Søgning på: syntaktisk analyse. Resultater: 12041 til 12060 af 23684
  • Karakter af stil

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen derude, som vil læse mit analyserende danskoplæg igennem og give den en karakter? Temaet er samtaler i litteraturen og i hverdagen.
  • Trædemøllen

    Forumindlæg
    Hej derude Jeg går og håber lidt på at der er nogen derude som har en analyse af trædemøllen skrevet af Johannes Jørgensen /Quezak
  • Skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Hvor meget tæller det ned hvis man har misset en vigtig pointe i novellen, men alligevel har fået en god analyse og fortolkning ud af historien? :)
  • Jeppe

    Forumindlæg
    Jeg har valgt novellen "I skole" som af skrevet af jeppe Aakjær Og nu spørg jeg om Nogen der har en analyse af Jeppe Aakjær "I skole" ? Det haster
  • DANSK:HERMAN BANG

    Forumindlæg
    Hej ! Er der nogle herinde der har læst 'Stærkest' af Herman Bang? Nogle der evt. kan hjælpe med analyse? Ag776
  • Hjælp please!

    Forumindlæg
    Er der ikk én der har læst/ analyseret Landsforvist af Hans Kirk. Har virkelig brug for hjælp! God dag til allesammen
  • Citater

    Forumindlæg
    Hej, er det en god idé at oplæse et par citater (tænker 2, 3 stk.) når jeg i AT analyserer en bog?
  • Norsk folkeeventyr

    Forumindlæg
    Nogen der sidder inde med en analyse af det norske folkeeventyr "Østen for sol og vesten for måne"?
  • Norsk folkeeventyr

    Forumindlæg
    Nogen der sidder inde med en analyse af det norske folkeeventyr "Østen for sol og vesten for måne"?
  • Retrospektiv

    Forumindlæg
    Er der nogen som kan forklare hvad retrospektiv betyder i forbindelse med analyse af et skuespil? Håber virkelig der er nogen son kan hjælpe!
  • Anallyse og fortolkning

    Forumindlæg
    Er der nogen der ligger inde med en analyse og fortolkning af Marinna Roné's novelle "Damen" eller bare nogle gode råd på hvordan man gør?
  • Folkeeventyr

    Forumindlæg
    Nogen der sidder inde med en analyse af det norske folkeeventyr "Østen for sol og vesten for måne"?
  • Luca Signorelli

    Forumindlæg
    sidder her og er helt fortabt.skal lave en analyse og fortolkning af digtet Luca Signorelli af Emil Aarestrup og kan simpelthen ikke finde ud af det!!!! er der nogen der kan hjælpe?
  • Hvilken Model

    Forumindlæg
    jeg skal lave en analyse af en kortfilm til min dansk eksamen, men jeg kan ikke finde ud af hvilken analysemodel jeg skal bruge?! Nogen forslag?
  • Eventyr

    Forumindlæg
    Nogen der sidder inde med en analyse af det norske folkeeventyr "Østen for sol og vesten for måne"?
  • HJÆLP!!

    Forumindlæg
    Nogen der ligger inde med en analyse af novellen "Sex" af Jan sonnergaard??? Synes ikke rigtig jeg kan bruge dem her inde... på forhånd tak..
  • Irregularities, stil

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive en analyse af novellen "Irregularities". Jeg skal bl.a. skrive, hvordan historien er bygget op, men hvad menes der med det?
  • HJAELP DET HASTER!!

    Forumindlæg
    hej Er der nogen som vil se paa min dansk analyse af to digte plz plz plz!!! Den skal afleveres inat! Please :-D
  • Hjaelp det haster!!!!!

    Forumindlæg
    hej Er der nogen som vil se paa min dansk analyse af to digte plz plz plz!!! Den skal afleveres iaften! Please :-D
  • Tre dage i Prag - SSO

    Forumindlæg
    Er der nogen som skulle have en analyse og fortolkning liggende på Naja Marie Aidts "Tre dage i Prag" fra hendes novellesamling Vandmærket?