Søgning på: tove ditlevsen analyse. Resultater: 12141 til 12160 af 24089
-
An diesem Dienstag
ForumindlægEr der nogen der har lavet en analyse og fortolkning af "An Diesem Dienstag" skrevet af Wolfgang Borchert som evt. kan sende den til mig eller bare skrive hvad der er vigtigt at komme ind på, eller bare hvad man kan komme ind på i analysen og fortolkningen ? -
eksamens emner
ForumindlægHej alle! Jeg har trukket emnet "ungdoms liv" til min afgangs eksamen, men jeg har lidt svært ved at finde tekster jeg kan analysere. Er der nogen der har nogle gode tekster til at lave en analyse? -
Eksamen i dansk A, efteråret 2012 opg. 6
ForumindlægHej! er der nogle, der har opgave 6, fra Dansk eksamen på HHX i efteråret 2012? Den omhandler en sammenlignende analyse af "Paa café" og "Kærlighed" http://eopgaver.ucholstebro.dk/DanskA_opgave%201_efteraar2012_drewaqubclkoputbnskgeorybadlrn/ Eller bare har analyse af teks... -
Polterabend
ForumindlægJeg skal lave en analyse om novellen "polterabend" af Jan Sonnergaard. I min analyse skal jeg beskrive hvordan fælleskabet i mellem Simon og hans venner kan være et samfundskritik ? Men ved ikke helt hvordan, nogle der kan hjælpe mig ? :D -
Kærlighed - Herman Bang
ForumindlægJeg er igang med at analysere Herman Bangs novelle "kærlighed", og jeg har lidt svært ved at komme igang - jeg synes ikke der er så meget kød på. Så jeg håber lidt på, at der er nogle af jer, der evt. har en analyse liggende? :-) På forhånd tak! -
SRP: overvågningssamfund, mangler statistisk!!
ForumindlægHej venner! Jeg skal skrive SRP i engelsk og samfundsfag om overvågning i det senmoderne samfund med fokus på England, er der nogen der kender en hjemmeside hvor jeg kan finde statistik til en kvantitativ analyse? Evt. kender noget materiale til en kvalitativ analyse?? -
supersize vs superskinny
ForumindlægHej, jeg er i gang med at skrive en srp om spiseforstyrrelser, og derfor skal jeg analysere tv programmet Supersize vs Superskinny ? Nogen der har lavet den før, eller kender nogen der har ? og evt har en analyse liggende af den ? har virklig brug for hjælp :( -
Antibiotika resistens
ForumindlægHej, Jeg er i gang med en analyse af mit forsøg af antibiotika resistens. Jeg har dog problemer med at analysere resultaterne, da jeg ikke kan se betydningen af hæmningszonerne, se vedhæftede billede. håber i kan hjælpe -
SRP om alkohol i biologi og samfundsfag.
ForumindlægHej. Er der nogen, der har idéer til, hvad man kan komme ind på ift. begreber, teorier og teorietikere i en samfundsfaglig analyse/undersøgelse af dokumentarserien: "Din teenagers hemmelige liv"? Eller idéer til, hvordan det kan opbygges overordnet. Eller evt. har en analyse, jeg må se. -
HJÆLP TIL SRP
ForumindlægHEJ FOLKENS jeg er igang med mit studieretningsprojekt, hvor jeg skal analysere en film på spansk. Villar - Los hijos de manuela er der nogen der har set den og evt. kan hjælpe mig med dens analyse.. jeg har selv prøvet en del, men kom ingen vegne.. -
''Vejen''
ForumindlægHej alle sammen Jeg vil meget gerne spørger om der nogen der har lavet en analyse af bogen '' vejen'' Han eller hun der har lavet en analyse af bogen '' vejen'' må meget gerne skriv til mig en besked Tak på forhånd -
Ronald Reagans amfAR speach fra 31 maj 1987
ForumindlægHejsa, Jeg er i gang med at skrive min SRP, og sidder fast i min analyselysedel. Jeg skal analysere Ronald Reagans amfAR speach fra 31 maj 1987. Er der evt. nogen der allerede har sidder og analyseret denne tale der kan hjælpe? -
SRP hooliganisme
ForumindlægJeg har denne analysedel Der ønskes en analyse og fortolkning af filmen ”The Football Factory” med fokus på de normer og værdier, som præger hooligankulturen. Nogle der har nogle idéer til nogle normer og værdier jeg kan inddrage og vigtige punkter i analysen?? :) -
Liljevånden dansk eksamen
Forumindlæghej jeg skal op i dansk mundtlig eksamen den 8 juni hvor jeg har trukket fordybelsesområdet psykologien i fortællinger hvor jeg så skal analysere novellen Liljevånden af Lydia Didriksen. det ville være en stor hjælp hvis nogen havde analyseret Liljevånden eller har noter osv om den. -
AKUT HJÆLP - HISTORIE!
ForumindlægHej alle jer derude! Mit problem er så at jeg ikke ved hvordan man skal lave en analyse i Historie! Jeg skal nemlig skrive en analyse i min historie del i SRP'en, men jeg ved ikke hvordan man gør!! :( Er der nogen der kan hjælpe mig ! -
Hjælp til forståelse af P-værdi
ForumindlægHej, Jeg er i igang med min SRP, hvor jeg nu skal til, at analyse et studie fra PubMed. Dog ser jeg henviser til en p-værdi i et af datasættene, som jeg skal analysere (se filen). Hvad er det P-værdien betyder i denne sammenhæng? MVH En der har meget brug for hjælp -
Kina vs. Danmark
ForumindlægHej Jeg skal lave en problemformulering til problematikken om, at højere udannelser i kina kan betyde højere arbejdsløshed. Dette skal være en slags komparrativ analyse, er der nogen der kunne hjælpe med nogle teorier man kan bruge til at analyse uddanelsessystemet i kina. -
Spejl, skulder, blink af Dorthe Nors
ForumindlægHejsa! Er der nogle der har lavet en analyse af spejl, skulder, blink? Og en som man evt. må se? Har lavet min opgave, men vil gerne have noget at sammenligne med, og kan ikke rigtig finde nogen analyser på nettet. -
Hvad symbolisere disse trekanter?
ForumindlægHej, jeg sidder og finpudser min analyse som jeg skal til eksamen med i morgen. Jeg har dog glemt at analysere trekanter. Jeg har derfor brug for noget hjælp til at finde ud af hvad de forskellige trekanter betyder/symbolisere da jeg er i tvivl. Mange tak -
Pigen i skabet
ForumindlægHej alle sammen, jeg har fået kortfilmen "Pigen i skabet" jeg sidder sådan lidt fast. Er der nogen der har sendt en, eller lavet en analyse om den vil jeg gerne høre lidt mere, eller evt. downloade analyse og se om den kan hjælpe mig. Tak på forhånd
