Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 12081 til 12100 af 163701
-
Hjælp :s Tysk årsprøve- A
ForumindlægJeg har trukket en tekst i tysk, som hedder der kleine König, der ein Kind kriegen musste. Jeg har lavet det hele undtagen perspektiveringen, men jeg kan ikke rigtig finde noget og perspektivere den til :s ( det skal også være eventyr) vi har læst, Frau Holle, Rødhætte, en der hedder Weg Mit De... -
International Økonomi A
ForumindlægHej. Er der nogle herinde som har løsninger til Kurlunds bog "International økonomi A" ? -
Stofselektion - Dansk A
ForumindlægHej SP. Jeg ønsker at spørge om betydningen af følgende spørgsmål: Der ønskes en analyse af argumentationen med fokus på bl.a. stofselektionen. Hvad er stofselektion? Det emne/materiale som afsenderen har valgt? Skal relevansen diskuteres eller? -
Martin A. Hansen
ForumindlægEr der nogen der har analyseret "Paa Vognbunden" fra hans novellesamling? Eller er der nogen der har skrevet om ham som forfatter, altså biografien? -
Fysik A HTX 2007
ForumindlægHej, hvad synes i om fysik eksamen.. Jeg synes det var nogle rigtige dårlige emner.. Enda opgaven med Dampmaskinen, der har jeg næsten ikke lavet nogle opgaver, den var virkelig svær.. Hvad synes i? -
Eksamen (A), noter?
ForumindlægDer skulle tilfældigvis ikke være nogle herinde der har adgang til nogle noter til bogen kemi 2000 A2? Kunne være lækkert! -
Opgave i mat A
ForumindlægI et koordinatsystem er en parabel og en linje l bestemt ved parabel p: y = - 1/2x^2 - 6x - 16 linje l: y = 2x + 14 løs uligheden? -1/2x^2 - 6x - 16 "mindre end eller =" 2x + 14 er det korrekt at det giver = -0,5x^2 - 6x - 16 "mindre end eller = " 2x + 14 <=> -0,5x^2-8... -
Kemi-eksamen A-niveau
ForumindlægHey! Hvor meget skal man gå i dybden med at beskrive udførelsen af det forsøg man kommer op i til eksamen? på forhånd tak! -
Aflevering samf a
ForumindlægEr igang med at lave min aflevering, men er simpelthen gået i stå, jeg har vedhæftet afleveringen og håber på lidt hjælp. (: -
Spansk A, eksamen 2008, HJÆLP
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med denne opgave? Der er en oversættelse, 3 spørgsmål man skal svare på og til sidst skal man skrive et brev. -
SRP - Historie A
ForumindlægHej alle sammen! Jeg har valgt at skrive i matematik og historie, men jeg har dog aldrig skrevet en historie opgave før, eftersom jeg valgte at skrive i dansk til dansk/historie- opgaven. Jeg har af den grund et relativt dårligt udgangspunkt for min SRP opgave. Derfor ville jeg høre, om der... -
Hjælp til Matematik A på HTX
ForumindlægHej. Jeg er en 18 årig pige, som er 3.g på htx i Holstebro, hvor jeg også bor. Jeg har utroligt svært ved at forstå matematikken, og skal have den forklaret og skrevet ned igen, før jeg forstår det så nogenlunde. Jeg skriver i denne annonceområde, fordi du selvf. vil blive betalt for det. Hvi... -
Tysk fristil A, rettelse
ForumindlægDen skal afleveres kl. 18 i dag, håber nogen lige kan kigge den igennem <3 -
Arbejdsmarked - International Økonomi A
ForumindlægJeg sidder med mit studieretningsprojekt og har HÅRDT brug for en person der kan hjælpe mig med IØ teorier og råd der omfatter arbejdsmarkedet m.m. Mvh. Torben -
1. årigt a-niveau
ForumindlægHej... Er der andre derude der var til eksamen i skr. mat i går? Hvordan synes I det gik? -
Matematik A og Fysik B
ForumindlægHej derude, Er der en har et eksempel på en sro i matematik/fysik, hvor emnet er mekanik og handler om det frie fald? -
Samligning a to leder
ForumindlægHey Sider med to forskillige sagprosa ( Artikler - Ekstra bladet fra 6-11-2012 og Jyllands-Posten 8-11-2012). Jeghar fået vide at jeg skal samligne de to leder, lave profil af lederen afsender og modtager + at se på lederens kontekst ( sammenhæng). EB - Tumper i Tønder , JP- En splitt... -
Ege Ovne A/S
ForumindlægHej nogen der har regnskabsafslutningen og analysen til denne opgave. det er opgave 4? :) Mvh Jonas -
Courting a Monk
ForumindlægHejsan Hejsan :) Er der nogle som ligger inde med en analyse af denne tekst? ville være til stor hjælp :) pft Casper -
A - B - G partikler
ForumindlægHej, det kunne være rart hvis nogen kunne svarer på mit spørgsmål. Er der nogen af jer som ved hvad alfa, Beta, Gamma partikler bruges til? og hvordan de bruges? :D
