Søgning på: tove ditlevsen analyse. Resultater: 12121 til 12140 af 24089
  • Dan Turélls livssyn

    Forumindlæg
    Hej mennesker Er ved at analyse et essay af Dan Turéll der hedder "De fremmede". Jeg skal analysere Dans livssyn, men jeg har ingen idé om, hvad det er. Hvis der er nogle af jer, der har en idé, må i meget gerne svare på mit spørgsmål. På forhånd tak!
  • SRP om kokain i colombia - bioteknologi A + spansk A

    Forumindlæg
    Hej SP, vil gerne høre, om der er nogen der har skrevet SRP/SOP i samme emne! Hvilket empiri har i analyseret i jeres analyse ift. Spansk? jeg kan simpelthen ikke finde kilder til gymnasieniveau..
  • Hjælp til artiklen "Det er Kongens foged"

    Forumindlæg
    Er der nogle der har lavet en analyse af artiklen "Det er kongens foged" udgivet i UD og SE den 1 marts 2011..:-) den er skrevet af Johanne Pontoppidan Tuxen. Så vil jeg meget gerne se den igennem til inspiration til min analyse. Med venlig hilsen Maria.
  • HJÆLP!!!!!!!!

    Forumindlæg
    Jeg skal analysere en novelle som har temaet trekantsdrama. Min lærer sagde at den ikke må været skrevet af en forfatter, men af en normal person. Jeg ville bare høre om at der var nogen som havde skrevet sådan en novelle som jeg kan analysere.
  • Kærlighed Trekantsdrama

    Forumindlæg
    Jeg skal analysere en novelle som har temaet trekantsdrama. Min lærer sagde at den ikke må været skrevet af en forfatter, men af en normal person. Jeg ville bare høre om at der var nogen som havde skrevet sådan en novelle som jeg kan analysere.
  • Det Moderne gennembrud Og "To Verdner" Af j.p Jacobsens

    Forumindlæg
    Jeg Skal Skrive et analyserende oplæg om det moderne gennembrud, jeg skal komme ind på funktion og emner på den tid..? Og en analyse og fortolkning af de "to verdner" af i.p jacabsens.. som et eksempel på det moderne gennembrud.. NOgen Der kan hjælpe ... :O
  • VENNER!

    Forumindlæg
    Hej ..derude pepz.. Jeg skal i samarbejde med min studieretningsprojekt/opgave analysere en tale, en engelsk tale . Er der nogle derude, som sidder inde med en analyse-model man kan følge når det er en tale? retorik osv.. Det haster. Tak på forhånd
  • parametermix?

    Forumindlæg
    Jeg har fået til opgave at skulle foretage en sammenlignende analyse af parametermix i DAnmark og i USA. jeg har beskrevet de 4 p'er for begge lande, og nu skal jeg sammenligne dem i en analyse. hvordan gør jeg lige det? Anyone? :)
  • Kildekritik+stilistiske virkemidler i en tale.

    Forumindlæg
    ´Jeg håber i kan hjælpe mig, jeg skal analysere Emmeline Pankhursts tale, jeg skal give en stilistisk og kildekritisk analyse. Jeg er bare i tvivl om hvordan jeg skal stille det op? om man skal inddele talen, eller man skal lave et afsnit til kildekritisk og et afsnit til stilistiske virkemidler?
  • HASTER!!! :| hjælppp

    Forumindlæg
    jeg skal analysere Den Vitruvianske mand vha. den gyldne snit... Nogen forslag...? Jeg ved godt at jeg kan analysere den vha. den guddommelige proportioner, men hvordan....Vil være meget taknemlig for jeres hjælppp :(, + har I nogen gode links til den vitruvianske mand?
  • hjælp til SPR, et haster virkelig meget, jeg er gået helt i stååå.... :'(

    Forumindlæg
    jeg skal analysere Den Vitruvianske mand vha. den gyldne snit... Nogen forslag...? Jeg ved godt at jeg kan analysere den vha. den guddommelige proportioner, men hvordan....Vil være meget taknemlig for jeres hjælppp :(, + har I nogen gode links til den vitruvianske mand?
  • Hallo jeg er vejret

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg ville høre om der en nogen der har lavet en analyse af "Berørt af det normale" af Lene Henningsen og "Bourdieu i køkkenhaven" af Morten Søndergaard? Jeg finder det utroligt svært at forstå og analysere.
  • Reality-program SRP

    Forumindlæg
    "Inddrag relevant sociologisk teori i en danskfaglig analyse og fortolkning af selvvalgte reality-programmer med særlig fokus på identitetsdannelsen", lyder det analyserende spørgsmål i min problemformulering. Ville bare høre, om nogen kan komme med nogle gode råd? På forhånd tak.
  • hjælp til SRP!!!!!

    Forumindlæg
    Hej jeg er fuld gang med min SRP. Mit analyse spørgmål omhandler en analyse af kinas nuværende økonomiske situation samt ders økonomiske politiker... nogen der ved hvordan man skal gribbe det an og hvad for nogen ting man kan tage med Tak på forhånd :D
  • Fences of Enclosure, Windows of Posibilities

    Forumindlæg
    Heeeeey jeg sidder og bøvler med en analyse af Fences of Enclosure, Windows of Posibilities og ville blot høre om der er nogen der har en analyse liggende derude? Eller om der er nogen der kan hjælpe mig igang eller... NOGET :( På Forhånd tak
  • Haster!!!

    Forumindlæg
    Hej alle sammen derude.Jeg skal igang med at analysere en sagprosa tekst (En avis artikel) Altså hvordan sproget er - men aner ikke hvilken analyse model jeg kan bruge? Kan i måske finde en, vil det være en stor hjælp!På forhånd tak!
  • DNA fingeraftryk.

    Forumindlæg
    Hey folks. Jeg sidder her med en biologiaflevering om DNA, og mangler hjælp. Hvorfor har søskende forskellige DNA fingeraftryk? Samt hvad er forskellen på mitochondriel DNA analyse og kerne DNA analyse? Håber i kan hjælpe. På forhånd tak.
  • Biologi om DNA. Hjælp

    Forumindlæg
    Hey folkens. Jeg sidder her med en biologiaflevering om DNA, og mangler hjælp. Hvorfor har søskende forskellige DNA fingeraftryk? Samt hvad er forskellen på mitochondriel DNA analyse og kerne DNA analyse? Håber i kan hjælpe. På forhånd tak. :-)
  • hjæælp det haster

    Forumindlæg
    Hej Jeg ville lige spørge om nogen har lavet en analyse og fortolkning af "en bænk i Tivoli" af Katrine Marie Guldager. Jeg har allerede lavet en analyse og fortolkning af den, men ville være ret at sammenligne med en anden som har lavet opgaven. Håber virklige nogle vil hjælpe mig. :)
  • AT - mediefag

    Forumindlæg
    Hej. I en af mine problemstilling i AT i mediefag, skal jeg analysere, hvordan personerne i Paradise Hotel fremstilles, og hvorfor de fremstilles sådan. Hvordan kan jeg analysere personernes fremstilling? Og hvordan kan jeg forklare, hvorfor de fremstilles således? På forhånd mange tak! :-)