Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 11701 til 11720 af 61667
-
Engelsk mdt. eksamen - rettelse
ForumindlægHey! er det er, som har mulighed for, at rette mit engelsk manusskript igennem for grammatiske fejl? Segragation and discrimination in the 1950's in the USA Why did I choose this topic: chose the topic Segregation and discrimination in the USA in the period ... -
Afsætning A mundslig eksamen
ForumindlægEr der nogle som er i besidelse af en oversigt over fagets kernestof beskrevet som essentielle emner? :-) -
Dansk skriftlig eksamen
Forumindlæghej vil bare lige høre om der er nogen som ligger inde med nogle dansk eksamensæt som jeg kan få til sent til min email på forhånd tak Email:[email protected] -
Tips til billedkunst eksamen
ForumindlægHej alle.. Jeg skal op i billedkunst og tænkte på om der er nogle her som har været oppe i det og som evt. har nogle tip til hvad man skal fokusere på i sin forberedelse, og hvad læreren og sensor lægger vægt på?På forhånd mange tak. -
Skriftlig eksamen 22 maj
ForumindlægHey Andre dejlige bio-nørder ;)Hvad synes i om opgave sættet i dag?Personligt synes jeg det var okay og der var noget om lidt af værdt! -
Spørgmåls vedr. eksamen
ForumindlægFørst vil jeg høre om der er nogle der ved hvorvidt man kan finde tidligere ekstemporaltekster på nettet, så jeg kan prøve at træne lidt, om end håbet synes ude.Dernæst vil jeg høre om der er nogle der kender til et oversætte program, der fungerer uden forbindelse til Internettet. Har fundet nogl... -
AT-eksamen imorgen!!!
ForumindlægJeg har brug for lidt hjælp. Skal op i AT imorgen og har ikke helt styr på det hele endnu. Jeg er i tvivl om hvad jeg skal sige hvis lærer/censor spørger om hvad jeg ville have undersøgt eller lavet forsøg om, hvis vi havde haft mere tid?? Har koblet dansk & samfundsfag sammen, og bruger huma... -
Tysk Eksamen - Perspektivering?
ForumindlægHej Jeg skal op imorgen - har 24 timers forberedelse - i en tekst i temaet "tyskland i 30erne". Det er en rigtig fin tekst, den handler om to mænd som er venner, den ene er jøde, og den anden har lige meldt sig ind i NSDAP. Man hører så deres alvorlige samtale om hvorfor den ene har mel... -
Dansk skriftlig eksamen (hf)
ForumindlægHej, er der nogen, der ligger inde med et eksamenssæt fra dansk A (hf) eller ved, hvor jeg kan finde et, da jeg er meget nysgerrig efter, hvordan teksterne er udformet. Mvh. Nanna -
Ældre tekster - eksamen
ForumindlægJeg skal som alle andre 9. klasser op i mundtlig dansk. Har trukket et område under overskriften "Ældre tekster med gammelt sprog", hvor følgende tekster er opgivet: "Romeo og Julie" (uddrag - anden akt, scene 2) af William Shakespeare, 1594 "Kong Lindorm" (event... -
Gennemsnitsberegner + eksamens bevis WTF!!!
ForumindlægHey jeg er en HHX studerende som afslutter mit sidste år. Med den nye reform skal man beregne et eksamensgennemsnit ved at lægge årskarakter og eksamenskarakter sammen. Men jeg synes ikke at den gennemsnitsberegner den passer. Så mit spørgsmål lyder til studerende som har fået deres eksamensbevis... -
AT-eksamen, vigtigt!
ForumindlægHej folkens, I AT har jeg valgt at arbejde med fagene religion og dansk hvor mit emne er 9/11, hvor jeg i danskfaget har fundet en tekst, men hvad med i religion, hvilken slags tekst kunne være relevant for emnet? Og hvordan skal jeg gribe teksten an? -
Dansk mundtligt eksamen - DRAMA
ForumindlægNår man har trukket drama - kan ens selvalgte oplæg også være en video/musik video, eller en kort film? -
Engelsk A Eksamen skriftligt
ForumindlægHej søde mennesker :) Hvis nogen af har lyst, så må i meget gerne læse min engelsk stil igennem, og gerne vurdere, hvor meget den lægger på? Tak på forhånd :) -
Spansk eksamen 2012 - Vurdering
ForumindlægHejsa. Jeg er voldsomt nervøs for resultatet af min spanske stil! Hvis der er en eller flere der vil kigge den igennem og give lidt respons - vil jeg være taknemmelig! Filen er vedhæftet :) -
Naturvidenskablig faggruppe NF eksamen
ForumindlægNogen der ved hvordan den foregår? HF første år? -
eksamen - anden gradsligninger
Forumindlæg"Gør rede for beviset for løsning af 2. gradsligning" Jeg har allerede bevist andengradsligningen og vist hvordan d = 0, d > 0 og d < 0 ser ud på en graf og hvor mange løsninger de har, men jeg føler ikke rigtig jeg har nok.. Hvad kan jeg mere fortælle om? :-) -
DANSK EKSAMEN! IMORG..
ForumindlægEmm nogle der kender en ved navn Britta Vestergaard.. Censor. fra taastrup Realskole.. -
Hjælp til min old eksamen!
Forumindlægjeg er ved at læse herodots 1. bog om spliden mellem babarene og europærene.. Hvad er babarene difineret som? Ved godt hellenerene var dem fra hellas og perserne fra Persien, men hvad er barbarnen? :S -
Eksamen+diff. af trigonomiske fkt.
Forumindlæghej mathwizz's Jeg skal op til mundtlig mat på onsdag, og har et stort problem med en af mine spørgsmål. Det lyder således: redegør for differentiation af de trigonometriske funktioner sunus, cosinus og tangens. mit problem ligger i at vi ikke har gennemgået dette. Kun kort, hvor vi havde ...
