Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 11501 til 11520 af 58387
-
Engelsk Oversættelse - Rettelse
ForumindlægHej.. håber der lige er nogle der får tid til at se denne oversættelse igennem for fejl..:o)"Er vi blevet et samfund af overlevere i stedet for eventyrlystne individer?" spørger en engelsk sociolog.Hele tiden bliver vi af medierne gjort opmærksom på de farer der lurer overalt: Pornograf... -
Engelsk resumé - 13 linjer
ForumindlægHej derude :) Jeg er igang med SRO i samfundsfag og matematik, hvor emnet er Spin. I min SRO skal der indgå et 15-20 linjer engelsk resumé om opgaven. Der mangler stadig en konklusion :) Jeg ville blive glad, hvis der var en, der kunne rette eventuelle grammatiske fejl, eller sætninger der lyder... -
en lille engelsk rettelse :)
Forumindlægwassup fellas' :) Jeg står med en engelsk opgave som jeg har lavet færdig, men tænkte på om i ikke kunne være søde o rette den :) Taak på forhånd ' <3 The first picture I want to analyze is by James Tissot. It is an old oil painting from the 1874th. On the painting is an old couple... -
Engelsk sætninger - hjælp til forståelse
ForumindlægHej SP! Jeg sidder og er i gang med en Engelsk lektie til i morgen. Opgaven lyder på at rette evt. fejl, i de nedenstående sætninger. Jeg tror, at mine rettelser er korrekte, men jeg er ikke så god til at beskrive den grammatiske årsag bag - her kunne jeg godt bruge lidt hjælp. ;-) Sætningerne... -
Notater A niveu eksamen
ForumindlægHej er der nogen der har nogen notater til A fysik jeg kan få -
Akut sygdom før eksamen
ForumindlægJeg har fået en voldsom hævelse i munden som følge af en visdomstand. Denne hævelse af bevirket feber, svimmelhed og hovedpine. Jeg skal til dansk i morgen, men er i tvivl om, om jeg kan gå op FØR sommerferien, så jeg kan blive student med de andre. På forhånd tak! -
24-timers eksamen: Naturens kredsløb
ForumindlægHej, jeg har lige trukket emnet Naturens kredsløb: Autotrofe organismer i min 24 timers biologi eksmanen. Opgaven ser således ud:- Lav en biotopsundersøgelse af det naturområde, som du har fået anvist og lav en mindre udstilling fra området.- Forklar med udgangspunkt i dine undersøgelse, hvad aut... -
Dansk eksame imorgen !!!
Forumindlægtjhghjh -
Eksamens opgaver 2006?
ForumindlægNogen der kan fortælle mig hvad opgavetitlerne der blev brugt til Skriftlig Dansk A på handelsskolen i maj 2006 hedder? :) -
HTX Eksamen 2006
ForumindlægGoddag! Er der nogen herinde der ved hvor jeg kan finde Matematik A eksamensættet fra 2006 ? skal ikke bruge besvarelsen, blot selve opgavesættet.. På forhånd tak :) -
Eksamen evt alkohol
ForumindlægHej alle. jeg skal op i fysik/kemi 9. klasse afgansprøve her i morgen, og et af mine opgivelses emner er "Slægten Alkohol" Vi er 2 timer til prøve, hvor vi i 30-40 minutter skal opstille nogle forsøg, med tilhørende forklaringer, eller andre fysiske ting fx i form af tegning på tavlen ... -
FYSIK EKSAMEN I MORGEN
ForumindlægHej med jer.. PLEASE HJÆLP.. Er der nogen af jer kloge hoveder, der kan svare mig på, hvad rødforskydning og fart er og, hvordan det dog kan hænge sammen med Hubbles lov? -
Eksamen cellens biologi
ForumindlægHej jeg har svært ved at læse mig frem til dette spørgsmål, er der nogen der kan hjælpe? Hvad er fordelen ved komplekse celletyper i forhold til primitive celletyper? -
Spørgeskema til afsluttende eksamen
ForumindlægHej allesammen! Jeg er en studerene på 1 års HTX, og jeg er igang med mit afsluttende projekt på kom/it C. Jeg har on økologi, og har brug for lidt hjælp til besvarelse af et spørgeskema (: Håber virkeligt at der er nogen der lige vil bruge to minutter på at besvare dette (: http://obsurvey.com/S... -
9. Klasse eksamen
ForumindlægHar har fået musikvideo og jeg skal fortæller om setting, og hvad er det nu lige det er? -
skriftlig kemi eksamen og konduktivitet
ForumindlægHej! skal snart op i skrfitlig kemi så ville lige høre eksperterne lidt ad... Behøver jeg at øve mig i ledningsevne opgaver? mht beregning af konduktivitet etc.? (Helge Mygind A1 s84-90)har nemlig ikke stødt på eksamenssæt der havde spørgsmål af overnævnte karakter? håber der er ngn der kan svare... -
Eø eksamen på c-niveau
ForumindlægUps.. Må indrømme at jeg har sovet lidt i timen. Jeg har ingen problemer med regnskabet, det er nærmere analyse modellerne..Porter, swot osv... Ved faktisk ikke hvad de alle sammen hedder. Er der nogen der kan briefe mig? Og måske lidt info om de enkelte modeller... et link ville også være helt i... -
Søger tysker (hjælp) til eksamen!
ForumindlægHej, I næste uge skal jeg op til mundtlig tysk i 2.g. Det er 24 timers forberedelse og starter onsdag d. 17/6 kl. 8.00. Derfor søger jeg hjælp til udformelse af min præsentation onsdag d. 17/6 i 2-4 timer. Bor lige nord for København. -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej folkens Jeg har trukket "Kvinders vilkår" og skal finde en novelle, kortfilm, maleri eller lignende, som jeg skal analysere. Er der nogle af jer, der kender nogle gode oplæg. Oplæggene skal selfølgelig vise/omhandle kvinders vilkår. På forhånd tak -
Emne til fysik eksamen
ForumindlægEr der nogen der har et forslag til nogle forsøg man kan lave indenfor emnet idrætsfysik?
