Søgning på: syntaktisk analyse. Resultater: 11781 til 11800 af 23684
  • er der ikke en der gider kigge..j skal op til prøve imorgen.

    Forumindlæg
    er der nogen der har læst "The slave auction" af Frances Harper??hvis der er vil i så ikke give en kort analyse..j ved slet ikke hvad jeg skal sige..
  • "Historien om en moder"

    Forumindlæg
    Er der nogen, der har læst "Historien om en moder" af H.C. Andersen, der ligger inde med en analyse??Jeg har den opgivet til eksamen og kan ikke helt gennemskue den..Tak!
  • Myte, kvad, legende??

    Forumindlæg
    Dav.Hvad er "myte, kvad, legende"? ...Er det tekster? Har de noget med hinanden at gøre?, og hvordan analyserer man dem?Håber at noget kan hjælpe mig ..
  • vandmærket

    Forumindlæg
    heej jeg skal lave en over ordenet analyse af selve bogen man jeg kan ikke rigtig finde rundt i det :) på forhånd tak
  • dronning dagmars død

    Forumindlæg
    hej alle sammen jeg skulle lige spørge om i kan finde en analyse-fortolkning af droning dagmars død (en folkevise) ? jeg kunne ikke finde en på forhånd tak
  • Tom Kristensen

    Forumindlæg
    Hey, er der nogen der ligger inde med analyser af Tom Kristensens digte: Til min ven digteren, en kavaler i spanien, livets arabeks?!
  • Digte!

    Forumindlæg
    Nogen der har læst Henrik Nordbrandts to digte: Hvor end vi rejser hen og mit fortegnede landkort? Det drejer som en analyse og fortolkning...
  • Identitet

    Forumindlæg
    Nogle der har nogle tekster der er gode at analysere til dansk eksamnen i 9.? Mit over emne er identitet. -Tak på forhånd
  • Hjælp til engelsk.

    Forumindlæg
    Er der nogle der har nogle metoder til at analysere crimigenren.. Eller der eventuelt har læst "A Chess Problem"? :)
  • Kildekritik og citater

    Forumindlæg
    Hører citater af f.eks. en tale hjemme i kildekritikken? Ligesom man i dansk i en literær artikel citerer dele fra teksten er det så også tilladt i den analyserende historiedel?
  • Genretræk Musikvideo

    Forumindlæg
    hej jeg skal skrive en analyse på en musikvideo men da jeg ikke har været i skole da vi havde om det så nu ved jeg ikke hvad genretræk er på en musikvedio :( tak for din hjælp
  • Frankenstein

    Forumindlæg
    Hej, Hvilket uddrag eller kapitel fra Frankenstein synes er et af de allerbedste man kan gå i dybden med og analysere grundigt?
  • Das dicke Kind

    Forumindlæg
    Hey folkens, er lige blevet færdig med en tysk analyse, hvis i gad kigge den igennem, og se om der var nogle svagheder i teksten, ville jeg være taknemmelig. Mvh Rasmus
  • liberaliseringstendenser?

    Forumindlæg
    Hvad betyder liberaliseringstendenser? Det er i forbindelse med dette spørgsmål: Analyser de 2 landes position i en globaliseret verden i forhold til handelsteori, liberaliseringstendenser og forholdet i til EU.
  • Science fiction - billeder.

    Forumindlæg
    Jeg skal bruge et Science Fiction billede, som jeg skal analysere. Nogle ideer til hviket billede, jeg kan vælge?
  • Jomfruen i fugleham

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive en analyse og fortolkning af folkevisen "Jomfruen i fugleham" med fokus på de psykoanalystiske elementer. Hvilke psykoanalytiske elemter menes der?
  • Spillestil

    Forumindlæg
    Jeg skal analysere spillestilen i bridget jones diary (altså filmen), men nu bliver jeg i tvivl om hvad spillestil er?
  • Digtanalyse (lyrik)

    Forumindlæg
    Hej alle! Nogle herinde som kunne hjælpe mig med at analysere en digt? Så vil jeg være mere en taknemlig for det. Hvis nogen vil gøre det med betaling, så er det også fint.
  • Hjælp, lyrisk digt :)

    Forumindlæg
    Hej alle! Nogle herinde som kunne hjælpe mig med at analysere et lyrisk digt? Så vil jeg være mere en taknemlig for det. Hvis nogen vil gøre det med betaling, så er det også fint.
  • Fortolknings spørgsmål - International økonomi

    Forumindlæg
    Hej. jeg skriver da jeg har et spørgsmål angående min SRP problemformuelering, min vejledere svarer nemlig ikke. Det er analysen som lyder således: ...Derefter ønskes en analyse af de faktorer der fører til den økonomiske vækst efter ca. 1990. Jeg har tolket den på to måder: ...