Søgning på: historie noter hf. Resultater: 12121 til 12140 af 33009
  • Forståelse for eller af

    Forumindlæg
    Ja, hedder det forståelse for eller forståelse af? Hvad er forskellen?
  • Hjææælp! Vigtigt!

    Forumindlæg
    Jeg skulle lige høre om jeres mening. En skoleelev hvis genemsnit er på 4 og som ikke får mere end 4, skal til at vælge gymnasium! Hvad ville i anbefale til sådan en elev? HHx, HG, HTX eller STX eller noget helt andet? Og vedkommende tinker seriøst til alle fag!
  • Symboler i billede?

    Forumindlæg
    Jeg har dette billed, men kan ikke finde ud af symbolerne i det. Det eneste jeg kan komme på er at marken er så afskåret at det virker meget klaustrofobisk :/ http://www.vggallery.com/painting/p_0495.htm Nogen der kan give hints? Ville være meget dejligt hvis nogen vidste noget :)
  • Chef, hvilken uddannelse?

    Forumindlæg
    Hej studieportalen. Går på 2.g på hhx, og jeg har en drøm om at blive chef. Hvilken uddannelse tror i vil egne sig bedst? Er interesseret i matematik og virksomhedsstyrelse. Har overvejet erhvervsøkonomi på cbs og økonomi på ku. Ville høre hvilken uddannelse der er god hvis man har en ambition o...
  • Opfordring: Upload videregående opgaver

    Forumindlæg
    Hermed bringes en opfordring til alle Studieportalens medlemmer på videregående uddannelser: Upload jeres opgaver, notater og lignende på Graduate.dk (www.graduate.dk) (du kan bruge dit Studieportalen.dk login :) ) God weekend til alle!
  • stil

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal skrive en opgave om at jeg er strandet i en øde ø. Og jeg kan ikke komme på noget. Håber i kan hjælpe mig lidt frem. Tak på forhånd.
  • Atlantis - Beretning hvor menneskene lever under vand

    Forumindlæg
    Ja, som topic... Er der en beretning hvor mennesket levede i atlantis under vandet?
  • Ville du læse min Opg igennem?

    Forumindlæg
    Hej Nogle det vil være så flinke at læse min opgave igennem..?:) Vil betyde rigtig meget, da det er en eksames opgave..
  • Hjælp til AT emne!

    Forumindlæg
    Jeg har simpelthen brug for inspiration. Jeg skal skrive AT opgave her i 2g, og jeg er lidt i tvivl om, hvad jeg skal skrive om. Jeg har ikke valgt fag endnu, men ved på forhånd, at det ikke skal være matematik, fysik, eller andet videnskabeligt. Hvad har I andre skrive om? Eller hvad synes I ku...
  • Kunst fra romantikken og naturalismen?

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive 2. års opgave om romantikken og naturalismen/realismen og vil gerne have hjælp med nogle malerier. Jeg leder efter billeder der er typisk fra romantikken og naturalismen/realismen. Hvis i har et link ville det være dejligt. Håber i kan hjælpe
  • Sokrates' forsvarstale

    Forumindlæg
    Findes hans forsvarstale overhovedet på internettet? Det tager for langt tid inden bogen kommer fra bibliotekket...
  • oplysnignstid konsekvenser

    Forumindlæg
    Hej. Kan nogen hjælpe mig med at finde ud af, hvilke konsekvenser oplysningstiden havde?
  • Odysseen 1. sang?

    Forumindlæg
    Hvorfor er det sangen bliver startet med en musepåkaldelse?
  • Apartheid

    Forumindlæg
    skal lave en dispossition af emnet apartheid til min eksame. jeg ved bare ikke hvilke Spørgsmål jeg skal skrive i min dis. ville spørge om nogen havde nogle HV-spørgsmål til min dis.
  • Perikles' gravtale

    Forumindlæg
    hej alle, jeg skal bruge Perikles' gravtale, men jeg kan ikke finde den HELE tekst. Nogen der ved hvor jeg kan finde den?
  • løgsuppe med pastinaksovs

    Forumindlæg
    Hej, I må undskylde den forvirrende overskrift men den virkede åbenbart .. Jeg har tre spørgsmål: 1) Hvordan kan det være at man i starten af 1800-tallet i Nnrdstaterne i USA begyndte at få den holdning, at slaveri var forkert? 2) Hvordan kan det være man siger borgerretsbevægelsen i USA slut...
  • Dogmefilm

    Forumindlæg
    Skal finde ud af hvilken effekt de ti bud får for filmene? hvad er målet? Gør dogmereglerne en film sandere? og hvordan måles sandhedsværdien?
  • 9.klasse dansk på hhx

    Forumindlæg
    Hvorvidt kan jeg bruge mit 9.klasses stof på hhx
  • Heej

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg er en lidt forvirrede tøs, jeg vil gerne være Journalist, og har tænkte på at tag min uddannelse i England, men jeg har svært ved at beslutte mig, kunne nogen give mig gode råd? på forhånd tak
  • Nometetiske og ideografiske?

    Forumindlæg
    Nometetiske og ideografiske betyder???