Søgning på: synopsis eksempel engelsk. Resultater: 11921 til 11940 af 44201
-
divider.. haster :S
Forumindlæghej alle sammen jeg ville bare spørge hvordan man divider 249:399 ? uden lommeregner.. er der nogen der kan forklare? på forhånd tusind tak -
SRP Afsætning/Spansk
ForumindlægHej, er nogle der kan komme med nogle emner/ideer at skrive om i fagene afsætning og spansk i SRP? -
hyppighedstabel og typetal
Forumindlægjeg har en hyppighedstabel der viser antal af fraværsdage fraværsdage i en klasse og jeg skal finde typetallet hjælp??? -
Hvordan skriver man en baggrundsartikel?
ForumindlægHej, jeg har ikke helt styr på hvad man mener med at man går bag om emnet/sagen whatever og går i dybden med den. Jeg har prøvet at google det men jeg forstår det stadigvæk ikke. Tak på forhånd :) -
Manglende tegn
ForumindlægHvorfor kan man ikke anvende særlige tegn som f.eks. lydskriftstegn på Studieportalen?? Det er meget irriterende og virkelig for dårligt at man ikke har sørget for at løse dette problem, men blot lader folk finde sig i at få trykt underlige tegn i stedet som bl.a. et spørgsmålstegn. Det kan man ... -
Sandsynlighedsregning - eksamensspørgsmål
ForumindlægHej kloge mennesker :) Jeg har fået følgende eksamensspørgsmål: Sandsynlighedsregning Du skal fortælle om sandsynlighedsregning. Herunder skal indgå binomialfordelingen. Er der nogle, der har nogle ideer til, hvad man kan komme ind på, samt forklare/har links til forklaringer om binominalford... -
Skal skrive SSO i Psykologi, mangler inspiration til opstilling blandt andet
ForumindlægHej. Jeg skal skrive SSO i psykologi, om stress, og jeg er lidt i tvivl om et par detaljer. Vil gerne finde en om fx angst eller stress, bare noget der minder lidt om, så jeg kan finde inspiration til opbygning, og hvad man kan inddrage. Skal jeg spørge om nogen har en jeg må finde inspiration fr... -
En god mundtlig eksamen?
ForumindlægHej, jeg skal op her i næste uge. Vejret er jo i top, så motivationen til at læse er ikke helt i top. Men i hvert fald er jeg meget i tvivl om hvordan man laver den bedst mulige dansk eksamen. Så vil værdsætte det meget, hvis der var en venlig person der vil skrive lidt om hvad man skal lægge v... -
stykkevis lineære funktioner
Forumindlæggiv en kort karesteristik af lineære funktioner. nøgleord: graf, hældningskoefficient og regneforskrift. gør på denne baggrund rede for stykkevis lineære funktioner. stykkevis lineære funktioner - hvad er det ? alt det andet er gjort.. men er i tvivl om det sidste ?! -
logistisk vækst
Forumindlæghey alle sammen :) sidder her og har kæmpet med at forstå hva logistisk vækst er. jeg skal redegør for logistisk vækst (jeg skal ik bevise nogle formler da vi ikke har gjort det i math timerne). håber nogle af jer kan fortælle mig hva jeg kan sige om logistisk vækst :S håber i kan hjælpe mig ... -
Reducering af brøker
ForumindlægHej jeg er lige startet på HTX, og jeg må godt nok sige, at brøker ikke er en af mine stærke sider! Har brug for hjælp med den her. http://i34.tinypic.com/b4aglh.jpg Hvis i skriver hvordan i har løst den, kan jeg godt lave resten af opgaverne På forhånd tak! -
Nspire eller excel - hvordan?
ForumindlægHej. Jeg har denne denne tabel, hvor jeg skal finde rækketotalen, søjetotalen og tabelsummen. Jeg har fået at vide, at jeg kan finde et ved at bruge et værktøjsprogram, altså enten t-Nspire eller microsoft exel. Jeg kan bare ikke finde ud af hvordan man finde nogle af disse funktioner i progr... -
Nem og hurtig..
ForumindlægHeej mennesker :) Hvordan kan man finde ud af hvad ens genotype er?? min blodtype er 0 Rh negative. på forhånd taak for hjælpen :) -
Summeret frekvens
ForumindlægHvad skal man bruge den summeret frekvens til????? -
Det gyldne snit og malerier
ForumindlægHej. Jeg har et spørgsmål: hvad er sammenhængen mellem matematikken og malerierne? Har I eventuelt nogle link I kan henvende mig til, jeg ved ikke rigtigt hvad svaret kan være. På forhånd tak :) -
Bilag i matematikrapport? a hvad???
ForumindlægSiddder lige med et problem. I en beskrivelse står der at opgaven skal byges op som en rapport, dvs. med forside, indholdsfortegnelse, problemstilling, baggrund, konlkusion og bilag. Hvad kan man tage med af bilag til en matematik rapport? :s Har billeder i selve rapporten og de er store nok til ... -
hjælp!
Forumindlægher er spørgsmålet: tegn en cirkel med diameteren 12 cm og skravér 30% og derefter gik jeg i sort... jeg har regnet arealet til at være 113 cm2 men vad gør jeg så? -
Integralregning
ForumindlægNår der i min eksamensopgave står: "Gør rede fir sammenhængen mellem areal og stamfunktion samt beregning af arealer vha. det bestemte integrale", hvad mere skal jeg så gøre end at bevise arealfunktionen? -
Ansøgning(KU)
ForumindlægHvad er optagelsesområdetnavn?? og uddannelsesstedets navn? https://www.optagelse.dk/citizen-gui/pages/kot/kotEducationWishSelection.iface Her er de informationer man skal bruge -
maple ?
ForumindlægHej alle derude, er der nogen der kan finde ud af maple ? mvh Nicolai
