Søgning på: historie noter hf. Resultater: 12121 til 12140 af 33009
-
Forståelse for eller af
ForumindlægJa, hedder det forståelse for eller forståelse af? Hvad er forskellen? -
Hjææælp! Vigtigt!
ForumindlægJeg skulle lige høre om jeres mening. En skoleelev hvis genemsnit er på 4 og som ikke får mere end 4, skal til at vælge gymnasium! Hvad ville i anbefale til sådan en elev? HHx, HG, HTX eller STX eller noget helt andet? Og vedkommende tinker seriøst til alle fag! -
Symboler i billede?
ForumindlægJeg har dette billed, men kan ikke finde ud af symbolerne i det. Det eneste jeg kan komme på er at marken er så afskåret at det virker meget klaustrofobisk :/ http://www.vggallery.com/painting/p_0495.htm Nogen der kan give hints? Ville være meget dejligt hvis nogen vidste noget :) -
Chef, hvilken uddannelse?
ForumindlægHej studieportalen. Går på 2.g på hhx, og jeg har en drøm om at blive chef. Hvilken uddannelse tror i vil egne sig bedst? Er interesseret i matematik og virksomhedsstyrelse. Har overvejet erhvervsøkonomi på cbs og økonomi på ku. Ville høre hvilken uddannelse der er god hvis man har en ambition o... -
Opfordring: Upload videregående opgaver
ForumindlægHermed bringes en opfordring til alle Studieportalens medlemmer på videregående uddannelser: Upload jeres opgaver, notater og lignende på Graduate.dk (www.graduate.dk) (du kan bruge dit Studieportalen.dk login :) ) God weekend til alle! -
stil
ForumindlægHej, jeg skal skrive en opgave om at jeg er strandet i en øde ø. Og jeg kan ikke komme på noget. Håber i kan hjælpe mig lidt frem. Tak på forhånd. -
Atlantis - Beretning hvor menneskene lever under vand
ForumindlægJa, som topic... Er der en beretning hvor mennesket levede i atlantis under vandet? -
Ville du læse min Opg igennem?
ForumindlægHej Nogle det vil være så flinke at læse min opgave igennem..?:) Vil betyde rigtig meget, da det er en eksames opgave.. -
Hjælp til AT emne!
ForumindlægJeg har simpelthen brug for inspiration. Jeg skal skrive AT opgave her i 2g, og jeg er lidt i tvivl om, hvad jeg skal skrive om. Jeg har ikke valgt fag endnu, men ved på forhånd, at det ikke skal være matematik, fysik, eller andet videnskabeligt. Hvad har I andre skrive om? Eller hvad synes I ku... -
Kunst fra romantikken og naturalismen?
ForumindlægJeg skal skrive 2. års opgave om romantikken og naturalismen/realismen og vil gerne have hjælp med nogle malerier. Jeg leder efter billeder der er typisk fra romantikken og naturalismen/realismen. Hvis i har et link ville det være dejligt. Håber i kan hjælpe -
Sokrates' forsvarstale
ForumindlægFindes hans forsvarstale overhovedet på internettet? Det tager for langt tid inden bogen kommer fra bibliotekket... -
oplysnignstid konsekvenser
ForumindlægHej. Kan nogen hjælpe mig med at finde ud af, hvilke konsekvenser oplysningstiden havde? -
Odysseen 1. sang?
ForumindlægHvorfor er det sangen bliver startet med en musepåkaldelse? -
Apartheid
Forumindlægskal lave en dispossition af emnet apartheid til min eksame. jeg ved bare ikke hvilke Spørgsmål jeg skal skrive i min dis. ville spørge om nogen havde nogle HV-spørgsmål til min dis. -
Perikles' gravtale
Forumindlæghej alle, jeg skal bruge Perikles' gravtale, men jeg kan ikke finde den HELE tekst. Nogen der ved hvor jeg kan finde den? -
løgsuppe med pastinaksovs
ForumindlægHej, I må undskylde den forvirrende overskrift men den virkede åbenbart .. Jeg har tre spørgsmål: 1) Hvordan kan det være at man i starten af 1800-tallet i Nnrdstaterne i USA begyndte at få den holdning, at slaveri var forkert? 2) Hvordan kan det være man siger borgerretsbevægelsen i USA slut... -
Dogmefilm
ForumindlægSkal finde ud af hvilken effekt de ti bud får for filmene? hvad er målet? Gør dogmereglerne en film sandere? og hvordan måles sandhedsværdien? -
9.klasse dansk på hhx
ForumindlægHvorvidt kan jeg bruge mit 9.klasses stof på hhx -
Heej
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er en lidt forvirrede tøs, jeg vil gerne være Journalist, og har tænkte på at tag min uddannelse i England, men jeg har svært ved at beslutte mig, kunne nogen give mig gode råd? på forhånd tak -
Nometetiske og ideografiske?
ForumindlægNometetiske og ideografiske betyder???
