Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 12101 til 12120 af 65693
-
Matematik-bare svarene tak
ForumindlægDer er i den seneste tid kommet flere og flere hjælpere i de naturvidenskabelige forum, som (mere eller mindre heldigt) besvarer spørgernes opgaver. Som lærer finder jeg det ret kritisabelt, og som hjælper ret irriterende, at når man har ført eleven halvvejs gennem en opgave, og forhåbentligt lær... -
vigtigt spørgsmål omkring eksamen
Forumindlægtænkte på, må man medbringe sin terminsprøve som note ? eller er det strengt forbudt ? -
EKSAMEN IMORGEN! BILLEDKUNST.
Forumindlæg-hvor kan jeg finde Romantik maleri? -
Eksammens notater - vil du læse dem igennem?
ForumindlægNogle der gider at bruge tid på at læse mine notater igennem? Forløbene: Individ og samfund. (roller, normer, socialisering, samfunds typer mm.) Ideologier og andre mål for samfundet. (ideologier, partier mm) National økonomi (Bnp, inflation, konjunkturer) Politik i DK (valgret, valg, mandate... -
Mat B-eksamen???
ForumindlægNogle, der har været oppe? Hvor lang er forberedelsestiden? Hvordan foregår det? (Min lærer har intet fortalt..) -
Matematik b studentereksamen 2008
ForumindlægHej. Nogle der har en opgavebesvarelse på matematik b-niveau studentereksamen 2008? -
Terminsprøve i Matematik A
ForumindlægHej, jeg skal til terminsprøve i matematik A imorgen (fredag). Hvilke ting er vigtige at vide i forhold til den første del af prøven der er uden hjælpemidler? Og hvilke opgaver er typiske i anden del af opgaven? Håber i vil hjælpe, så jeg kan forberede mig til det. KH. -
Matematik Eux Dobbel uddanelse
ForumindlægHej Søde mennesker har fået sådan en matematik opgave for. nogle der har enten nogle ideer til hvor jeg løser den da jeg har meget svært ved det. eller kender nogle hjemme sider som jeg kan se hvordan jeg gør er åbent for alt. Eller hvis nogle evt. har lavet en ligende opgave som jeg kan få lov a... -
Hjælp til matematik C!
ForumindlægHej. Jeg er i gruppearbejde omkring noget matematik på gym. Desværre er vi ikke de klogeste som findes her på jorden. Vi har en opgave som vi ikke lige kan finde på nogle eks. så hvis nogle ville gi os et lille fif ville det være fantastisk: Spørgsmål: Kom med mindst to eksempler fra dagligdage... -
Samfundsfag eksamen
ForumindlægJeg skal til min mundtlige samfundsfag eksamen her på mandag, jeg er ikke 100% sikker på om det er prøveform A eller prøveform B. Men jeg ved bare at jeg går ind på mandag, får et spørgsmål. Og så har jeg 40 minutter til at forberede mit svar, og så 20 minutters fremlæggelse. Det meste af vo... -
Samfundsfag eksamen
ForumindlægJeg skal til min mundtlige samfundsfag eksamen her på mandag, jeg er ikke 100% sikker på om det er prøveform A eller prøveform B. Men jeg ved bare at jeg går ind på mandag, får et spørgsmål. Og så har jeg 40 minutter til at forberede mit svar, og så 20 minutters fremlæggelse. Det meste af vo... -
Eksamen i retorik - hjælp!
ForumindlægHej alle, Der er ikke et underforum med retorik herinde. Derfor stiller jeg dette spørgsmål i generelt. Jeg går i 2.g, og skal op til retorikeksamen i morgen. Hen af året har vi afleveret en række opgaver, men grundet personlige årsager fik jeg ikke afleveret to af opgaverne. Troede ikke dette v... -
HJÆÆLP! EKSAMEN I MORGEN !!!
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har lige været oppe og trække tysk. Jeg har trukket to tekster, den inde hedder "Eine Liebesgeschichte" af Siegfried Lenz og den anden hedder "Ein netter Kerl" af Gabriele Wohnmann. Da jeg ikke er så god til tysk, håber jeg der er nogen af jer dejlige br... -
Eksamen - Lidt i tvivl :/
Forumindlæghvad mener min lærer, når han skriver at jeg skal gøre rede for kemiske forbindelsers tildeling af ox-tal? Det hører med under emnet "REDOXREAKTIONER" og ligeledes skal jeg gøre rede for afstemning af redoxreaktioner, (det forstår jeg godt), men når han skriver at jeg også skal give et ... -
Eksamens hjælp med løn!
ForumindlægHej kære! Jeg søger en der kan hjælpe mig med min eksamen i Engelsk B d. 19. med elektronisk trækning d. 18 kl. 08.00 det er altså en eksamen med 24-timers forberedelse. Mine eneste krav er at du er dygtig til Engelsk og har bestået faget på min. B niveau. Du skal enten være til rådighed... -
Hvordan bliver man bedre til kemi og matematik ?
ForumindlægHej derude. Hvordan bliver man super god til kemi og matematik ? -
kemi-c eksamen....
Forumindlægskal til kemi-c mundtlig eksamen... Har haft en lærer der normalt underviser B-niveau, så har lidt svært ved at bedømme mit standpunkt. Har ikke fået årskarakter, da det er HF - GSK-fag... Nogen der har nogle gode råd, vejledning...anything:-) Takker:-) -
AFSÆTNING A EKSAMEN - HASTER
ForumindlægHey derude. Håber i kan hjælpe her på falderebet (skal til eksamen imorgen). Hvis man etablere shop-in-shops, er det så under indirekte eller direkte eksport eller noget helt trejde?? Håber på svar hurtigst muligt. Tak og held og lykke med eksamnerne. -
Gym. eksamen c niveau!
ForumindlægHej! er der nogen der har været til fysik eksamen som kan fortælle mig lidt hvordan det foregår? Jeg har trukket emnet energi, med fokus på termisk energi. Jeg skal bl.a komme ind på varmefylde, fordampningsvarme og smeltevarme. hvilke spørgsmål kunne censor mon stille?? og hvordan kunne doku... -
Historie Mundtlig Eksamen - Portræt
ForumindlægHej, Jeg skal til historie eksamen i morgen, og jeg har fået udleveret en masse kilder. Én af de kilder, er et statsministerportræt af Anders Fogh Rasmussen. Hvad ville man kunne sige om sådan et portræt der har relevans? Og kunne man evt. bruge det, til en besvarelse af en problemformulering? ...
