Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 11321 til 11340 af 35989
-
Gode råd?
ForumindlægHej AlleSammen ... Skulle bare lige spørge om i har nogle gode råd til Engelsk A mundtlig eksamen - når man sidder i forberedelses lokalet .. ? og når man skal fremlægge det .. -
Supplering
ForumindlægJeg skal supplere Matematik A og Kemi B, så jeg vil gerne spørge om, man både kommer op i skr. og mdt. eller hvordan foregår eksamen? -
Udregning af gns.
ForumindlægGood afternoon Jeg har to spørgsmål vedrørende udregning af gennemsnittet under den nye ordning. Sådan set er jeg HTX'er (i tilfælde hvor der skal tages klausuler for dette), men mon ikke der næsten gælder det samme for alle gymnasiale uddannelser. 1) Fordeles vægten i et fag ligeligt melle... -
Tæller årskarakter med om dumper dansk eller ikke?
ForumindlægHej Jeg har dumme mig lidt og fået 02 i skrifeligt dansk her til eksame karaker. Jeg skal også op til mundtlige eksame om ikke så længe, og hvis jeg nu kommer til at kludre i det og får under 02 Tæller års karakerne så med, fik 7 både i mundtlig og skriftligt i gennemsnit om hvorvidt jeg best... -
lidt i tvivl
ForumindlægFor at bliver optaget på uddannelsen skal du dels have en adgangsgivende eksamen og dels have følgende fag og niveauer, som skal være bestået med min. 2,0 på 7-trins-skalaen (medmindre andet og højere er angivet i skemaet). Det vil sige at man skal have bestået faget ik??? Jeg har bestået dans... -
råd
Forumindlæghej...er der nogen der har gode råd/ideer til hvordan man kan forbedrede sig til mundtlig eksame i Eø -
danskeksam A
Forumindlæghej hvordan foregår en mundtli og skriftlig eksam i den ny reform for jeg vil læse på pensumet her i sommerferien -
hvad er et produkt?
Forumindlæghejsa jeg ville bare lige vide om produktet i en samfundsfags eksamen skal være fysisk? eller kan det godt være en film eller lignende? -
Renteberegning | Matematik formelsamling
KompendieRenteberegning er en uhyre vigtig disciplin at mestre. Både når man har penge/kapital på en opsparing eller når man skal optage et lån. I begge tilfælde har renteberegning stor betydning.Man får nemlig en rentetilvækst på sin opsparing, eller har en renteudgift på sit lån. Renteberegning er såled... -
matematik- hjælp-vigtig
ForumindlægHej SP.Har brug for hjælp til at sige hvad dette boksplot fortæller? Hvad kan man sige udover at : Der er en større spredning i spilletiderne i maj 1972 i forhold til maj 2012, da boksplottet for 1972 er længere end boksplottet for 2012. Dvs. lægger spilletiderne for maj 2012 tættere op af hina... -
matematik- hjælp-vigtig
ForumindlægHej SP.Har brug for hjælp til at sige hvad dette boksplot fortæller? Hvad kan man sige udover at : Der er en større spredning i spilletiderne i maj 1972 i forhold til maj 2012, da boksplottet for 1972 er længere end boksplottet for 2012. Dvs. lægger spilletiderne for maj 2012 tættere op af hina... -
Bøger til sygeplejestudiet
ForumindlægHej! Jeg søger 4 bøger : Marianne Hjortsø (2012) Sygeplejebogen 1. Sygeplejerske - patient - relation Marianne Hjortsø (2012) Sygeplejebogen 2. Grundlæggende behov Nielsen, O og Springborg A. (2011) Biokemi og genetik Nielsen, O Falkenberg og Bojsen-Møller M. Juul ... -
oversættelsesproblemer
ForumindlægEr der nogen, der vil se på de spørgsmål jeg har sat ind i oversættelsen i forhold til den oprindelige tekst? Francisco Jiménez ha vivido muchos años en E.E.U.U. Es conocido por su autobiografía, una trilogía que trata de él (eller skal ‘él’ stå som direkte, p... -
00 i Dansk mundligt men optaget på erhvervsuddannelse?
ForumindlægSå jeg har været til min dansk mundligt eksamen i dag, og lad mig bare lige sige det sådan at den gik helt forfærdeligt dumt. Jeg har glemt at læse nogen helt bestemte ting som de sprurgte om, og det har trukket mig helt ned. Jeg er allerede optaget på min erhvervsuddannelse, men kan jeg stadig ... -
Udtale
ForumindlægHey:) Jeg skal til eksamen på fredag og har i den forbindelse trænet meget med oplæsning. Mit problem er, at der er nogle ord jeg er i tvivl om, hvordan man udtaler. Jeg ved godt, at der er en "guide" i ordbogen, men jeg ved ikke, hvordan man skal forstå den. Håber i kan følge mig;) ... -
Redegørelse for bestemmelse af vækstmodel ved regression
ForumindlægHej Jeg sidder og forbereder mig til min mundtlige matematik eksamen. Jeg har et spg det omhandler vækstmodeller. Jeg har lavet redegørelse for, lineære funktion, eksponentielle udvikling og fordoblings- og halveringskonstant. Men det sidste delspørgsmål forstår jeg ikke rigtig: Der... -
Guld korn-
ForumindlægHejsa jeg forbereder mig til eksamen, og mit pensum er følgende: -Romeo & Juliet -Shawshak redemption -Harrison bergeron -Our son Mark -Dead man walking -Moll magee -38 who saw a murder -Conditions of the working class Så hvis nogen har nogle guld korn, tema/budskab samt perspektivering til ove... -
Gennemsnit
ForumindlægHejsa :) Jeg har lige et spørgsmål angående beregning af gennemsnit osv. Jeg har lige afsluttet HTX på første år, og dermed afsluttet to fag (komm/it og samfundsdag). Jeg kom ikke på i komm/it, så det må vel være min årskarakter der gælder der? Samfundsfag var jeg til eksamen i og fik 10, men... -
Lektiehjælp SPANSK
ForumindlægHey. Jeg søger lektiehjælp til spanskeksamen! Jeg trækker mit spørgsmål d. 10juni omkring kl. 11:00 og skal op til eksamen dagen efter d. 11. Jeg har spansk på A niveau, og søger en der har fuldstændig styr på det! Jo bor i Vedbæk og i Hellerup, så hvis der er nogen der har lyst til at tjene nog... -
Fysik B--> A
ForumindlægSkal jeg op til Fysik b eksamen hvis jeg hæver Fysik til A?
