Søgning på: syntaktisk analyse. Resultater: 11801 til 11820 af 23684
  • Det moderne gennembrud - Eksamen

    Forumindlæg
    Jeg har trukket Det moderne gennembrud - fiktionstekst. Har i en idé til hvilken tekst jeg skal vælge? al hjælp kan bruges, såvel som en analyse. tak på forhånd
  • Ikke min dag af Helle Helle

    Forumindlæg
    Hej, er der nogle som har analyseret novellen ikke min dag af Helle Helle, mangler fortolkning og jeg aner ikke hvad jeg skal skrive.. - Tak for hjælpen på forhånd. :)
  • Folkeeventyr og kunsteventyr!

    Forumindlæg
    Nolge der ville være behjælplig med at måske have en analyse eller 2 af fyrtøjet / Den trekantede hat måske en sammenligning?
  • Søren Kanne af Steen Steensen Blicher

    Forumindlæg
    Heeeej. Er der ikke nogle der ligger inde med en analyse af Søren Kanne føler mig lidt lost i den.. Og skal til eksamen i den.. Håber der er nogle der vil hjæpe mig :) Vh Ida Nielsen
  • DHO HJÆLP!

    Forumindlæg
    Nogle som kan hjælpe mig med at analyserer et uddrag af trykkhedsforodningen 1799 samt tillæg fra 1814?
  • srp

    Forumindlæg
    Hej alle.. ville lige høre, jeg er igang med at srp.. Når jeg skal analysere mine forsøg, skal jeg så besvare spørgsmålene der er i forsøgsvejledningen eller ??
  • Pilen i hjertet

    Forumindlæg
    hej er der en der har læst novellen pilen i hjertet og kan give mig en analyse. den er lavet af jacob clausen og man kan finde hele novellen i google. det ville være en stor hjælp:-)
  • årsprøve

    Forumindlæg
    Hej. jeg vil bare spørge om nogen har en ide til hvilken sang jeg kan analysere til min årsprøve? det skal helst være en performativ eller narativ musikvideo. tak på forhånd
  • Tolkning af 3D grafer

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har problemer med tolkning af to 3d grafer i forhold til en komparativ analyse af multiplikatoreffekten melllem Dk. og USA.
  • the marrowbone and cleaver concert

    Forumindlæg
    Hej :) Er der ikke nogen af jer der har lavet en analyse + fortolkning af the marrowbone and cleaver concert, eller bare har læst den? For jeg forstår simpelthen ikke den novelle.
  • Venstre eller højre komposition?

    Forumindlæg
    Er i gang med en analyse af "Den druknede" og er i tvivl om hvad der afgør om det er venstre eller højre komposition. Har selv svaret højre, da de vigtigtste personer er placeret i højre.
  • SRP spørgsmål - analysering af magtsystem

    Forumindlæg
    Hej :) Når der står jeg skal analysere vha. kildemateriale et magtsystem, hvad menes der så helt præcist? Er det magtensdeling eller?? Er lidt forvirret.. På forhånd tak
  • Bograpport

    Forumindlæg
    Jeg har valgt at fremlægge Benny Andersens "Den indre bowlerhat", som et selvlæst værk! Er der nogle der har foreslag til fortolkning/analyse??
  • Hvad er lykke?

    Forumindlæg
    Hej, - Er der nogle som har ved noget om billedet Danmark 2009? :-) - Skal nemlig analysere det i dansk, og det er mit prøveoplæg :-)
  • Bush Tale .- 48 timer til at forlade irak.

    Forumindlæg
    Hvad var Bush's tendens med den her tale...? Er der en der har en analyse af den tale... Jeg har virkelig svært ved at forstår den.. Håber på jeres hjælp. Mange Tak på forhånd.
  • polarforskere

    Forumindlæg
    hjælp jeg skal lave en dansk opgave om ejnar mikkelsen og analyse af farlig tomandsfærd er nogen nogle ideer om hvordan jeg skal gribe det an
  • Shakespeare

    Forumindlæg
    hej, jeg skal analysere en tekst fra shakespeare til fredag, men kan ikke finde hamlet nogen steder.. er der nogle der evt. kan hjælpe mig med at få fat i den?:)
  • SSO

    Forumindlæg
    Er der nogen herinde der har analyseret Staffeldts "Kunstnerlængsel"? Jeg skal skrive opgave om den, og er gået temmelig meget i stå, så ville være glad for lidt inspiration.(?)
  • Hurtigt, nemt spørgsmål.

    Forumindlæg
    Er der ikk en der vil hjælpe mig med at analyser resultaterne i figuren og forklar fordelingen af nitrat og ammonium i vandsøjlen. ? http://peecee.dk/upload/view/153146
  • SSO- tid!

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med min store skriftlige opgave, kom til at tænke på om man skal skrive i nutid eller i datid? laver en analyse af en tysk novelle...