Søgning på: syntaktisk analyse. Resultater: 11521 til 11540 af 23684
  • kort film - meningen med Flemming

    Forumindlæg
    Er der nogle der ah en god analyse af kortfilmen "Meningen med Flemming". er i gang med et oplæg omkring novellenfilmen, og så ville jeg høre om nogle af jer, havde en god analyse, som jeg kan brugetil en del af oplægget..Håber i kan hjælpe..
  • musik eksamen c-niveau

    Forumindlæg
    Hej Jeg går i 1g og har musik på c, så jeg kan godt komme op i det til sommer, men hvordan er det lige den foregår? Har hørt at man skal analysere et nummer og derefter skal man spille. Er der flere personer, der trækker det samme nummer? Hvis ja, SKAL man så analysere nummeret sammen med d...
  • Ditte menneskebarn.

    Forumindlæg
    Hej. jeg er igang med at skal skrive analyse om Ditte menneskebarn bøgerne og har lidt svært ved at komme igang da jeg hele tiden går i stå .. Er der måske en der har en analyse af den og et referat jeg kan bruge som inspiration ?
  • Psykologi

    Forumindlæg
    Hej. ER der nogen der kan hjælp mig med at analysere : Nu mester Moni sit liv? giv analyse psykologisk set og indrag forskellige psykologisk retninger. Jeg har kigget på nettet, og fandt noget, men de har ikke hjulpet mig videre. Håber en kender til det? på forhånd tak:-)
  • HJÆLP BRUGES !!!!1

    Forumindlæg
    Hej folkens Jeg er ved at skrive min SRP PROJEKT, skal lave en analyse og fortolkning af romanen under en stålende sol. Jeg ville høre om nogle har en analyse af titelen og symboler i bogen. DET HASTER !!!
  • Realisme (kunst)

    Forumindlæg
    Hvad er det, som der kendetegner realisme, når vi snakker kunst. Er nemlig lige ved at analysere et billede fra den tid, så det kunne være dejligt hvis nogen havde nogle fakta om realisme, som jeg kunne indrage i min analyse På forhånd tak!
  • avis

    Forumindlæg
    Hej!Jeg er ikke så god til at analysere en artikel, så håber at I kan hjælpe mig.Hvorfor bruger man disse begreber/ord, når man analyserer en avis? TabloidBroadsheetKompakt og er der flere ord? til hvilken avis bruges de her?Hjælp plzzzzzzzzzpå forhånden tak
  • Dansk stil HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hey folkens, jeg kan bare ikke finde ud af hvordan jeg skriver en ordentlig Stil. men syntes også det er lorte emne: vi skal skrive en stil /analysere Kellogs eller Gøl pølsers hjemmeside :-S! kan i hjælpe mig med at finde en god hjemmside analyse hjælper?
  • prøveform B

    Forumindlæg
    heeij. i vores klasse har vi valgt, at gå op i prøveform B. mit problem er, at jeg ikke ved om man gerne må analysere en tekst, som man har allerede analyseret i klassen, eller skal man vælge en ny? på forhånd tk
  • Synsvinkel generelt og i TDC reklame

    Forumindlæg
    Hej ! Jeg skal analysere en TDC reklame og skal blandt andet find noget om synsvinkel. Jeg har lidt svært ved at forstå det. Hvad kendetegner synsvinklen sådan generelt? det er denne reklame jeg skal analysere; http://www.youtube.com/watch?v=Y_z619gNVto På forhånd tak!
  • Valg af emne

    Forumindlæg
    Hej, håber i kan hjælpe Skal skrive srp, og vil meget gerne skrive i spansk/engelsk og Dansk. Er der nogen der har ideer? - I dansk har jeg tænkt mig, at analysere et billede, som kan understøtte min analyse i et af de påvælgende fag.
  • rosendalen af HC.andersen

    Forumindlæg
    hejsa, sidder her og er ved at skrive en analyse af rosendalen, men mangler dog lidt inspiration, til at komme videre, er der nogle der evt. har den ? eller evt. har arbejdet med den og nu sidder med lidt god vinden om ting jeg bliver nød til at uddybe i min analyse ?
  • romerriget sso

    Forumindlæg
    hej sidder med min analyse som jeg kun har fået til at fylde 2 sider:S den lyder: der ønskes en analyse af nogle vigtige kampstrategier. er der evt. en der vil læse den igennem og sige hvad jeg kan uddybe? eller komme med forslag til hvad der ik bør være der?
  • SSO - Personanalyse????

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er igang med min sso og skal lave en personanalyse og nu kom jeg helt i tvivl om nogle forskellige ting. Når det kun er analyse af personen, så skal jeg vel stadig fortælle hvad der gør at personen udvikler sig sådan og hvorfor, ikke? Så er det vel stadig en analyse?
  • Teknologianalyse / Teknologivurdering

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal lave en teknologianalyse og en teknologivurdering af en bygning. Jeg har allerede lavet analysen, og skal til at lave vurderingen. Til analysen har jeg brugt Trekassemodellen, men synes at når jeg læser om det, virker det lidt som det samme? Er jeg helt væk eller er der nogen ...
  • What?

    Forumindlæg
    Heysa, jeg er i gang med at skrive min sso opgave og i min opgavetitel står der diskuter og analyser to præsidenters taler. Hvordan diskuter og analyser man i historie? og er det logisk at skrive dem ind under en krise eller skal jeg skrive dem for sig selv?
  • What he was like?

    Forumindlæg
    Er der nogen der har lavet en fortolkning og analyse af What he was like? Eller er der nogen der ved nogen ting som jeg burde fremhæve i min analyse og fortolkning. Jeg mangler kun noget inspiration faktkisk.
  • Hjælp!!

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har trukket identitet som fordybelse område i dansk, og jeg skal analysere et fotografi, men jeg har igen ide hvordan. så jeg ville høre jer af om de havde en analyse skema til fotografi? Kh Mille :-)
  • Hjælp til with your tongue down my throat

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder og skal analysere historien with your tongue down my throat, og især slutningen synes jeg er svær. Er der en der sidder inde med en analyse, eller kan hjælpe med en forståelse af teksten?
  • Agnete..?

    Forumindlæg
    Hej.. Har været inde at kigge i opgaver herinde men det ser ikke ud til der er nogen der har skrevet en opgave, analyse over Amalie skram - Agnete.? Der skulle vel ikke være en der lå inde med en analyse, opgave.. Enkelte noter om dramaet? :)