Søgning på: tysk disposition eksempel. Resultater: 12081 til 12100 af 36004
-
Forberedelse til mdt. engelsk
ForumindlægEksamen er lige rundt om hjørnet, og jeg vil til at forberede mig. Men hvordan kan jeg forberede mig udover at læse pensum og lave en disposition?Skulle meget gerne op og nå 11 eller 13 :)På forhånd tak. -
mundtlig eksamen A-niveau
ForumindlægHej alle Jeg har fået at vide, at man skal udarbejde en synopsis og lave en disposition over sin fremlæggelse, som man giver til lærer og censor. Men hvis de ikke skal have min synopsis, er det så overhovedet nødvendigt, at jeg laver delkonklusioner og alle de sædvanlige ting? På forhånd tak -
Synopseopbygnig
ForumindlægHej. Vi skal lave en synopse, for at prøve det inden afgangseksamen her til sommer, og jeg kan ikke huske hvad man skal have med i fremlæggelsen.. Ved at der skal være præsentation, disposition, analyse og oplæsning. Skal der være mere i? Mvh. Mie-Louise (: -
Dansk eksamen
ForumindlægHej har nogle spørgsmål, jeg ikke helt har fået var på endnu; 1) hvordan foregår en dansk eksamen i dag? 2) man skal lave en begrundelse for den (i dette tildfælde) korfilm, man har valgt. Altså en skriftlig begrundelse på forsiden af dispositionen/synopsen. Skal jeg læse den op? på forhånd tak. ... -
Eksaponentiel sammenhæng - HJÆLP!
ForumindlægSidder og laver dispositioner til mundtlig matematik. Kan I hjælpe med at: gør rede for eksponentiel sammenhænge y=b*ax .. OG komme ind på betydningen af tallene a og b (udled formlerne) Håber du kan hjælpe?! :D -
eksamens spg. differantialregning
Forumindlæghej,jeg har et par spørgsmål, som håber I kan svarer på.hvordan kan et spørgsmål i differantielregning lyde? (mat. b-niveau)Har I nogle forslag til en disposition hvis man trækker "differantielregning"?Jeg ved ikke helt, hvad jeg vil starte med hvis jeg trak dette emne ?_? -
The vietnam war
ForumindlægHey sidder her og laver min engelsk disposition. Jeg mangler en god tekst, om de hjemvendte soldater. Er der nogen der evt. har en liggende eller kender en? Gerne en hjemmeside, men en opg. er også fin til inspiration. :) -
Hjælp hurtigt!!!
ForumindlægJeg skal skrive en disposition i engelsk, om civil rights i usa og har valgt under emnet crime. Kunne jeg fx godt tage og skrive om en sort rapper, der rapper om kriminalitet in sorte ghettoer? -
beviser for differentiation af et produkt af to differentiable funktioner
ForumindlægJeg skal op i Mundtlig Mat a og er igang med at lave dispositioner til spørgsmålene. Men er gået i stå ved dette spørgsmål .gennemgå beviser for differentiation af et produkt af to differentiable funktioner. er der nogen der har nogen beviser liggende eller bare kan hjælpe? :) -
Dansk eksamen- En æggesnaps.
Forumindlægdansk eksamen en æggesnaps 26. April 2016 Niveau: 9. klasse hej folkens, jeg skal op i dansk eksamen her snart også ville jeg spørge om at hvad er budskabet i novellen og disposition der hedder en æggesnaps af tove ditlevsen. og tak :) -
Fysik eksamen B
ForumindlægJeg skal til fysik b mundtlig eksamen her d. 13. Til del nr. 2, må jeg så gerne have alle mine noter med ind, eller kun et stykke papir med min disposition over hvad jeg skal sige??? -
færre som skulle til mundtlig Mat/Fys i Gym i år??
ForumindlægHej Synes ikke der har været så mange som spørg efter hjælp her til dispositioner i Mundtlig Matematik og Fysik i Gymnasiet. Skyldes det mon at færre Gymnasier skal holde eksamen i mundtlig Mat/Fys i år? End sidste år? -
Fysik - Energi og energiomdannelse
ForumindlægSkal til mundligt fysik b, eksamen og har fået et spørgsmål om energi og energiomdannelse. Er der en der ligger inde med en disposition til netop det emne "energi og energiomdannelse" som jeg kan få lidt inspiration af? For ved simpelthen ikke hvad jeg skal komme ind på. -
Biologi c
ForumindlægHar fået et spørgsmål til en af mine dispositioner der lyder følgende: Redegør for hvad et økosystem er og give eksempler på faktorer der kan påvirke et økosystem Det er den sidste del " faktorer der kan påvirke et økosystem" jeg ikke ved hvad jeg skal skrive til - nogle forslag? -
Gødning - FSA Fysik/Kemi
ForumindlægHey. Skal op til fysik eksamen på fredag. Ville høre om I havde nogle ideer til en disposition til emnet "Gødning og landbrug". Jeg er total lost, så håbede lidt I havde nogle ideer til hvad jeg kunne komme ind på. Tak! -
Hvordan skriver man synopse til dansk mundtlig afgangseksamen?
ForumindlægJeg skal op i kortfilm til min årsprøve. Jeg går i 8. klasse og har rigtig svært ved at forstå hvordan man skal skrive synopsen. Jeg har fået en "håndbog" omkring det men jeg vil gerne vide hvordan man skal skrive ens disposition :D På forhånd tak -
Fysik eksamen
ForumindlægHjælp!!!!! Jeg skal op til fysik eksamen på tirsdag, og jeg har lidt bøvl med en af mine dispositioner. For hvis jeg trækker elektriske opfindelser, så er jeg totalt lost for jeg aner ikke hvilke forsøg jeg kan lave. Ps. Det haster Hilsen Themissy1000 (Michelle Pedersen). -
Eksamen. Fra et emne til et andet.
ForumindlægHej :) Jeg sidder her og forberede mig til eksamen og kunne godt bruge lidt hjælp til nogle dispositioner. Jeg skal have lavet en overgang fra en kvalitativ analyse til et solcellekraftværk, en overgang fra spændingsrækken til et solcellekraftværk og en overgang fra syre og baser, f... -
STEDFUNKTION?
ForumindlægHejsa! Jeg sidder og skriver dispositioner til min fysik eksamen. Arbejde med emnet Bevægelse, og har lige skrevet om Hastighed og fart. Skal nu til at skrive om "Stedfunktion" - Og jeg tror simpelthen ikke jeg forstår hvad det er ? Hvordan defineres og beskrives det? På forhånd tak... -
Hærdning ved deformation
ForumindlægHej, jeg sidder og er igang med at lave en fysik disposition til min afgangsprøve. den er om metaller og jeg skal finde ud af hvad der sker når man bøjer et metal og hvorfor det så bliver hårdere at bøje ud igen. håber i kan hjælpe mig :)
