Søgning på: tove ditlevsen analyse. Resultater: 12001 til 12020 af 24089
  • Realisme (kunst)

    Forumindlæg
    Hvad er det, som der kendetegner realisme, når vi snakker kunst. Er nemlig lige ved at analysere et billede fra den tid, så det kunne være dejligt hvis nogen havde nogle fakta om realisme, som jeg kunne indrage i min analyse På forhånd tak!
  • Danish Crown

    Forumindlæg
    Hej, jeg har arbejdet med Danish Crown og skal snart op til eksamen i det. I min opgave har jeg lavet analyse af branchen analyse Porter 5 Forces. Argumenter og begrund hvilke konsekvenser valget og anvendelsen af teori har haft for konklusionen ? Aner ikke hvad man skal svare til den ? ...
  • Reklamer

    Forumindlæg
    HejJeg skal skrive en store opgave om reklamer. Har tænkt mig at vælge en reklame, som jeg kan analysere.. Nogle der kan give mig nogle forslag om nogle gode eller dårlige reklamer som kan analyseres og går i dybden med.Mange tak på forhåndThomas
  • HJÆLP BRUGES !!!!1

    Forumindlæg
    Hej folkens Jeg er ved at skrive min SRP PROJEKT, skal lave en analyse og fortolkning af romanen under en stålende sol. Jeg ville høre om nogle har en analyse af titelen og symboler i bogen. DET HASTER !!!
  • jezabel og skomageren.. Hjæælpp!!!

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg skal analysere "jezabel og skomageren" til i morgen, men er helt blank på hvad jeg skal skrive.. Der skulle vel ikke være nogle af jer der ligger inde med en analyse af "jezabel og skomageren"?? Ville virkelig hjælpe mig meget!
  • kort film - meningen med Flemming

    Forumindlæg
    Er der nogle der ah en god analyse af kortfilmen "Meningen med Flemming". er i gang med et oplæg omkring novellenfilmen, og så ville jeg høre om nogle af jer, havde en god analyse, som jeg kan brugetil en del af oplægget..Håber i kan hjælpe..
  • Problemformulering SSO ENG A- BK b

    Forumindlæg
    Det er om den spanske borgerkrig. Kom gerne med idder Med udgangspunkt i analyse og fortolning af (...) ønskes der en bestemmelse af hvorfor de frivillige meldte sig ind i den internationale brigade, med henblik på de frivilliges betydning for den spanske borgerkrig, Endlig vil jeg analyser b...
  • Manden der havde en grønthøster i hovedet

    Forumindlæg
    Hey er der nogen, som har set filmen "manden der havde en grønthøster i hovedet" og evt. lavet en analyse. Skal selv lave en analyse af sproget og personen. Jeg er helt blank.. håber i kan hjælpe
  • Haster

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er i gang med min dansk synopse, og jeg har trukket emnet eventyr. Er der nogen der har nogle ideer til, hvordan man skal analyserer et eventyr. ? PS. jeg har valgt og ville lave en analyse af Fyrtøjet, af H.C. Andersen.
  • avis

    Forumindlæg
    Hej!Jeg er ikke så god til at analysere en artikel, så håber at I kan hjælpe mig.Hvorfor bruger man disse begreber/ord, når man analyserer en avis? TabloidBroadsheetKompakt og er der flere ord? til hvilken avis bruges de her?Hjælp plzzzzzzzzzpå forhånden tak
  • prøveform B

    Forumindlæg
    heeij. i vores klasse har vi valgt, at gå op i prøveform B. mit problem er, at jeg ikke ved om man gerne må analysere en tekst, som man har allerede analyseret i klassen, eller skal man vælge en ny? på forhånd tk
  • Dansk stil HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hey folkens, jeg kan bare ikke finde ud af hvordan jeg skriver en ordentlig Stil. men syntes også det er lorte emne: vi skal skrive en stil /analysere Kellogs eller Gøl pølsers hjemmeside :-S! kan i hjælpe mig med at finde en god hjemmside analyse hjælper?
  • Billedanalyse

    Forumindlæg
    Jeg skal analysere et billede.... men der er et spørgsmål, som jeg ikke forstår. Hvordan er de dominerende linjer og bevægelser i billedet? Det billede jeg analysere hedder:" Sommeraften ved Skagen" malet af P.S. Krøyer
  • Lille Far (Kortfilm)

    Forumindlæg
    Nogen der har set denne kortfilm? Gordon Kennedy spiller faren i den, og den handler om en lille pige der er træt af at sin far altid prioterer sig selv over hende. Nogle der har set den, og har nogle analyse/hensynsbud? Skal bruge dette til at "større" analyse af den.
  • Hjælp til Dansk Eksamen

    Forumindlæg
    HeeJ. Jeg har analyseret en folkevise - elverhøj, som jeg skal fremlægge på Torsdag. Jeg har lagt vedhæftet analysen, jeg håber i vil rette den for mig og hjælpe mig med perspektivering og tid og sted. Tusinde taaak på Forhånd :D Det er stor hjælp for mig .
  • Teknologianalyse / Teknologivurdering

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal lave en teknologianalyse og en teknologivurdering af en bygning. Jeg har allerede lavet analysen, og skal til at lave vurderingen. Til analysen har jeg brugt Trekassemodellen, men synes at når jeg læser om det, virker det lidt som det samme? Er jeg helt væk eller er der nogen ...
  • rosendalen af HC.andersen

    Forumindlæg
    hejsa, sidder her og er ved at skrive en analyse af rosendalen, men mangler dog lidt inspiration, til at komme videre, er der nogle der evt. har den ? eller evt. har arbejdet med den og nu sidder med lidt god vinden om ting jeg bliver nød til at uddybe i min analyse ?
  • Hjælp!!

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har trukket identitet som fordybelse område i dansk, og jeg skal analysere et fotografi, men jeg har igen ide hvordan. så jeg ville høre jer af om de havde en analyse skema til fotografi? Kh Mille :-)
  • Hjælp til with your tongue down my throat

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder og skal analysere historien with your tongue down my throat, og især slutningen synes jeg er svær. Er der en der sidder inde med en analyse, eller kan hjælpe med en forståelse af teksten?
  • romerriget sso

    Forumindlæg
    hej sidder med min analyse som jeg kun har fået til at fylde 2 sider:S den lyder: der ønskes en analyse af nogle vigtige kampstrategier. er der evt. en der vil læse den igennem og sige hvad jeg kan uddybe? eller komme med forslag til hvad der ik bør være der?