Søgning på: historie noter stx. Resultater: 11741 til 11760 af 33650
-
Jeppe paa bjerget
ForumindlægHej. Dem af jer som har læst Jeppe paa bjerget, kan i beskrive de to miljøer i historien ? -
oplæg
ForumindlægNogen historie op fysik kloge som lige vil sikrer mig at det der står er korrekt.. -
Ideologiernes kamp og murens fald
ForumindlægJeg trak ovennævnte emne til min historie eksamen, nogen der har erfaringer med det emne?? -
Erasmus Montanus
ForumindlægHej. Er der nogen, der ved, hvor lang tid historien Erasmus Montanus, af Ludvig Holberg, strækker sig over ? -
The Amercian Dream.
ForumindlægHej. Er der nogen der kan forklare mig hvad historien bag "The Amercian Dream" er ? På forhånd tak :-) -
Intertekstualitet
ForumindlægKan der godt være intertestualitet, inde i en histore? Altså to ting der henviser til hinanden, i historien? :D -
Jobs Boh budskab
ForumindlægHar du læst Jobs Bog? Nogen der kan hjælpe mig med at finde budskabet i historien? -
HJÆÆLP TYSK..
ForumindlægHejsa nogle der vil oversætte en historie fra dansk til tysk. kun 10 linjer. -
Notebook no. 9 af William Boyd
ForumindlægNogle der har læst historien, Notebook no. 9 af William Boyd og kan fortælle mig lidt om den? :-) -
Hjælp
ForumindlægHej jeg leder efter en srp opgave om Kina som har fagene Historie og Kristendom. -
Horror story
ForumindlægHej, nogle der har en god ide til en gyser historie der skal skrives på engelsk men uden adjektiver. tak på forhånd -
AT METODER
ForumindlægHej har om fedme i mexico fagene historie og spansk, kan nogen herinde fortælle mig hvad metoder er? -
FSA 2014
ForumindlægHar i denne uge skulle trække op til FSA, og trak historie og mundtlig engelsk. Hvad har I trukket? - og er i glade for det? :) -
VIGTIGT!!! Agatha Christie - The affair at the victory ball
ForumindlægEr der nogle som har læst og skrevet referart af denne historie? Har brug for en person karakteristik af Pierot. -
Short story "Casualty" Helen Simpson
ForumindlægEr der nogen der har læst historien? Jeg skal skrive et Essay omkring det, men den er lidt svær og forstå. -
SRP-Pesten-kilder
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig med at finde kilder. Jeg skriver om pesten i historie og biologi :) -
Den franske revolution problemformulering
ForumindlægHej er der nogen der har en god problemformulering om den franske revolution der skal bruges til Historie eksamen? Tak på forhånd :) -
forberedelse til eksamen
Forumindlæghej jeg sider og skal forberede mig til eksamnen i historie men kan ikke finde på et produkt jeg har om Kanslergadeforliget tak på for hånd -
tykke alfred
Forumindlæghvis i har læst tykke alfred ved i så hvorfor forfatteren linker til doktor Frenkensteen i historien? -
please, det haster. nogen der hutig vil rette den igennem for fejl??
Forumindlægden skal afleveres imorgen, og jeg håber der er nogen der lige har tid til at se den for grammatiske fejl..Essay about: ”Popcorn”Some people get effected of violence from movies and accept them as reality. They begin to use violence against people around them. They do not seem the difference betw...
