Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 12121 til 12140 af 65693
  • EKSAMEN! fp9 skriftlig fremstilling

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal til eksamen i dansk skriftlig fremstilling imorgen og er begyndt at blive lidt nervøs, nogle last-minute tips/trics? Både til nervøsiteten og selve prøven, men især tips til prøven?
  • Notater til tysk-eksamen?

    Forumindlæg
    Jeg skal til tysk eksamen imorgen (9 klasse) og er pludselig blevet meget i tvivl om hvorvidt man må have sine notater med ind i forberedelses lokalet. Min veninde siger at man overhovede ikke må tage noget med derind. Men passer det?
  • Engelsk eksamen fs10

    Forumindlæg
    Hej Jeg har trukket emnet Minorities til min engelsk eksamen, og valgt at snakke om Aboriginals i de første 8 minuuter. Har i nogle ideer til hvad jeg ellers kan komme ind på under emnet minorities, altså i de sidste 8 minutters tid? :)
  • Rettelse af forberedelse til eksamen

    Forumindlæg
    Hey folkens Jeg har en tekst, som jeg skal fremlægge til den engelske mundtlige eksamen om ikke så længe. Jeg ville høre, om der var nogle, der var interesserede i at rette den for lidt grammatik. Hvis der er mulighed og intereresse for dette, så venligst skriv i indbakken :-) Den er ikke...
  • Nv eksamen- Fremstilling af ethanol

    Forumindlæg
    Heey! Har eksamen i Nv i morgen- kemi. Har forsøget fremstilling af ethanol (dokument vehæftet), men kan ikke lige regne ud hvorfor at der skal BTB i forsøget og hvad man skal bruge den samlede væskevolumen til. Håber virkelig i kan hjælpe, da jeg er ret lost. Tak på forhånd.
  • Spansk eksamen - talepapir

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal til spansk eksamen imorgen tidlig, og ville høre om der var nogle gode spansk talende mennesker som har lyst til lige at læse mit tale papir igennem, og eventuelt skrive hvor der er fejl :-)? Håber nogen vil hjælpe! Mvh Pernille. Det er vedhæftet i denne mail.
  • Oplæg til dansk-eksamen

    Forumindlæg
    Jeg står og skal til mundligt eksamen i dansk, hvor jeg trak romantikken som periode. Jeg har styr på næsten alt indefor romantikken, og det eneste jeg mangler er et godt oplæg. Nogen der har nogen forslag? mange tak
  • AT eksamen bdr wright

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal snart op til AT eksamen og vil høre om der nogen der også har lavet synopsis om brødrene wright i fysik og historie? Jeg kunne godt tænke mig at læse jeres for at få inspiration til nyt stof. På forhånd tak \Nicolai
  • Hjælp til eksamen- kan bruge alles hjælp

    Forumindlæg
    Hey, jeg sidder og er fuldstændig stresset af. Nogen der har mulighed for at hjælpe. Det til min eksamen.. Hvordan er økosystemet ved udledningspunktet og et tilsvarende andet sted (referencested)? Hvad indeholder vandet ved udledningspunkt og referencesteder? Er der i Holstebro delt system...
  • DANSK MUNDTLIG EKSAMEN

    Forumindlæg
    Hej folkens. Hvis man skal fortælle om kompositionen i en baggrundsartikel til mundtligt dansk eksamen. Hvordan ville man så egentligt fortælle den? Er i tvivl. Jeg har også et spørgsmål omkring perspektivering. Når man skal perspektivere en baggrundsartikel til en novelle/anden artikel, s...
  • bestået i afslutning men dumpet i eksamen

    Forumindlæg
    hej. jeg har for nylig afsluttet et fag som jeg afsluttede med 7 i mundtlig og 7 i skriftlig men til eksamen fik jeg 00. faget er på b niveau i 2.g. har jeg dumpet faget eller er det bestået?
  • Samf A eksamen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg søger en privatlære (eller en meget dygtig person, med viden inden for samfundsfag på A-niveau), der kan hjælpe mig med min samfundsfagsforberedelse til eksamen. Jeg bor i København og timeløn kan aftales.
  • Hjælp til eksamen med boligfinansiering (Ejendomshandel 2)

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen i ejendomshandel 2 d. 04/01-2022 og i den forbindelse søger jeg hjælp til faget Ejendomshandel 2 - herunder specifikt opgaverne til boligfinansiering (se en gammel opgave som vedhæftet). Kontakt mig gerne hvis du kan hjælpe med udregninger til opgaver der minder om vedhæftet.
  • HASTER!!! NV Eksamen - fejldata

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg skal til NV eksamen i morgen, og jeg skal bla.a sige noget om fejldata. I rapporteren har jeg skrevet mulige fejldata. Mit sprøgsmåler. Hvad skal man bruge mulig fjeldata til, når man ikke er sikker på at der er fejl i dataerne?
  • Eksamen i samf B

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til eksamen torsdag i samf B og må indrømme jeg frygter lidt eksamen, da jeg frygter at dumpe. Vi har 24 timer til eksamen. Er det svært at bestå samf B
  • nogen som er gode til matematik hhx 1.års

    Forumindlæg
    har brug for en person som lige har lidt tid tilovers som kan hjælpe mig med noget matematik som f.eks. det her:
  • Matematik/kemi

    Forumindlæg
    Jeg har fået et spørgsmål i en opgave, som jeg ikke kan finde noget svar på. Nogen der kan hjælpe mig og forklare; Hvorfor er det praktisk at anvende en logaritmefunktion som et udtryk for en opløsnings surhedsgrad?
  • Mundt. matematik - differential...

    Forumindlæg
    Jeg skal op i mundt. matematik og hvis jeg skal fortælle lidt om emnet; Differentialregning er jeg et kæmpe ?-tegn.. Det jeg blot søger er stikord til hvad jeg for at præsenterer, EMNET Differentialregning og ikke de forskellige formler, men fx... differential kan dit og dat, differential er dit ...
  • Dansk eksamen hjælp!

    Forumindlæg
    Hej, jeg går i 10. Klasse og jeg har lige trukket mit emne til mundlig eksamen i dansk... Vi har prøveform B så vi har 14 dage til at finde vores tekst. Jeg har trukket temaet "os og dem" og jeg vil helst op i enten et eventyr eller et digt. Problemet er bare at jeg nu har ledt i flere ...
  • Udtrækning til eksamen

    Forumindlæg
    Er sgu lidt forvirret over hvordan det nu lige er det fungerer når der udtrækkes hvad man skal op til i eksamen her snart, så jeg håber der lige var en herinde der kunne give et hurtigt svar. Nu har jeg 5 fag på A niveau og et enkelt fag på C niveau, så sådan som jeg har forstået det så kommer ...