Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 12121 til 12140 af 22496
-
hårdt og blødt vand.
Forumindlæghvordan måler man hårdheden på vand? jeg ved godt at det måles i dh, men mine noter er ret underlige, så kan ikk lige læse hvad vi har gjort ;) håber i gider svare.. -
HJÆÆLP! NG eksamen på tirsdag! Naturens balance??
ForumindlægHej :) jeg skal til NG eksamen her på tirsdag i 1.g... jeg har noter til alle mine emner, men mangler dog et: Naturens balance????. nogle der kan forklare mig hvad det handler om??? -
Hvad er eksitentialisme ?!?
ForumindlægHej, Ved godt det er et rimeligt bredt spørgsmål men jeg er lost. Skal til eksamen på torsdag og jeg har no clue, har læst pensum...... Er der nogle som har nogle gode noter ? :s -
Statistik
ForumindlægHej. Jeg søger nogle noter til statistik(1 år på uni), men kan ikke rigtig finde nogen? Hvis nogen ligger inde med noget brugbart send, da en mail eller pm! :) På forhånd tak. -
Gode notater til pensum i STX Engelsk A?
ForumindlægHej alle SP-er ! Er der nogen der ligger inde med nogle gode notater til engelsk A? Så er tråden her hvor vi kan dele notet og andre guldkorn med hinanden :-) -
Dansk eksamen-talladt at have computer med til forberedelsen?
ForumindlægHej. Er der nogen der ved om man må have sin computer med til dansk mundtlig eksamens forberedelse?? Har nemlig en masse noter der og der er virkelig mange sider, så gider ikke printe dem alle sammen ud.. -
Hjælp til Alle Woche Wieder
ForumindlægJeg skal op til tysk imorgen, her har jeg trukket teksten "Alle woch wieder" så jeg ville høre om der var nogen der havde læst den og havde nogle noter til den -
Dantes guddommelige komedie hjælp!
ForumindlægHjælp!!!!Er der nogen der har nogle noter til 21. sang (XXI) i dantes guddommelige komedie? Jeg tænker primært på Analyse/fortolkning og perspektivering samt tema/problemstillinger. Mhv. Chillz -
where alabama inmates fade into old age
ForumindlægHej ville hører om der er noget der har nogle noter til denne tekst: "where alabama inmates fade into old age" af Rick Bragg. Jeg skal analyserer og fortolke den ud fra temaet violence -
Engelsk Eksamen
ForumindlægHej Allesammen.. Er der nogle der har gode engelsk noter til skriftlig eksamen, som de kan undvære? ( Engelsk på A niveau ) OG ved I hvad man skal lægge vægt på når man skriver engelsk essay? :) -
Isomeri - Hjælp
ForumindlægHej derude Jeg ville lige spørge om en af jer havde noter til noget med isomeri! :) Det ville ellers være en god hjælp for mig, og evt. hvis i kender en test man kan udføre på nettet om isomeri :) Tusind tak på forhånd. -
Geschäft ist geschäft
ForumindlægHej alle sammen. Er der nogen, der har læst historien geschäft ist geschäft? Og i så fald, har nogle noter eller et resume af teksten jeg kan få? Altså hvad handler den om osv.? Mange tak på forhånd :) -
Årsprøve i dansk
ForumindlægNogen der kan hjælp mig med lidt noter om "den moderne familie", "mediehistorie" og "iscenesættelse"? Eller nogle gode sider hvor man kan finde noget relevant til de tre emner? På forhånd tak! -
Analyse af "Wir wollen es uns schön machen" af Angelika Kitsch
ForumindlægHey! :) Hvis der er nogen der har en analye, noter eller noget om teksten Wir wollen es uns schön machen,ville jeg blive et glad menneske! Tak på forhånd! -
Normalizing - bølgefunktion
Forumindlægi flere af mine bøger snakker man om Normalizing the wave / the wave function would not be normalizable. hvordan skal dette oversættes ? er det bare at man normaliserer bølgen? -
Dialogen alkibiades
ForumindlægHej, da jeg snart skal til eksamen i old, spørger jeg om nogle har gode noter til Dialogen Alkibiades? Jeg har virkelig brug for det... please hjælp! på forhånd tak :) /Gitse D. Da Costa -
kulstofkredsløb
Forumindlæghej søde mennesker er der nogen af jer som har nogle noter om kulstofkredsløb??? og om nogen ved hvor der bruges store mængder nitrogen? og hvilke problemer kan det fremkalde på vegetation og i vandområder -
Afkølingskurver
ForumindlægEr der nogen der har nogle gode noter omkring afkølingskurver, som de kan sende til mig? Eller anden hjælp til det? Derudover ville jeg også blive glad, hvis nogen bare kunne forklare lidt om det, hvis i føler i har styr på emnet.. På forhånd tak. -
Når man læser
ForumindlægHej Hvilke spørgsmål kan man stille sig selv, når man læser en tekst bl.a. dansk/historie? For at forstå det bedre, så man også kan lave nogle noter. På forhånd tak! -
Procent og rentesregning
ForumindlægHej :) Jeg starter imorgen med et projekt i matematik, hvor jeg har valgt at arbejde med procent og rentesregning. er der nogen der har noter omkring emnet, der vil dele dem med mig? kunne være en stor hjælp da det tæller som årskarakter.
