Søgning på: engelsk brev. Resultater: 11161 til 11180 af 25907
-
Republican Party og Democratic Party
ForumindlægRepublican Party og Democratic Party - hvilket af disse to partier er konservativt og hvilket af dem er liberalt? Hvem minder de om af danske partier? -
lille tekst som jeg ikke forstår
ForumindlægEn lille tekst som jeg ikke forstår er der nogle som kan fortaelle mig den på dansk tak The influence of the new theatre can be most notably detected in the shimmering, courtly magic of The Tempest, but some scholars have detected signs of a tired mind in Shakespears later works. In 1613 shakespe... -
SPARTA
ForumindlægHEJ er der nogen som har noter til spartas samfundsindretning? det vill være super lækkert -
Hjælp til at finde kapitalværdien af et lån ved hjælp af excel
ForumindlægHej, jeg skal finde kapitalværdien af et annuitetslån, et stående lån og et serielån, hvor jeg i alle tre tilfælde kender hovedstol, kurs hovedstolen bliver udbetalt til, løbetid, rente p.a. terminer og stiftelsesprovision. Jeg ved der er en nem måde at beregne det på ved hjælp af excel ude... -
Elefanten i rummet..
ForumindlægGod aften alle sammen. Jeg går pt. ikke i skole, derfor er mit spørgsmål ikke skolerelateret. Vidste bare ikke lige hvor jeg ellers skulle stille det? Hvis siger der er en elefant i rummet, betyder det så ikke at der er noget som man ikke kan tale om - noget som begge ved er der og som er me... -
Oppositionen?
ForumindlægNogen som kan forklare kort hvad oppositionen er? -
ISMER - Hjælp søges !
ForumindlægJeg er igang med min 24-timers eksamen i historie. Og har om Brud-Kontinuitet. 1776-1914 - revolutioner- ismer. - Hvorfor lige 1776? - Hvilke revolutioner? Tænkes der ikkke på den franske og den industrielle? Hvilke ismer? - Imperialisme?- Kapitalisme? - Marxisme? Eller er jeg helt galt på den? -
Læst denne tekst??
ForumindlægHej! Nogle der har læst teksten "To keep the Faith", og som har lavet et resumé af den? Forstår ikke rigtig teksten, så det ville være herligt med en lille hjælpende hånd. ;) -
Er det en fejl?
ForumindlægI en af opgaverne i fejlstøvsugeren står der at jeg skal oversætte følgende: I fremtiden vil alle elever få adgang til en computer. I fejlstøvsugerens rettenøgle står følgende: In the future all pupils will have access to computers. Er det ikke en fejl, når der i den danske udgave står "... -
beregning af priselasticiteten
ForumindlægHey! Sidder og skriver samf opgave og skal beregne priselasticiteten, men kan ikke få det til at fungere. Jeg skal beregne priselasticiteten for hvert af årene fra 2001-2005 ud fra nogle tal, der viser (eneste info man får) gennemsnitsprisen på en pakke prince i løbende priser (dvs. årets priser)... -
AT synopsis, SRP eller andet om Darwin
ForumindlægHej alle sammen Er der nogen der har skrevet en eller anden form for opgave, helst AT-synopsis eller SRP, om Darwin? Kunne nemlig godt bruge nogle opgaver til at se hvad der er vigtigt for mig at komme omkring når jeg skal skrive om Darwin i religion og biologi. Håber at nogen kan hjælpe? På forh... -
HJÆÆLP!!!
ForumindlægSom overskriften antyder, har jeg brug for hjælp. Hvad var før Buckingham Palace. Jeg er ligeglad med hvor lang tid før Buckingham, bare det er samme sted som det ligger:) -
HA jura på AAU
ForumindlægHej SP'er, Jeg går i 3.g på HHX. Jeg vil gerne studere HA jura på AAU til sommer, men jeg har desværre ikke et høj gennemsnit. Mit gennemsnit ligger præcis på 4. Derfor er jeg i tvivl om, at jeg kan komme ind på studiet med det gennemsnit. På universitetets hjemmeside står der: "alle... -
Shareholder value og Stakeholder value
ForumindlægHvad forstås ved ”shareholder value” og Hvad forstår ved ”stakeholder value” ? -
Spansk - grammatik 2010
ForumindlægDersom jeg ikke har indblik i studieportalens facetter, indsender jeg dette link til de spanskstuderende, som hverken har rist eller ro! Imedens jeg befinde mig på siden, kan I måske være mig behjælpelige med at finde det rigtige spor til et evt. forestående link. Uhh, ja værsgoo: http://users.... -
Why did I choose this topic?!
ForumindlægWhy did I choose this topic! Emne: friends... Nogen der kan skrive lidt om hvorfor man har valgt emnet friends? Bare til inspiration! takker. -
Afsæt y som funktion af x på semilogaritmisk papir.
ForumindlægHej.. Spørgsmålet lyder som følgende: Afsæt areal som funktion af tiden i timer på semilogaritmisk papir. Mine tal for areal og tid er: Antal timer Areal af koloni 0 0,1256 2,5 0,1256 24 0,1... -
Korrekt Latin oversættelse
ForumindlægHej folkens. Ville være mig en kæmpe hjælp hvis der var et par venlige folk, der gad hjælpe mig med en oversættelse til Latin. :) Sætningen der skal oversættes til latin lyder således: "Living in the past only caus... -
she shall not be moved
ForumindlægHej Jeg er lidt i tvivl om at denne tekst er en non fiction eller fiction tekst ? Håber jeg kan få hjælp!! -
Det gyldne snit (TREKANT)
ForumindlægHej alle, jeg har fået dette spørgsmål, som jeg ikke kan finde ud af til den mundtlige eksamen i mat på B: Konstruer det gyldne snit ud fra en retvinklet trekant og bevis at dette netop har forholdet √5+1/2. Nogle der kan hjælpe?
