Søgning på: kemi a eksamenssæt 2016. Resultater: 11861 til 11880 af 152758
-
Stilhæfter fra maj 2003 og august 2003?
ForumindlægJeg oprettede dette indlæg i "Dansk"-kategorien for et par dage siden, men da der endnu ikke er kommet nogle brugbare svar, håber jeg det er iorden jeg gentager det i denne kategori (jeg mener at det hører lige så godt til her, som i dansk-kategorien):Her kommet mit spørgsmål:----------... -
En lille hurtig opg...
ForumindlægHejsa Er igang med at løse dette sæt:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/2002-6-2.pdf -og det går bare strålende, men er lige lidt i tvivl om det tredje spm. altså opgave c i den første opgave "Stormfald"- er det godt for ny plantningen, da der er masser af næringsstof ... -
Opgavesæt 2004
ForumindlægHej!Er det muligt at én af jer derude ved om det er muligt at skaffe opgavesættet fra studentereksamenen 2004, samfundsfag ?Vi har nemlig lige fået opgavesættet for - men jeg har glemt det i skolen.God weekend! -
Problemløsning 5
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til de her opgave ved ikke hvordan jeg skal regne dem ud det ville virkelig være en stor hjælp hvis en af jer ville forklar mig det :) -
Terminsprøve
ForumindlægGodaften alle sammen. Jeg står her og skal til terminsprøve på fredag, jeg er ikke ude på at snyde, vil bare gerne have en idé på hvad jeg måske skal øve mig på. Vi får den fra Maj 2015. Tak på forhånd! -
Fransk skriftlig eksamen????
ForumindlægHEJJ... Nogen, der tilfældig vis, har et eksamens sæt liggende.?? Self. KUN TIL INSPIRATION ..! hehe :D:D:D:D:D -
Terminsprøve
ForumindlægHej, jeg ville bare spørger, om det kan være rigtigt, at terminsprøverne er baseret på eksamensprøverne fra sidste år? Tak på forhånd. -
Noveller til analyse
ForumindlægHej Er der nogle, der kender nogle noveller, som er gode at analysere? I så fald må I meget gerne skrive dem her. Mange tak på forhånd :) -
Stil, om at gå i skole
ForumindlægHjælp skal skrive en stil om at gå i skole men kan ikke komme gang. -
HTX - Matematikopgaver?
ForumindlægHej Alle sammen Jeg leder efter gamle matematik eksamensssæt fra HTX på B - niveau eller også bare generelt hjemmesider hvor jeg kan løse matematikopgaver på det niveau - kender alligevel hjemmesiden "beståmatematik.dk" men føler ikke den rammer det niveau jeg har på HTX. Jeg vil nemli... -
De forskellige bøger i biotek
ForumindlægEr der nogen, der har en liste over hvilke bøger, man skal bruge til hvad i bioteknologi? Hvis I forstår, hvad jeg mener? :-) Skal nemlig op til biotek-terminsprøven om et par uger, og jeg har lidt svært ved at se, hvilke bøger der er gode at bruge til hvad ... -
Matematikker der vil tjene lidt penge
ForumindlægHej, jeg har brug for hjælp til en mat B opgave mod betaling. Skriv en privat besked til mig. Jeg svarer ikke her -
Termins prøver 2014
ForumindlægVi har terminsprøver i december, og min søster som var 9.klasser sidste år, sagde at den terminsprøve vi ville få i december, var deres afgangsprøveeksamen i maj måned. Er det rigtigt, eller er det tilfældigt hvilken prøve man får i terminsprøve i 9.?? -
Privathjælp til Epidemiologi og biostatistik AU
ForumindlægJeg søger privathjælp til at bestå reeksamen i epidemiologi og biostatistik på Aarhus Universitet. Reeksamen er d. 23/2-2023 -
Eksamensopgave maj 2023
ForumindlægHvor kan jeg finde Eksamensopgaven maj 2023 tii HF matematik B + evt. en løsningsvejledning ? -
hmmm.?
ForumindlægHej.Findes der en måde hvor man kan blive god til matematik på? -
FSA
Forumindlægjeg skal til fysik/kemi prøve imorgen og tænkte på at lave disposition over hvad jeg kunne fortælle og hvad jeg kunne vise, ved de forskellige emner. De ting jeg kan komme op i er : Radioaktivitet Strøm Alkohol salt lys lyd radiobølger jeg tænkte på om nogle kunne hjælpe mig med at lave en ? -
Opgave 4
ForumindlægHej folkens Har brug for hjælp til denne opgave - opgave 4: http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF02/MED_2002%208%201%20CAS.ashx Spørgsmålene er bare anderledes dem jeg er blevet stillet. de lyder: a) Beregn gradtallet for vinklen mellem sidefladerne TBC og TAB. b) Bes... -
kvote 2 -snit
ForumindlægHej. Jeg overvejer at søge ind på medicin på AU via kvote 2. Så vidt jeg ved så kigger de på ens snit i følgende fag (jeg blev færdig på stx i 2009) : Dansk AEngelsk BMatematik AFysik BKemi B eller Bioteknologi AMit spørgsmål er så om hvis jeg f.eks. tager matematik (jeg fik 10 i gymnasiet både ... -
En uddnnelse uden gymnasium?
ForumindlægHej jeg undrer mig om man kan uddanne sig som socialrådgiver uden gymnasium? Hvis man bør gå til gymnasium, er der nogle andre uddanelser som ikke kræver gym? Det skal være helst en uddannelse uden matematik, fy/kemi, biologi og geografi.
