Søgning på: syntaktisk analyse. Resultater: 12041 til 12060 af 23684
-
Karakter af stil
ForumindlægHej, er der nogen derude, som vil læse mit analyserende danskoplæg igennem og give den en karakter? Temaet er samtaler i litteraturen og i hverdagen. -
Trædemøllen
ForumindlægHej derude Jeg går og håber lidt på at der er nogen derude som har en analyse af trædemøllen skrevet af Johannes Jørgensen /Quezak -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHvor meget tæller det ned hvis man har misset en vigtig pointe i novellen, men alligevel har fået en god analyse og fortolkning ud af historien? :) -
Jeppe
ForumindlægJeg har valgt novellen "I skole" som af skrevet af jeppe Aakjær Og nu spørg jeg om Nogen der har en analyse af Jeppe Aakjær "I skole" ? Det haster -
DANSK:HERMAN BANG
ForumindlægHej ! Er der nogle herinde der har læst 'Stærkest' af Herman Bang? Nogle der evt. kan hjælpe med analyse? Ag776 -
Hjælp please!
ForumindlægEr der ikk én der har læst/ analyseret Landsforvist af Hans Kirk. Har virkelig brug for hjælp! God dag til allesammen -
Citater
ForumindlægHej, er det en god idé at oplæse et par citater (tænker 2, 3 stk.) når jeg i AT analyserer en bog? -
Norsk folkeeventyr
ForumindlægNogen der sidder inde med en analyse af det norske folkeeventyr "Østen for sol og vesten for måne"? -
Norsk folkeeventyr
ForumindlægNogen der sidder inde med en analyse af det norske folkeeventyr "Østen for sol og vesten for måne"? -
Retrospektiv
ForumindlægEr der nogen som kan forklare hvad retrospektiv betyder i forbindelse med analyse af et skuespil? Håber virkelig der er nogen son kan hjælpe! -
Anallyse og fortolkning
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med en analyse og fortolkning af Marinna Roné's novelle "Damen" eller bare nogle gode råd på hvordan man gør? -
Folkeeventyr
ForumindlægNogen der sidder inde med en analyse af det norske folkeeventyr "Østen for sol og vesten for måne"? -
Luca Signorelli
Forumindlægsidder her og er helt fortabt.skal lave en analyse og fortolkning af digtet Luca Signorelli af Emil Aarestrup og kan simpelthen ikke finde ud af det!!!! er der nogen der kan hjælpe? -
Hvilken Model
Forumindlægjeg skal lave en analyse af en kortfilm til min dansk eksamen, men jeg kan ikke finde ud af hvilken analysemodel jeg skal bruge?! Nogen forslag? -
Eventyr
ForumindlægNogen der sidder inde med en analyse af det norske folkeeventyr "Østen for sol og vesten for måne"? -
HJÆLP!!
ForumindlægNogen der ligger inde med en analyse af novellen "Sex" af Jan sonnergaard??? Synes ikke rigtig jeg kan bruge dem her inde... på forhånd tak.. -
Irregularities, stil
ForumindlægJeg skal skrive en analyse af novellen "Irregularities". Jeg skal bl.a. skrive, hvordan historien er bygget op, men hvad menes der med det? -
HJAELP DET HASTER!!
Forumindlæghej Er der nogen som vil se paa min dansk analyse af to digte plz plz plz!!! Den skal afleveres inat! Please :-D -
Hjaelp det haster!!!!!
Forumindlæghej Er der nogen som vil se paa min dansk analyse af to digte plz plz plz!!! Den skal afleveres iaften! Please :-D -
Tre dage i Prag - SSO
ForumindlægEr der nogen som skulle have en analyse og fortolkning liggende på Naja Marie Aidts "Tre dage i Prag" fra hendes novellesamling Vandmærket?
