Søgning på: syntaktisk analyse. Resultater: 11901 til 11920 af 23684
  • Nogen der kan hjælpe

    Forumindlæg
    Jeg prøver lige igen, men er der nogen der har en analyse af skytten paa Aunsbjerg liggende ville jeg utroligt gerne lige have lidt hjælp til en opgave, jeg er igang med..
  • Born to be wild af Steve bishop

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe mig med en analyse og fortolkning af denne tekst? Jeg er virkelig i panik lige nu, da den skal afleveres imorgen. På forhånd tak.
  • HJLÆP MEGET VIGTIGT- DET HASTER HENSYN TIL SSO

    Forumindlæg
    jEG ER IGANG MED AT SKRIVER SSO OPGAVER. JEG HAR SKREVET EN DEL REDERGØRENDE OG DERFOR VIL JEG ÆNDRE DET TIL ANALYSERENDE OG DISKUTERENDE . HVORDAN GØRE MAN DET !
  • Bipersonerne - peter seeberg

    Forumindlæg
    Hey..\nEr igang med bipersonerne af peter seeberg, men mangler lidt analyse.. nogle der kan hjælpe?
  • Jens Vejmand.

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder med et lille problem. Jeg skal bruge svar på følgende. Modsætninger i digtet Jens Vejmand. Er der forandringer? Og Tekst analyse og temaer - Tak på forhånd
  • formalistisk metode

    Forumindlæg
    Hej . Jeg vil høre om der er nogen der har styr på den formalistiske metode til analyse og fortolkning . ? Jeg har valgt at smide mine papire væk. På forhånd tak.
  • Perspektivering???

    Forumindlæg
    Hvordan perspektiverer man??\n\njeg har analyseret en historisk tekst om rødstrømperne og skal perspektivere med en ny tekst nu..
  • SSO:citat i analysedelen?

    Forumindlæg
    hey sidder her og skriver 3g's opgave.....\nMå jeg godt i analysen citere fra min SEKNDÆRE LITT. hvis det har meget relevans?
  • sso!!

    Forumindlæg
    hey sidder her og skriver 3g's opgave..... \nMå jeg godt i analysen citere fra min SEKNDÆRE LITT. hvis det har meget relevans?
  • Haster

    Forumindlæg
    hej. Er der nogen der har nogle punkter til, hvordan man skal analysere et eventyr. ? Punkter mener jeg sprog, personkarakteristik osv.
  • Kortfilm sorthvid eksamen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har trukket den norske kortfilm sorthvid til dansk eksamen og ville høre om der var nogen der havde en analyse af den liggende, eller ved hvor der er en ??? TAK :)
  • et eventyr af H.C.Andersen - Portnøglen

    Forumindlæg
    Hej alle sammen jeg vil spørge om der er nogen som har analyseret eventyret portnøglen før. Jeg har rimelig svært ved at lave den ...... på forhånd tak :)
  • Digtanalyse

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan hjælpe med at analysere dette digt i henhold til forholdet mellem litteratur og virkelighed? :)
  • Torben og Maria

    Forumindlæg
    Jeg kunne virkelig godt bruge noget hjælp til sproget heri (det er en analyse af novellen Torben og Maria) , for kan ikke rigtig finde ud af hvad jeg skal skrive... hvis i har nogle guldkorn ville det hjælpe meget!!!
  • Freddy Andrews

    Forumindlæg
    Hej allesammen, nogle der har noget liggende om historien om Freddy Andrews af Polly Borland. Det kan være alt lige fra resume til analyse. Skal bare bruge et eller andet :-) På forhånd tak.
  • Syntese af salicylatestre (propyl) H-NMR spektre

    Forumindlæg
    Hej Er der en venlig sjæl som kan hjælpe mig med en grundig analyse af disse H-NMR spektre blandt andet ved anvendelse af skemaer. Tak på forhånd.
  • aktøranalyse?

    Forumindlæg
    Er der tale om aktøranalyse hvis jeg analyserer en tale for at undersøge hvorvidt talerens er idealist eller realist?
  • FORTABT! AT eksamen! Biologi og dansk

    Forumindlæg
    Vejen til Lagoa santa, er der nogen der har analyseret og fortolket den? er helt på bar bund. Nogen der kan hjælpe mig?
  • Reklametyper - Spies

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal op i AT i morgen og skal analysere nogle Spies-reklamer. Jeg kan bare ikke huske de forskellige reklametyper, så vil meget gerne have lidt hjælp? Hilsen Nicolai
  • Kortfilm

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Der er ikke tilfældigvis nogen, der har en analyse af en kortfilm liggende, som jeg kunne få, og bruge som skabelon til mig egen. På forhånd tak MVH Kasper