Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 11721 til 11740 af 61667
-
mundtlig eksamen 24timer forb.
Forumindlæger klamyda grampositiv eller negatv?? -
HJÆLP SØGES - EKSAME IMORGEN
ForumindlægHej, Ja, undskyld den store skrift - men det ret vigtigt. Jeg mangler kun 1 ting - et spørgsmål. ved statistikregning: Er fordelingsfunktionen da den samme som sumfunktionen? Sumfunktionen giver os S-graf af den kummulerede frekvens, men fordelingsfunktionen giver os søjlediagram. Alligevel h... -
engelsk mundtlig eksamen
ForumindlægHej alle sammen ! Vil høre om der er nogle herinde som har gode noter til emnerne immigration og Hooligans? altså tekster som i har analyseret bare et eller andet på forhånd tak -
mat b eksamen opgave
ForumindlægLinjen m er bestemt ved y = 4x + 1. Bestem en ligning for den linje l, der går gennem punktet A(-2 , 3), og som er ortogonal på linjen m. Hvordan løser man den? -
Geografi skriftligt eksamen
ForumindlægHejsa. Jeg skal op i skriftlig geografi folkeskolen på tirsdag. Derfor vil jeg høre om i kender nogle sider hvor jeg kan forbedre og øge mine geografi kunstskabere. Evt. tests, prøver eller nyttige notater. Jeg kender www.geografi-tjek.dk Mange tak -
AT-eksamen mandag!
ForumindlægHej alle sammen Så vil jeg lige prøve, som så mange andre, om der ikke er en der ville være interesseret i at hjælpe mig til med metoder? Jeg skriver i Biologi & Historie og organtransplantation, og jeg synes ikke jeg har andre metoder end empiriske undersøgelser og synes bare det virker ret tam... -
Forberedelse til dansk eksamen.. Hvordan?
ForumindlægJa, der er en masse der skal op i dansk A nu her, og jeg er totalt blank i det fag. Sådan noget med at analysere og fortolke tekster osv. det suger jeg bare til.. Nogen der kan hjælpe? -
Biologi eksamen, analyse af artikel?
ForumindlægOkay, jeg skal åbenbart analysere en artikels biologiske indhold, men nu kommer problemet så. Jeg har ingen anelse om, hvordan man analyserer i dette tilfælde. Hilfe? -
den naturlig logaritme eksam
Forumindlæghej hvad ´kan man fortælle i 20 min om den naturlig logaritme In(x) tak -
at eksamen i morgen:(
ForumindlægNogen der kan skrive noget om metode i humaniora (dansk) og samfundsvidenskabelig (religion), for der sættes vægt på metode og teori :( -
Tips for fysik eksamen? Tak.
ForumindlægSkal op i morgen, er der nogen som har?, Tak på forhånd -
Hjælp 24 timers eksamen
ForumindlægDette er første spørgsmål, håber i kan hjælpe! • Redegør for og diskuter udvalgte relevante eksempler på det danske naturlandskab. -
Sagprosatekst til mundtlig eksamen!
ForumindlægJeg har trukket Anderledes Sagprosa og vil meget gerne have nogle forslag til gode artikler om indvandrer og homoseksuelle. Det må meget gerne være trykte avisartikler i evt. har arbejdet med i skolen! På forhånd tak :) -
Mat. Eksamen b, andengradspolynomier
ForumindlægHej. Har fået et eksamensspørgsmål, som lyder sådan her: redegør for andengradsligningen, beskriv grafer for parabler. Hvordan skal man gøre dette? Taak! -
FIGUR, biologi b eksamen
ForumindlægHej, er der nogen der kan hjælpe med med at forklare hvad denne figur går ud på???? Tak på forhånd :-) -
Oktelreglen (Eksamen i morgen)
ForumindlægHvordan opnå de forskellige atomer oktetreglen? Nogle der kan fortælle lidt om dubletreglen? Det ville være en stor hjælp :) -
Eksame i 1. år i STX
ForumindlægJeg valgte studieretningen mat a, fysik og kemi b og det er mit 1. år i STX gymansium. Hvilke eksaminer kommer der til at være for mig? -
Eksamen makroøkonomi politstudiet KU
ForumindlægHej alle. Jeg har netop fået karakter for en makroeksamen på polit, og har fået karakteren 02, som jeg er uenig i, da jeg selv havde regnet med at få 4. Er der én der har lyst til at se min opgave i gennem og give et bud på hvilken karakter I ville give min opgave. Rettevejledning og min afleveri... -
Læsetest inden eksamen
ForumindlægHej med jer :-) Jeg kunne virkelig godt øve mig på læseprøven. Jeg har hørt, at man kan lave nogle læsetest online på Gyldendal, men der er vist et eller andet system fejl i prøverne. Jeg kan ikke gå videre til næste opgave osv. Den går helt i stå. Kender I nogle andre sider, hvor man kan få prø... -
Engelsk eksamen - vurdering?! :=)
ForumindlægHej Alle! Ville høre om der er nogen der gider vurdere mit essay? Valgte den første og er ret usikker på om jeg har besvaret opgaven! :( På forhånd tak og btw. er villig til at vurdere din/jeres også ;)
