Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 11481 til 11500 af 60468
-
HJÆLP haster! historie eksamen
ForumindlægHej alle Mine problemstillinger lyder: redegør for optakten til 1 verdenskrig og dens forløb Analyser hvilken indflydelse havde på 1 verdenskrigs udvikling vurder konsekvenser af krigen for centralmagterne og ententemagterne, og eftertiden I min redegørelse fokusere jeg på Schliffenplanen, skyt... -
Hjælp til eksamen imorgen!!
Forumindlægnogle som kan forklare mig dette jeg har et eksamensspørgsmål der lyder: redegør for seperation af variable, herunder hvordan begrebet bruges ved ligningsløsning. Kom ind på hvad den fuldstændige løsning og den partikulære løsning er. Jeg har brug for hjælp til spørgsmålet om hvordan begrebet ... -
Historie eksamen
ForumindlægHej, Hvorfor var Vietnamkrigen vigtig under den kolde krig? -
Eksamen i Formueret I
ForumindlægHej SP'er. Jeg skal snart op i mundtlig Formueret I, så ville lige høre, om I har været oppe i det samme fag mundtligt - og om I kan komme med nogle gode råd? -
HJÆLP til billedkunst eksamen !
ForumindlægJeg skal lave et produkt inden for én af disse fire: - Ready-made - Objet trouve - Assemblage/skrotskulptur - Installation og konceptkunst. Skal lave et produkt og derefter finde en kunster som bruger disse teorier og metoder, som der nu bliver brugt. Jeg står på bar bund og har brug for ideér... -
Tysk eksamen! HJææææælp!
ForumindlægHej! Jeg går i 9. klasse og vi skal til, at finde ud af et emne vi skal op i! Overemnerne er -Jugenliche - Tatsachen über Deutschland - Das getilte Deutschland -Österreich nogle af jer, der har nogle underemner til en af de her? Fordi har virkelig brug for hjælp! -
Dansk eksamen
ForumindlægHej jeg har brugt for hjælp med at finde en oplæsningstekst.Jeg har om "Romantikken og realismen" og teksten skal passe til biedermeier og maleriet "familiestykke" 1828 af Emil Ditlev Bæretzen tak -
Læseprøven til eksammen
ForumindlægHej. Vil lige spørge om nogle af jer ved hvordan omsætningstabellen ser ud ved læseprøven i dansk 9 klasse. -
Kortfilm eksamen
ForumindlægVille det være bedst at fortælle omkring berettermodellen først eller til sidst i en analyse? -
Matematik Eksamen
ForumindlægHeey folkens, Hvordan gik jeres "matematik eksam"? -
KS eksamen.
ForumindlægHJÆLP!!!! Jeg skal aflevere KS synopsis på fredag. Men jeg har problemer med at få stablet nogle spørgsmål på benene. Jeg har trukket ''Fra kold krig til krig mod terror''. Spørgsmålene skal omhandle fagene historie, religion samt samfundsfag. Nogle som kan hjælpe?? -
Biologi eksamen - hjælp
ForumindlægHej, Jeg skal til skriftlig biologieksamen i morgen, men jeg er lidt forvirret over hvilke emner, det jeg, skal øve mig på. Hører forkellige svar fra mine venner, så håber at nogen her ved, om det kan omhandle hvilket som helst emne, vi har gennemgået alle årene, eller er der nogle bestemte? -
KS eksamen.
ForumindlægHJÆLP!!!! Jeg skal aflevere KS synopsis på fredag. Men jeg har problemer med at få stablet nogle spørgsmål på benene. Jeg har trukket ''Fra kold krig til krig mod terror''. Spørgsmålene skal omhandle fagene historie, religion samt samfundsfag. Nogle som kan hjælpe?? -
KS eksamen.
ForumindlægHJÆLP!!!! Jeg skal aflevere KS synopsis på fredag. Men jeg har problemer med at få stablet nogle spørgsmål på benene. Jeg har trukket ''Fra kold krig til krig mod terror''. Spørgsmålene skal omhandle fagene historie, religion samt samfundsfag. Nogle som kan hjælpe?? -
Eksamen i geografi
ForumindlægHej! Hvad synes I om prøven i dag og hvordan gik det? Svær eller let? Jeg synes selv, at emnet var helt i top. Havde nemlig frygtet spørgsmål udelukkende om istid, landskabsdannelse osv... -
Skriftlig Eksamen
ForumindlægHejsa. På torsdag skal jeg op i skriftlig dansk. Jeg vil høre, om der ikke var nogle steder hvor man kunne læse /se noget mht. de forskellige opgavetyper -
Billedkunst eksamen
ForumindlægNogle der har været oppe til billedkunst c-niveau, der gider forklare hvordan det forgår -
Hjælp til eksamen - fortynding
ForumindlægHej Jeg poster lige igen, da jeg virkelig er i tvivl om det her. Nogle der ved hvordan jeg skal udregne det her: Fremstil ved indvejning to prøveopløsninger. Prøveopløsningernes koncentration med hensyn til ethanol skal være ca. 5 w/w% fremstillet med butan-1-ol som opløsningsmiddel. Den total... -
hjælp! eksamen i morgen!
ForumindlægHvordan påviser man natrium-ioner i et salt? og hvorfor kan syrer lede strøm? -
Eksamens spørgsmål, HJÆLP
ForumindlægHej alle, jeg skal snart til biologieksamen og er stødt på et spørgsmål som jeg ikke kender svaret på, håber nogen kan hjælpe: Diskuter om du og jeg danner de samme proteiner og nogle konsekvenser af dette. På forhånd tak! :-)
