Søgning på: engelsk brev. Resultater: 11121 til 11140 af 25907
  • srp

    Forumindlæg
    srp. hvad skal man i abstract
  • min stil 1 side.

    Forumindlæg
    hejsa .. er der nogen der vil rette ca 1 sides stil. jeg er ikke færdig men kan du evt. komme med nogle idér til at jeg kan kommer vidre og gøre den mere livlig?:D skriv og jeg sender den til dig
  • HJÆLP !!!

    Forumindlæg
    g(x,y)=x^3+x^2 y-y^2,(x,y)∈R^2 Bestem de kritiske punkter for g. Bestem arten af de kritiske punkter. Jeg ved ikke hvad jeg skal gør med denne her opgave :(
  • Need help.

    Forumindlæg
    HEJ ALLESAMMEN! :) Hvad udleder mest Co2? Tak i forhånden og god vinterferie..
  • Senmoderne samfund - ha brug for hjælp hurtigt!

    Forumindlæg
    hey ville bare høre om ngn kunne hjælpe mig ...ska har lavet en synopsis og min første spørgsmål er .. Redegøre for individets levevilkår i senmoderne samfund?.. har lidt svært ved at komme i gang med at svare på denne spørgsmål? håber ngn kan hjælpe :D
  • politiske partier i uk

    Forumindlæg
    hej . er der nogle der ved hvor mange politiske der er i england og hvor jeg kan finde nogle oplysninger om dem ? vh . white_angel
  • HJÆLP !

    Forumindlæg
    LEGO: Nogen der kan hjælpe med en SMUK model til lego + deres måde at distribuere til englang .
  • AT

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der har et link eller noget til, hvor der står noget om empiri, teori og metode i faget psykologi? Eller er der i det mindste nogle andre der skrive i psykologi og som kan hjælpe, så må I gerne sige til.
  • Designerbørn

    Forumindlæg
    Jeg sidder og er ved at lave det sidste på min AT opgave.. men jeg er stadig meget i tvivl om hvorvidt den er god nok.. Så for at vide om jeg har fået de vigtigste faktorer med spørger jeg nu: Mine to fag er Biologi og Religion - emnet er designerbørn Hvad BØR der være tilstede i min opgave - a...
  • Nernst ligning

    Forumindlæg
    Hej Spørgsmål ang. nernst ligning. Vha. nernst ligning kan man udregne ligevægtspotentialet for hver ion (hvis man kender konc). Men jeg er lidt i tvivl om hvad man skal bruge det til? Hvorfor behøver man at vide hvilket ligevægtspotential en specifik ion har? Hvad skal det bruges til? Håber...
  • Positron

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen, der kan komme på en definition på positron? H André
  • Gaza

    Forumindlæg
    1.5 Million Candles For Gaza http://candles4gaza.blogspot.com/ 1.500.000 people on 362 km² and 3.320 humans per km² is the world’s largest jail called GAZA! Gaza is isolated from the rest of the world, one and half million people lives in a 362 km² jail, and is being oppressed, and now they h...
  • Monotoniforhold. :)

    Forumindlæg
    Hvis man skal forklare om monotoniforholdet på en snoet graf (altså hvornår den er voksende og aftagende), og der er kun er punkter til start og slut.. Hedder det så g er aftagende i [-5;-2] g er voksende i [-2;3] .. Eller skal man gøre sådan [-5;-2[ , ]-2;3], når der intet punkt er ved grænsen...
  • FRANCISCO FRANCO DIKTATOR

    Forumindlæg
    Hvor kan man finde en tale fra Franco (diktatoren), hvor han bruger sine appelformer til at få sin mening igennem til alle borgerne?
  • Hurtig hjælp

    Forumindlæg
    Nogen som kan hjælpe mig med lidt informationer omkring disse personer Niels Stensen, Max von Laue, William Henry Bragg og William Lawrence Bragg? kan ikke rigtig finde noget om dem. Hvad har de med krystallografi at gøre? på forhånd tak.
  • Hjælp til oversættelse (kort)

    Forumindlæg
    EN dre kan hjælpe mig med at oversætte dette digt? http://a4.vox.com/6a00c225280961549d0110180b982c860f-pi
  • spanske synonymer etc. link

    Forumindlæg
    et link til spanske synonymer- antonymer , forklaringer af ord og oversaetter http://www.elmundo.es/diccionarios/index.html god arbejdslyst
  • Metodeafsnit

    Forumindlæg
    Hvad skal indgå i de metodiske overvejelser i indledningen?
  • Matematik modellering

    Forumindlæg
    Hej alle! Min gruppe og jeg sidder med et forløb i matematik og historie. Vi har om slaget ved waterloo med Napoleon i magten. Vi arbejder med metoden matematik modellering i matematik og kontrafaktisk metode i historie. Hvordan kan vi regne slagets forløb ud i excel? med tal af tab? Vi har f...
  • Hjælp til godt essay

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal skrive et godt essay omkring min bolig, samt mine boligdrømme. Jeg er ikke vant til essays, og kunne derfor godt tænke mig nogle gode tips - også til, hvad jeg skal have med i mit essay, og hvordan jeg skal formulere mig. Svar gerne privat! :-) Hilsner