forklare og svare på spørgsmål... -
Elsket for evigt
ForumindlægVil meget gerne ha hjælp til at få oversat teksten: Elsket for evigt til latin. Det skal bruges til minde om min lille niece der døde i december. -
matmatik opg
ForumindlægHej jeg kunne godt tinke mig det svar ark du sage du hade på opgave fsa 2011 december. email: [email protected] det kunne være fedt vis du gad og sende den :-) -
nogle der vil hjælpe mig
Forumindlæghej tænkte på om der er nogle der har lavet folkeskolens prøve for december 2006 skriv gerne til mig hvis i har har nogle problemer der er nemmest at hjælpe med hvis i har lavet den -
STX083-MATB
ForumindlægHej Jeg sidder og skal løse et eksamenssæt fra december 2008 på B niveau, og ville spørge om, der var nogle som havde besvarelserne? Mvh. -
Hjælp!
Forumindlæghej jeg vil lige hører om der ikke en der har lavet eksamensopgave fra HF c-niveau i perioden maj 2007 og den fra den 12 december 2006. Håber i kan hælpe. -
Delprøve 1
Forumindlæghej. er der nogle som har lavet Delprøve 1 fra studentereksamen december 2009 B-niveau. hvis i har vil i så ik være søde at lægge den ind på studieportalen På forhånd tak -
HJÆLP
ForumindlægHej! Er der nogen herinde der sidder med en FS10 Maj 2012 og/eller en FS10 December 2012? Det ville være til stor hjælp, selv hvis i bare har selve papieret, hvor spørgsmålene står! Tak på forhånd!
