Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 12141 til 12160 af 48240
  • Tysk eksamen - del B

    Forumindlæg
    Hej. Jeg kunne godt tænke mig at øve del B, da jeg skal til tysk om nogle dage. Er der nogle der ved, hvor jeg kan finde sådan eksamens tekster? Del B, er der hvor man får en lille tekst på tysk, som man skal referere på dansk.
  • teknologi eksamen powerpoint?

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen i teknologi om et par dage, og skal lave et oplæg på 10 minutter, hvorefter der er en samtale om mit produkt... Er der nogen herinde som også har været oppe til teknologi og har lavet en powerpoint som jeg eventuelt kunne få lidt inspiration fra? for er ikke helt sikker på hv...
  • Musik eksamen: Gimmick

    Forumindlæg
    Hej Allesammen Jeg er igang med at analysere; Ain´t too Proud To Beg af The temptations til min musik eksamen. ( c-niveau). Er der nogle der måske kan finde en gimmick i sangen?? Og evt. også et break?
  • Medier-eksamen i dansk

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg er i tvivl om hvordan man griber en dansk eksamen an, hvis man trækker noget om medier. Jeg er lidt i tvivl, men ved dog at man kan komme ind på noget som argumentations analyse. Hvad kan man ellers komme ind på ? Mange tak på forhånd :)
  • Kulurmøde dansk mundlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej Jeg har trukket "kulturmøde" til min mundlige dansk eksamen. Er der nogle der har nogle hjælpemidler, jeg har kun fundet novellen Omskæringen, er der nogen der har en analyse af teksten. (Til at støtte op ad min egen opgave) På forhånd tak.
  • Eksamen - hvilken tekster

    Forumindlæg
    Vil der altid være en episk tekst, som man kan vælge imellem til den skriftlige eksamen (HF)? Jeg har kigget på de forrige eksamensopgaver og det lader til, at der altid er en novelle under kategorien den analyserende artikel, vil der altid være det?
  • Eksamen - what to do?

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg vil bare spørge om nogle af jer herinde har gode råd til Psy C eksamen på en HF eller STX? Går selv på en HF, så det ville være lækkert at få svar fra HF'ere.
  • dansk mundligt eksame

    Forumindlæg
    Hej. Jeg går i 10. klasse og skal om ca. 3 uger op til mundligt dansk. Jeg har trukket ondskab. Jeg vil høre om jeg kan for hjælp til at finde en god tekst jeg kan snakke om til eksamen. Det kunne evt. være et digt, novelle eller kortfilm. :)
  • Historie Eksamen STX

    Forumindlæg
    Hej Allesammen :) Jeg vil høre nærmere omkring nogen, som evt. kan hjælpe angående en 24-timers historie eksamen. Hvis det er kan jeg sagtens give betaling, udefra hjælpen der ydes. God dag!
  • Fotolke digtet til eksam

    Forumindlæg
    http://www.festabc.dk/frontpage.aspx?id=0&type=1&dbid=b8421dcd-af03-409d-9bea-a62f6b77bec1 Er der nogen der kan hjælpe mig at fortolke digtet?? skal op i eksam over imorgen, og har brug for nogen hjælp fra jer, hvor i kan fortolke digtet pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiz !!
  • MatB eksamen´mundtlig

    Forumindlæg
    Hej står og skal til eksamen imorgen og ville høre om der er nogen af jer der kan dette? jeg er helt sat af! please hjælp :) Differentialregning. Gør rede for funktionsundersøgelser ved hjælp af differentialregning. Inddrag differentialkvotient for simple funktioner. Inddrag monotoniforhold, eks...
  • Dansk-Eksamen A!! Vigtigt Hjælp!

    Forumindlæg
    Hey vil lige spørge om der er nogle der kan huske de forskellige tider i dansk .. f.eks hvornår romantikken, Rænnescansen osv fandt sted... OG hvad man bruger de her tider til ? når man nu skal til Dansk Mundtlig Eksamen !.. Vil virkelig være fedt hvis der nogle der ku hjælpe!
  • Engelsk eksamen B

    Forumindlæg
    Hej folkens, Skal op i engelsk eksamen B d. 21, og tænkte på om nogle havde et resume eller nogle noter om teksten: - The Patriot af Dervla Murphy? Og har i ellers nogle gode råd, eller nogle gode vendinger og gloser der kan være nyttige? :-) På forhånd tak!
  • Religion B eksamen

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle herinde der måske kunne fortælle mig hvad man skal kunne ekstra til religion b eksamen frem for religion c. Og hvad man vækter højest at kunne på religion B. Håber der er nogle der kan hjælpe! På forhånd tak (:
  • Liljevånden dansk eksamen

    Forumindlæg
    hej jeg skal op i dansk mundtlig eksamen den 8 juni hvor jeg har trukket fordybelsesområdet psykologien i fortællinger hvor jeg så skal analysere novellen Liljevånden af Lydia Didriksen. det ville være en stor hjælp hvis nogen havde analyseret Liljevånden eller har noter osv om den.
  • biologi c eksame

    Forumindlæg
    hej med jer jeg skal til bio eksamen imorgen. Er der nogle er der ude, der kan hjælpe mig med dette spørgsmål Diskutér samfundsudviklingens betydning for udvikling af hjerte-kar og kredsløbssygdomme! Hvad kan man selv gøre for undgå livsstilssygdomme? tak på forhånd mvh khalid
  • Essay, klumme til eksamen

    Forumindlæg
    Jeg har trukket Essay og Klumme til den mundlige dansk eksamen. Jeg har svært ved at finde nogle klummer eller essays at arbejde med. Er der nogen der har nogle gode eksempler på essays og klummer, der er gode at arbejde med og analysere?
  • Perspektivering i samfundsfag mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    Hvis man har powerpoint som produkt og har trukket emnet ideologi og har valgt temaet liberalisme hvad kan man perspektivere til når man har haft emnerne i undervisningen, Kriminalitet, krig og kaos, demokrati. Og hvilke andre gode råd kan man få, når der er 3 i gruppen og det er 9 klasse eksamen
  • Gode råd til eksamen

    Forumindlæg
    Så har jeg trukket mundtlig psykolog C. Er der nogle der kan komme med nogen gode råd til eksamen? Hvordan gik jeres? Stiller censoren+læreren mange spørgsmål - også uden for emnet man har trukket?
  • HJÆLP... old eksamen og perspektivering

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til old-eksamen om 1 uge. Vi har i forhold til iliaden perspektiveret til Staffeldts "Indvielsen", men jeg har ikke lige været tilstede, da vi gik igennem perspektiveringen. Er der nogle der har arbejdet med den samme tekst, eller kan give nogle input? Mvh.

Søgninger relateret til kemi eksamen 2010