Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 11681 til 11700 af 42938
-
Skriftlig eksamens emner 2016
ForumindlægHej alle, nu da det snart går løs med de skriftlige samfundsfags eksamener, ville jeg høre, om der var nogle kloge hoveder deruder, der havde nogle gæt til mulige emner? Tak på forhånd -
Eksamen produkt samfundsfag
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal d. 24/5 lave et produkt til min samfundsfag fremlæggelse. Jeg har trukket emnet Ideologi og politiske partier. Tak på forhånd. -
Eksamen 10. klasse
ForumindlægHej alle Jeg sidder lidt fast i min synopseskrivning, er nået til at jeg skal finde et oplæsningsstykke meeeen, jeg kan simpelthen ikke finde noget, som giver bare en smule mening i sammenhængen. Jeg trak H.C Andersen - fantasi, etik og moral, og har så valgt den lille pige med svovlstikkerne o... -
En lille tur - Dansk eksamen
ForumindlægEr der nogle der har et link, til et referat til novellen ''En lille tur'' Helle Helle? Eller er der måske nogle der har læst den og vil give et referat af den? Tak på forhånd kh den forvirrede -
ANALYSE AF EN ARTIKEL - EKSAMEN
ForumindlægHej SP :) Er der nogle som har nogle gode ideer til hvad der er godt at analysere når det gælder det sproglige i en artikel? Det vil betyde sindsygt meget hvis bare I ville bruge få minutter på at hjælpe! :) Tak på forhånd. -
Samfundsfag A eksamens hjælp
ForumindlægHey hey. Jeg har lige trukket mit emne i samfundsfag "Den nye verdensorden" - Og jeg skal op i morgen. Der er 5 tilhørende artikler: Ny dansk udenrigspolitik: Slut med at lege stormagt (Politiken 17.03.2012) Forsvarsforbeholdet og aktivistisk dansk udenrigspolitik (B.dk 19.01.... -
Innovation C eksamen
ForumindlægHej alle Jeg står i den situation at jeg skal op til Innovation C på fredag, men jeg har lige nogen spørgsmål jeg gerne vil have afklaret, og håber på lidt hjælp fra nogen der evt. har indsigt i faget. Jeg er stadig lidt i tvivl om hvordan man skal strukturere sin fremlæggelse de første 7-8... -
Perspekivering - HJÆLP! Dansk eksamen...
ForumindlægHvordan ville i perspektivere Hc Andersens 'Den Standhaftige Tinsoldat' med 1. Mosebog kap. 3 - altså syndefaldet med Adam og Eva? -
Hjælp til fysik eksamen i 9 klasse
ForumindlægSkal man lave en disposition til fysik prøven og hvornår skal man begynde på den -
Eksamens hjælp! - Yahya Hassan: Barndom
ForumindlægJeg er i gang med at analysere Yahya Hassans Barndom. Jeg kunne godt bruge noget hjælp til Miljø og personkarakteristik. Er der evt en som har analyseret den??? ;) -
Idræt B eksamen i morgen
ForumindlægHeej :-) Jeg sidder og skal op til idræt B teori i morgen, og kunne virkelig godt bruge nogle cases med besvarelse for at kunne få et indblik på hvordan det kommer til at se ud og hvordan man kn løse dem Håber jeg kan få noget hjælp :-) Min email er: gylstorff10@gmail,com -
AT-EKSAMEN - AKUT SPØRGSMÅL !!
ForumindlægJeg har akut brug for hjælp, hvad angår brugen af metoder i mit AT-projekt. Min problemformulering lyder som følgende: "Hvordan overskrider staten grænser for regulering af vores adfærd gennem etablering af bestemte diskurser i sundhedskampagner". Inden for faget dansk har jeg benyttet... -
dansk hhx eksamen 2006
ForumindlægEr der nogen der nogen der har eksamensemnerne fra eksamenssættet 2006 i dansk. Eller måske har skrevet en af opgaverne? :) -
Musik eksamen C PLEASE HJÆLP
ForumindlægJeg har trukket "Don't be cruel" af Otis Blackwell/Elvis presley, og "Maybelline" af Berry/Fratto/Freed..... Kan nogle af jer hjælpe med at analysere dem???? jeg er helt lost... PLEASE HJÆLP! skal op om 24 timer -
biologi-24 timers eksamen
ForumindlægHEY Mit problemstilling lyder på Gennegå søen som økosystem? hvordan gør man det, har søgt på nettet man forstå ikke hvad et økosystem er. Håber i kan hjælp -
Spansk eksamen - to tekster
ForumindlægHejsa, er der nogen der har arbejdet med "Otra historia de desamor" af Ole Loumann eller det meget korte digt "Dicen que el hombre..." af Antonio Machado, og evt. har nogle noter? har nogen evt. arbejdet med como agua para chocolate? :) -
eksamens tekst sidsteår
ForumindlægHej.. Hvilken eksamensopgave var der sidste år i spansk både maj-juni og sygeeksamen??? -
Psykologi B eksamen synopsis
ForumindlægHej. Jeg sidder nu med 24 timers forberedelse til psykologi på B niveau, jeg har haft det siden efter jul i 1.g. Jeg har om arbejdspsykologi og jeg har trukket 4 artikler omkring stress. Jeg har fået at vide at jeg ud fra det skal lave en problemformulering og en synopsis der skal fungere so... -
Biologi eksamen - Proteiners opbygning!!
ForumindlægHej Alle Kan i hjælpe med dette spørgsmål: Gennemgå den strukturelle opbygning af protein. Hvilken betydning for aktiviteten har opbygningen? Den første del har jeg svaret på, men hvad menes der med "aktiviteten", hvilken aktivitet?? -
angående ng eksamen
ForumindlægHej folkens. er der ikke en eller to der gider fortælle mig hvorfor det er La Niña er skyld i tørken på afrikas horn. ??? i need it .. please ..
