Søgning på: matematik fp9 maj 2016. Resultater: 11061 til 11080 af 34041
-
HJææææææææææææææææælp
ForumindlægPlease er der nogen der har et svar på dette : FS10 folkeskolens 10 klasses-prøve , dansk, marematik, engelsk, tysk .. ?? hvad er det jeg kan skrive om til miin terminsprøve !!!! -
Omdannelse af hydrogenperoxid
ForumindlægKunne godt bruge lidt hjælp til følgende opgave:) på forhånd mange tak I en vandig opløsning af hydrogenperoxid sker følgende reaktion: 2 H2O2(aq) -> 2 H2O(l) + O2(g) (I) Reaktionen forløber langsomt, men hvis der tilsættes dichromaterioner, indstiller der sig hurtigt ... -
Det skulle være nemt
Forumindlæg62000 gæster besøger hvert år christiansø. I turistperioden 1.maj til 20. Oktober. Hvor mange dage var turist periode ? Hvor mange gæster kommer der i gennemsnit om dagen i turistperioden ? Helst nogle svar med udregninger som man forstår ... -
TI89 Titanium TIL SALG
ForumindlægHelt ny TI 89 Titanium sælges for 1000,-, har aldrig været åbnet, da dette var et fejlkøb. Ny pris 1400,- Jeg bor i København og er villig til at mødes, men køber betaler hvis det kræver forsendelse. SPEC Type Graphing Calculator Display 100x160 pixel display Power Powered by 4 AAA batteries wi... -
Dansk skriftligt.
ForumindlægHej. nogen der sidder inde med dansk skriftlig eksamenssæt fra sidste år - 2009 ? - Jeg skal lave en dansk stil derfra, men har den bare ikke :S. -
Bilogi
Forumindlæghej håber i kam hjælpe mig. Hvad er gensplejsning? Hvordan bruges enzymer til produktion af juice? P.s har læst teksten om det, men forstod ikke helt:-( -
Please det er nu jeg skal have hjælp :(
ForumindlægJeg har brug for hjælp :'( Det haster virkelig meget da jeg er virkelig presset! Jeg skal besvare dette spørgsmål udefra en tekst spørgsmålet er : Hvordan kan individet forholde sig psykologisk til angsten for klimaudviklingen?. Her kommer teksten som jeg skal finde svaret... Er klima... -
Referat
ForumindlægNogle der ved hvor man kan læse referat den 12. Mand -
Standpunktskaraktere på STX?
ForumindlægJa, som titlen anviser, henvender jeg mig til det kloge forum på studieportalen.dk, da det synes at mang at mine stx venner ikke kan "pin-pointe" hvornår vi får vores års/standpunktskaraktere. Her mener jeg at man i alt får 3, hvis jeg husker korrekt. Jeg går i 3.g. Desuden tænkte jeg... -
eksamenssæt
ForumindlægHej med jer. Nogle der ved hvad eksamensæt sidste år på B-niveau skriftlig hedder? -
Nogen som vil kommentere min kronik.. ?
ForumindlægNogen som ville kommentere min kronik, er det en kronik, og er den fyldest gørende, og har jeg forstået teksten,artiklen samt opgaveformuleringen korrekt.. Artiklen - Ret til at leve sundt. -
VIGTIGT: Nogen der har eksamenssættet for Dansk A skriftligt stx eksamen?
ForumindlægHey Studieportalen! Jeg har VIRKELIG brug for, at en rar og sød person sender mig eksamenssættet for dansk skrifligt STX! Ellers kan i refere til en hjemmside eller lignende, som har den postet! I får et kys af ieatass ham selv, hvis jeg får svaret snarest! $$ ieatass $$ -
terminsprøve
ForumindlægEr der nogle der ved, hvilket år de tager opgavesættet til terminsprøven i engelsk B stx? Er det fra sidste års opgaver 2012 juni? :) På forhånd tak. -
FSA 2010 engelsk skriftlig
ForumindlægHej, jeg skal have terminsprøver i engelsk i morgen. Er der nogle, der kender eksamensoplæggene fra sidste år til stilen?(-: -
Hvilken dato får man optagelsesbrev fra gym?
ForumindlægJeg har søgt ind på HHX, Herningsholmskolen. Ligger i Herning, hvis i skulle være i tvivl. Jeg undrer mig bare over hvornår man får brev om optagelse. Nogen der ved det? -
Sandsynlighed
ForumindlægKan i hjælpe med opg. 1, 2, 3, 4 og 5 -
Kommer jeg i 3. g?
ForumindlægJeg er ved at afslutte 2. g, af mange grunde har jeg ikke på noget tidspunkt afleveret noget skriftlig i dansk... Læren siger, at han ikke kan give mig karakter i skriftlig... Kommer jeg i 3. g? -
Ved lærerne på forhånd om man skal op til eksamen i deres fag
Forumindlæg. -
tage 1.g om igen?
ForumindlægHej Jeg står i et dilema lige nu. Jeg har valgt den forkerte studieretning, og jeg venter også på at blive optaget på den studieretning, jeg hellere vil. Problemet er bare, jeg står ret langt nede på ventelisten, at det måske slet ikke er muligt for mig at komme ind. Selvom de siger, at jeg ... -
Dansk
ForumindlægHej, er der nogen som har lavet opgaverne i SKRIFTLIG DANSK STUDENTEREKSAMEN MAJ 2003eller HØJERE FORBEREDELSESEKSAMEN VINTEREKSAMEN 2003-2004
