Søgning på: engelsk brev. Resultater: 11041 til 11060 af 25907
-
kriminalitet
ForumindlægHej!!!! Jeg vil blot høre om der er nogen, der sidder inde med nogle fyldige notater om kriminalitet, som de ønsker at dele ud af. Jeg er godt nok lost. På forhånd tak -
HJÆÆÆÆÆLP
ForumindlægEr der nogen der vil hjælpe med at oversætte noget tysk for mig.... vi kan skrives via email...?? pleace hjæææællpp -
Chloroform!
ForumindlægHej :-) Jeg skal finde nogle biologiske egenskaber og samfundsfag love om Chloroform, men jeg synes at det er utroligt svært at finde om. Jeg har været inde på miljøministeriets hjemmeside, dog uden held. Så jeg ville spørge om i kender nogle gode hjemmesider (eller selv har svaret til det) hvo... -
hjælp til et eventyr!! haster
ForumindlægDie Gänsemagd?? ved ikke engang hvad overskriften betyder... har virklig brug for hjælp. et brødrerne Grimm eventyr -
Vedr. eksamen og Zeustemplet
ForumindlægHej alle. Jeg skal til eksamen i morgen i old, og mangler en god hjemmeside, hvor man kan finde ud af alt muligt om zeustemplet.. altså byggefacts, kunsthistorisk sammenhæng, funktion og betydning osv. hvis nogle gider hoste op med et link ville i redde min dag (og måske dagen i morgen også :) ... -
Guldkorn? :)
ForumindlægHej, Er der nogen, der har nogle guldkorn eller noget interessant at sige om A) Dan Turèll - Der er så dejligt ude på landet B) Johannes V. Jensen - Mortens Juleaften I må meget gerne skrive! Tak for hjælpen. :) -
røntgenstrålinger
Forumindlægnogen der kan hjælpe, eller måske et sted hvor man kan læse om hvordan røntgenstrålings opbygning er ?:) På forhånd tak :) -
Deflationspolitik?
ForumindlægHej alle, Sidder lige og læser lidt historie - skal jo som så mange andre op i morgen... Jep jep, får huen kl halv elleve cirka. Dejligt! Nå, men er der ikke en venlig sjæl der kunne tænke sig at forklare mig hvad deflationspolitik er? Så ville jeg blive meget glad.... -
Ret fejlene af 3 sætninger
ForumindlægHej derude! Kan en meget skøn, men venlig sjæl hjælpe mig med disse følgende sætninger, og begrunde hvorfor det er en fejl.. PLEASE.. Ret fejlene i følgende sætninger, og forklar på dansk dine rettelser. Brug relevant grammatisk faglig terminologi. Der er kun én fejl i hver sætning. Skriv den ko... -
Atomboben tamper
ForumindlægJeg skal snart op og forsvare min synopsis. Jeg har valgt emnet "Manhatten-project" og det går da også ganske fint. Men jeg stødte på et faktum, som jeg ikke kan finde mere ud af, nemlig at der i atombomben blev brugt et slags ”hegn”. Dette "hegn" blev brugt både i Fat Man og... -
teorier om forandringer i ozon-laget?
Forumindlæg<p class="MsoNormal" style="margin-left:18.0pt;text-indent:-18.0pt;mso-list:l0 level1 lfo1; tab-stops:list 18.0pt">1. Teorier om klimaforandringer</o:p> <span style="font-size:12.0pt;font-family:"Times New Roman";mso-ansi-language: DA;mso-fa... -
Srp i Kemi
ForumindlægHej. Nogle der kan hjælpe mig med at beskrive de her 2?? Hvis nogle vil hjælpe mig særiøst med kemidelen i min srp, il eg gerne give noget for jeres tid. -
oversætter
Forumindlæghej. jeg skal ha oversat noget tekst til italiensk - jeg kan bare overhovedet ikke et ord italiensk. kender I en 'oversætter' på nettet? jeg kender godt babel fish, men kender I en, der er mere korrekt? -
R*
ForumindlægHvad er forskellen på kvantorer og hyperreelle tal? -
Tid til at udfylde sin uddannelsesbog.
ForumindlægHej, nu er det så tid til at skrive til sin videregående uddannelse, jeg har nogle spørgsmål mht. til at udfylde sådan et skema, som skal guide mig igennem den. Jeg ved selvfølgelig godt hvad jeg skal skrive i den, men kan der være sådan en måde der fanger læseren der hellere vil have denne ansø... -
familie medlemmer.
Forumindlægkan ikk huske hvordan man kalder en fars storbror ?? somebody help ?? -
Fejl i sætning
ForumindlægJeg skal rette og forklarer fejl i nogle sætninger, men denne her giver mig problemer: 14 months after Mel tied the knot with Jimmy, was the relationship in tatters Er der nogle der vil hjælpe? :) -
Oversættelse:
ForumindlægNogen der kan hjælpe.. Har siddet og kæmpet med lidt tekst i lang tid, og synes hele tiden det lyder forkert: Jeg har ikke den præcise løsning til dette problem, men jeg kan give nogle gode råd ti, hvad jeg synes, der burde investeres i Hjælp !! -
Sælges: Spansk/Dansk,Dansk/Spansk - Gyldendals Røde Ordbøger
ForumindlægTo spansk ordbøger sælges (dansk/spansk,spansk/dansk). Det er Gyldendals store røde ordbøger og de er sjældent brugt. Udgivet 2004, 6 udgave. Prisen kan diskuteres! Skriv endelig! -
et eller to ord?
ForumindlægHej :) Hvordan finder man ud af, om ordet skal stå som to ord eller et ord? er der ingen regel for det? Fx. Landsbyidyl, klitplantager, turistattraktioner osv.. Har virkelig svært ved at finde ud af det, og det er altid sådan nogle fejl jeg får, når vi laver fsa prøver.. Ps: plejer at bruge ord...
