Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 12081 til 12100 af 176852
-
Forskel på Samfundsfag C og A
ForumindlægJeg skal snart vælge studieretning og ville i forbindelse med det gerne høre, hvor stor forskel der er i samfundsfag på C og A - både i forhold til indhold, sværhedsgrad og evt. andre ting, og er der noget, man skal være forberedt på, hvis man vælger en studieretning med samfundsfag på A Mange t... -
Fysik/kemi /baser/syrer noter
ForumindlægHey folkens.Nogle der har noter til ioner/syrer/baser, med natriuemchlorid og alle de andre syrer, er røget af på den i skolen. derfor kunne det være rigtig godt med nogle NOTER!Det ville være en stor hjælp!Mvh.Thomas P -
HJÆLP TIL KEMI! (Letopløselig og tungt opløselige salte)
ForumindlægHej, en der kan hjælpe med at svare på det her, kan simpelthen ikke finde noget der er godt nok: "Forklar hvad der forstås ved letopløselige samt tungt opløselige salte" - Tak på forhånd:) -
KEMI forbrændt 40 GRAM HEPTAN
ForumindlægHJÆLP med dette spørgsmål please: Der bliver forbrændt 40g af heptan. Hvad er massen af det dannede CO2? og skal jeg lave et skema for at nå frem til mit resultat? på forhånd tak :) -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHejsa! Om få dage går jeg igang med planlægningen til mit fordybelsesområde. Jeg vil gerne have noget hjælp til hvilken tekst, sang osv. som ville være et godt valg til mit perspektiveringsområde, og hvordan jeg kan gøre det godt i min mundlige eksamen. Fordybelsesområde: Folkeviser Perspektiver... -
Tysk eksamen B
ForumindlægHej. Jeg skal op til tysk eksamen imorgen kl 12. Derfor har jeg 24-timers forberedelse. Jeg vil spørge om der en venlig sjæl, der gerne vil rette min endelige eksemen, jeg skriver det hele ned, da jeg ikke er særlig god til at snakke tysk.. -
HASTER! Mundtlig DANSK EKSAMEN
ForumindlægHej alle :) Jeg kan virkelig ikke beslutte mig for hvad jeg skal vælge som tekst til min eksamen. Jeg har trukket kærlighed i digt, prosa, drama, billedkunst og film!! Har i nogle gode ideer til hvad jeg kunne vælge? Jeg har selv set på et digt af Tove Ditlevsen "En kvindes frygt" og af... -
Eksamen Andre Udtryksformer
ForumindlægHej. Vi har trukket vores emner til eksamen, og jeg har så trukket: Andre udtryksformer fiktive. Jeg har spurgt mine lærer, men forstår dem desværre ikke, så jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Jeg har tænkt på at tage en reklame, men jeg har ikke forstået om man kan tage en reklame til dette om... -
eksamen imorgen! hjælp til bevis!
ForumindlægHej Skal til eksamen i morgen og er lidt usikker på noget. håber der er nogle som kan hjælpe:s Det handler om et bevis til afstanden fra punkt til linje. Der står at |PQ| = |(vektor)P,P|sinv Forstår bare ikke hvor de får det fra? med andre ord hvordan kan længden af PQ være det? Der følger en te... -
Find a og b
ForumindlægJeg har følgende ligning: 5 = 2b + a + π*(a/2) Hvordan finder jeg hhv. a og b? -
Er igang med tysk 24-timers eksamen, HJÆLP!
ForumindlægHeej alle,. Jeg har trukket en tekst til tysk eksamen i dag, og skal op og fremlægge i morgen tidlig som den første,. Jeg er ufatteligt nervøs lige nu, og kan slet ikke få min hjerne til at køre! (Typisk!) Jeg regner med at være færdig om en times tid, og så tænkte jeg, at det kunne være jeg va... -
Eksamen: Hukommelse
ForumindlægHej :) Jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg sidder og er i gang med at skrive min synopsis (psykologi eksamen på B-niveau - 24 timers), men jeg er gået helt i stå! Mit overemne er: hukommelse Og bilagmaterialets i form af en case og artikler handler om falske erindringer. Er der nogle, der ka... -
HJÆLP TIL MAGNESIUM I SYRE + RUST, KEMI C!
ForumindlægHej, Jeg har virkelig brug for hjælp til 2 opgaver på Kemi C. Jeg kan vedhæfte de to opgaver. Jeg håber virkelig meget der er nogle som kan hjælpe mig med opgavene, da jeg virkelig har svært ved at forstå opgaverne og generelt kemi. -
Læse op til eksamen
ForumindlægHej alle sammen Hvordan læser I op til AT-eksamen? Skal op på tirsdag og vil gerne lige vide om jeg læser nok op. -
Forberedelse til en eksamen
Forumindlæggode tips til at forberede sig til en eksamen? (udover at læse pensum) Tak på forhånd -
Design Eksamen
ForumindlægHej . Vil lige spørge om der er nogle der har været op til design eksamen? hvordan er det? og hva kræver det ige præcis:S TaK -
Kristendom Eksamen
ForumindlægVed I, hvordan kristendom eksamen 9.klasse fungerer altså til selve prøven? -
Biologi eksamen!
ForumindlægHej Hvordan forgår biologi eksamen??? Jeg er 1.g'er!! på forhånd taak :D -
fransk eksamen
ForumindlægHej, Til dem som har været op til fransk-eksamen: Hvordan er det? Var det svært? Har du nogle gode råd til hvordan man kan klare sig godt? -
Samfundsfag, eksamen
ForumindlægJeg ville bare høre, om der er nogle der har nogle gode råd til samf C eksamen?
