Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 11661 til 11680 af 25374
-
3.g opgave - forslag
ForumindlægHej!Jeg håbede på der var nogen der kunne komme med gode idéer til den store skr. opg. i 3.g!! Inden for emnet historie vel og mærket.. -
Begreb
ForumindlægHvor stammer begrebet 'Tremendum et fascinosum' fra? Jeg mener at det er fra bibelen et sted, men hvor helt præcist, og hvad er historien bag det? -
Herman Bang - Ved Vejen
ForumindlægJeg har svært ved at kunne finde gode fakta om historien ved vejen. Er der nogen der kan hjælpe mig -
Avant le deluge
Forumindlægnogle der har læst avant le deluge?\n\n\nhar i nogle gode fif/pointen med historien? -
Aztekerriget: Hvorfor sejrede spanierne??
ForumindlægHej :)\n\nJeg skal til at skrive en historie opgave og jeg ved ikke hvorfor spanierne sejrede !! hvorfor gjordi de det ?? -
Tidslinje.
ForumindlægHej. Er der nogen, som vil lave en tidslinje med årstaller på de vigtigste ting i historien - verdenshistorien.? Eller bare årstaller på de vigtigste begivenheder? -
The package- short story
ForumindlægNogen, der har læst historien "The Package" og eventuel kan give mig en personkarakterisktisk af Earl Fenton? :) på forhånd tak. -
2g historieopgave
Forumindlægjeg skal så småt til at tænke på historie opgave! \nMEN jeg ville være glad for lidt hjælp med at finde et spændende emne, nogle ideer?? -
Definitionen på lykke.
ForumindlægHvad er definitionen på lykke efter jeres mening? Kender I historien bag det? Hvad mener videnskaber om det? Behøves ikke svare på allesammen, hvis I ikke vil eller ved. -
La Boîte aux lettres!?
ForumindlægNogen der har læst bogen La Boìte aux lettres... Og måske også har lavet opgaverne der hører til denne historie?? Har virkelig brug for hjælp!! På forhånd tak... -
Gregor den 7?
ForumindlægEr der nogle som kan fortælle mig hvem Gregor den 7 er? og evt lidt om ham?! Skal lave en 5.min fremlæggelse i historie!\n\nTak.. -
et hurtigt spørgsmål
ForumindlægHej SP Jeg vil gerne skrive om holocaust i biologi og historie. Men hvordan skal jeg inddrage biologi metoder? :) -
Analyse
ForumindlægNår man skal analysere kilder, i historie hvad skal man lægge vægt på, jeg kommer hele tiden istedfor at forklarer hvad der står... -
AT-emnehjælp!
ForumindlægHej.. Er der nogle som har gode ideer til et emne inden for fagene musik og historie med hovedemnet "fremtiden - visioner og forudsigelser"? -
jyske lov og danskelov -relevant?
Forumindlæghej, jeg har om Kampen for kvinders stemmeret (historie) og synes i det er relvant at have jyske lov og danske lov med? -
Diskussion i sso?
ForumindlægJeg er igang med sso om romerriget og skal lave en diskussion på baggrund af min redegørelse og kilder. Men hvordan laver man en diskussion helt præcis i historie? er det bare ligesom i dansk? -
Commodus
ForumindlægHej. Er der nogen historie-eksperter, der kan hjælpe mig med noget? Det er noget om filmen Gladiator og bare Commodus genrelt :) -
Fjernsynet
ForumindlægHej. Jeg har brug for lidt baggrund om fjernsynet til en historie-opgave. Jeg skal skrive om hvilken indflydelse fjernsynet har haft på den tid det har eksisteret i og omvendt. -
stil!!
Forumindlæger der nogen der har en stil liggende om forsvarmekanismernes 4 dele, altså det skal være en stil/historie der er fortalt på baggrund af de 4 dele :-) HÅBER I VIL HJÆLPE! -
Darwin
ForumindlægHej der skulle vel ikke være nogen herinde der har skrevet at om Darwin og har nogle forslag til metoder? Jeg skriver i Dansk og Historie
