Søgning på: historie noter stx. Resultater: 11661 til 11680 af 33650
  • kvalitativ

    Forumindlæg
    jeg arbejder med historie samfundsfagligt.. kan jeg godt bruge en tale af bush som en kvalitativ metode?
  • Pleaseeee hjælp mig:))))

    Forumindlæg
    Please er der ikke en der vil rette min engelsk opgave som er en fortsættelse af en historie:)))) mange tak på forhånd....
  • problem!! spørgsmål om emne!?

    Forumindlæg
    kan man skrive om human trafficking i fagene historie og naturgeografi til AT!?
  • Perspektivering af REBEL af Michael Strunge

    Forumindlæg
    Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til at perspektivere REBEL af Michael Strunge til et andet digt eller anden historie.
  • cherokeerner indianer - help

    Forumindlæg
    Hi Allesammen Jeg skal brug hjælp til en historie opgave om cherokeer indianer. Jeg vil gerne se et eksempel på en almen.kildekritisk analyse historie opgave.. men kan ikke finde en !! Det er IKKE en den stor historie opgave, og jeg ved ikke hvad en historie aflevering skal indholde. altså probl...
  • Gode idéer

    Forumindlæg
    Hej er der nogle som kan digte en god historie til denne ligning: 3x + 8 = 20
  • hurtig spørgsmål ?

    Forumindlæg
    Er der en der kan fortælle mig hvad en indledning skal indehold præcis ? .. Er det bare hvad selve historien handler om ?
  • Gode idéer

    Forumindlæg
    Hej er der nogle som kan digte en god historie til denne ligning: 3x + 8 = 20
  • HJÆLP = MONEY

    Forumindlæg
    ER DER NOGEN SOM KAN HJÆLPE MIG MED AT SKRIVER NOGET HISTORIE GIVER GERNE PENE FOR DET
  • Hiding in Cheesy's bedroom

    Forumindlæg
    Er der en der har anylse af den her historie? Hiding in cheesy's bedroom
  • Barokken

    Forumindlæg
    Hjælp skal have noget information om Barokkens historie og nogle nøgle ting.Går på HHX og skal lave en aflevering.nogen hjælp mig, tak
  • AT EKSAMEN !!! Hvilke metoder?

    Forumindlæg
    Hej . Jeg skal skrive AT i fagene Historie og Erhvervsøkonomi. Hvad for nogle metoder skal der bruges der? (:
  • Historisk metode.

    Forumindlæg
    Når jeg i historie vurdere noget. Hvilken metode bruger jeg så? Jeg er meget i tvivl.
  • old eksamen

    Forumindlæg
    Hey...hvordan læser I op til old? sys det er lidt stenet bare at læse historierne igen...
  • kvantitative metode?

    Forumindlæg
    Hej Når man bruger kort og tabeller i AT hvor man har historie som samfundsfaglig bruger man så den Kvantitative metode?
  • USA

    Forumindlæg
    er der nogen der har nogle gode notater om "den amerikanske drøm" skal op i historie.. så hjælp mig hvis i kan:)-Rie
  • Perspektiveringer

    Forumindlæg
    Hvis jeg trækker et uddrag af Herodots historie (1. bog), hvad vil så være oplagt at perspektivere til?
  • eksamen, hvordan foregår det?

    Forumindlæg
    Skal til historie eksamen på fredag, men er lidt i tvivl om hvordan det egentlig foregår. Nogen der kan forklare mig det??
  • Åndernes Hus

    Forumindlæg
    HeyNogen der kan fortælle mig, hvad historien egentligt slutter med? Kan bare ikk huske det...
  • vold

    Forumindlæg
    hvorfor kan vi lide voldige eller sorlig historie fx romeo og juliet