Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 11761 til 11780 af 154034
-
sygeeksamen
ForumindlægHvordan melder jeg til sygeeksamen ?? altså, hvis jeg bliver syg den dag?? hvornår afholdes eksamen ?? -
Please :'( Er der ikke nogle som vil rette en stil?
ForumindlægHej... Den her stil er meget vigtig for mig, så er der ikke nogen som gerne vil rette den, så hurtig som muligt? -
Hurtig hjælp:(
ForumindlægHvad er en redegørelse og hvordan skriver man en:(???????????? -
Formelsamling til eksamen?
ForumindlægHej. Skal til 10.klasse mundtlig eksamen i morgen, så ville lige hurtigt høre om man må tage en formelsamling med? Kan ikke huske det :/ -
dho
ForumindlægHej folkens.. Tæller dho opgaven med i 3g ? kommer den overhovedet til at stå på eksamensbeviset? eller har den ikke en betydning for noget -
refleksion
Forumindlæghej.. jeg er ved at skrive min opgave om en træningsprogram, så står der at der skal være refleksioner omkring hver eneste træning. hvad menes der med refleksioner ? -
Problemformulering
ForumindlægHej, Jeg har brug for lidt hjælp til at få formuleret min problemformulering til min synopsis. Jeg skal skrive i religion og fysik om dommedag. Jeg skal i religion analysere Johannesevangeliet og i fysik gøre rede for rødforskydning og Hubbles lov. Jeg kan simpelthen ikke få skrevet noget ned ti... -
Eksamener
ForumindlægHvor mange eksamer skal man op i 2.g? Jeg var oppe i en eksamen i 1.g, og jeg har hørt, at man skal afslutte 3 fag inden 3.g? Passer det? Eller kan man være så 'heldig' kun at skulle komme op i ét fag til sommer? -
Forberedning til mdt. synops
ForumindlægHej jeg skal op til den mundtlige synops på mandag, og jeg skal snak om en film. Er der nogen herinde der kan fortælle mig hvordan jeg bliver bedst muligt forberedt til den mdt, og er der nogle forslag`? Er nemlig mega nervøs ;/ -
Dansk essay?
Forumindlæger der nogen der ved hvad et essay i dansk indebærer??? -
Idé til synopsis
ForumindlægHej Jeg kunne godt bruge hjælp og ideer til en synopsis, nogen der har ideer??? -
Har du lyst?
ForumindlægNogen som har lyst el. evt. kender nogen som har lyst til at undervise mig privat i engelsk stx-B niveau self mod betaling her i sommerferien, kunne være rart.. Har vireklig brug for det. Bor i kbh området. -
Engelsk B
Forumindlæghej Hvis man har eng på B. Skal man op i engelsk til sommeren?? -
Dansk essay
ForumindlægHej Allesammen :) Jeg ville gerne spørge jer om, hvordan en god start på et essay vil være, og hvordan et godt essays midte vil kunne være. Jeg håber der er nogen, som kan svare. Mvh. Hyacinten -
Debatindlæg
ForumindlægHvad er et debatindlæg og hvad er genretrækkende? -
Udeboende SU
ForumindlægHej... Hvis jeg bor i en andelslejlighed, hvor jeg står alene på andelsbeviset og en af min forældre vælger at flytte hjem hos mig, er jeg så berettiget udeboende SU? -
Hvad er en kronik?
ForumindlægHvad er en kronik? Hvordan skriver man en god kronik? -
Ti interactiv
Forumindlæghvordan sætter man to streger under facit i Ti interactiv. -
Ekstra fag udenfor selve stx?
ForumindlægHej! Jeg går p.t. i 2.g på stx. Jeg overvejer meget kraftigt næste år at vælge et ekstra A-niveau fag - nærmere bestemt matematik. I flere af de uddannelser jeg overvejer er det et krav, og derfor er det selvfølgelig en fordel at tage det. Men problemet er, at det ikke er muligt for mig at få ... -
Spørgsmål vedr. kvote-2 fagsnit til psykologistudiet
ForumindlægHej SP! Jeg har tænkt mig at gå målrettet efter at komme ind gennem "kvote 2-nåleøjet" til psykologi på AAU næste år. Derfor har jeg tre spørgsmål, som jeg håber, nogen kan svare på. Det ville være en kæmpe hjælp! #1 Da de adgangsgivende fag på AAU til psykologi er: - Dansk A - Engels...
