Søgning på: tysk disposition eksempel. Resultater: 12141 til 12160 af 36004
-
Engelsk mundtlig - Ireland
ForumindlægHej :) Jeg har emnet Irish Culture, i engelsk mundtlig. Men jeg kan simpelt hen ikke lige komme igang med min disposition! Det eneste jeg lige skal bruge er en "intro". Er der nogle der har nogle gode idéer til det første man kan komme ind på? Det haster. Mange kærlige hilsner -
Engelsk Eksamen-help plz.
ForumindlægHey Folkens, jeg skriver til alle dem som gider hjælpe mig til min engelsk disposition. Jeg har emnet om Rettigheder (Rights) og mit underemne er Frihed (Freedom) Det som jeg godt vil have hjælp til er: om der er nogen der har nogle ideer til hvad jeg kan have som mine problemstillinger. mange 10... -
Gun violence - virginia tech university
Forumindlæger der nogle som skulle lægge inde med overstående oplæg, det som de vil sige til eksamen i mundtlig engelsk, skal nemlig op i dette emne, omkring virginia massakren, så tænkte på om der var nogle der havden en disposition, eller oplæg til hvad de sagde til eksamen, som jeg evt kan få? På forh... -
hundegalskab
ForumindlægJeg skal have AT i dansk og historie og har tænkt mig at skrive om Pateurs vaccine mod hundegalskab. Er der nogen som har en god ide til hvordan jeg kan opbygge min disposition, så dansk og biologi indgår på en god måde? -
Matematik Hjælp
ForumindlægHej allesammen Jeg skal få lavet disposition til matematik C mundtlig. Men det er desværre ikke min stærke sider. Så jeg mangler en til at hjælpe. Og det skal kunne ske via mail, eller andet. Skriv til min indbakke, Løn aftales ved henvendelse. -
Verdensbilledets udvikling
ForumindlægHej. Jeg skal skrive en disposition til fysik med overskriften "Verdensbilledets udvikling". Der er et spørgsmål som lyder på: "Kom ind på vores nuværende naturvidenskabelige verdensbillede fra atomer til galakser". Forstår det ikke. Håber i kan hjælpe! -
Integralregning
ForumindlægHej. Jeg er igang med at skrive dispositioner til min mundtlig eksamen i mat B. Jeg sidder fast i én af opgaverne, og specielt fremgangsmåden til beviset. Jeg har vedhæftet filen. Håber i kan hjælpe. -
Mundtlig eksamen
Forumindlæghey. ville hører om hvordan i forberder jer til mundtlig eksamen HHX 3. år.? dertil også hvordan de vil sætte en disposition op og om i har lavet noter til samtlige ting i bogen? ps. er der ikke et sted man kan downloade samtlige modeller med forklaringer?? -
Fysik vigtigt!!!
Forumindlæghej jeg skal op i fysik, og ville spørger om der ikke var nogen der kunne hjælpe mig med at lave dispositioner til: Det sure, det salte, det basiske jordens salte jordens skatte partikler med fart på når felter forandres der er noget i luften slægten alkohol. på forhånd tak (: -
Engelsk essay
ForumindlægHey. Jeg er lige blevet færdig med min disposition til mit engelsk analytisk essay. Jeg er dog meget meget i tvivl om, hvordan jeg skal starte min introduktion. Er der nogen som har erfaring med det? Hvordan starter man en intr? -
Opbygning af N2, O2 og CO2
ForumindlægJeg sidder og slåsser med nogle kemi dispositioner til kemi C eksamen, og har svært ved at forklare noget om N2, O2 og CO2's opbygning - nogle ideer? -
Biologi-eksamen (C)
ForumindlægEr der nogle der kan svare mig på hvorfor og hvordan man kan nå at forberede 26 forskellige dispositioner, som hver skal bygge en fremlæggelse op på ca. 20 minutter ? Det er et umuligt projekt... Må der godt være så mange emner .. Forstår det ikk :( -
Kulkraftværk (FSA)
ForumindlægJeg skal til fysik/kemi eksamen i morgen, og er igang med at lave mine sidste dispositioner. Så ville spørge om hvad man kan sige om alkaner under emnet "kulkraftværk"? :) (Min lærer sagde man kunne komme ind på det) -
hjælp til redegørelse!
ForumindlægHej!! jeg har aldrig før lavet en redegørelse af en tekst. nogen der kan prøve at hjælpe mig med det, eller lave en lille disposition denne tekst som jeg skal redegøre. http://www.information.dk/478987 Tak på forhånd -
Hvad er en spole?
ForumindlægJeg sidder og skal til at lave en disposition til 9. klasse afgangseksame og emnet er, induktion. Jeg er kommet til det punkt, hvor jeg ikke lige ved hvordan jeg skal forklare hvad en spole er? Jeg kunne godt bruge noget hjælp, så hvis I har svaret må I gerne svare nedenunder. Tak på forhån... -
Solsystemet
ForumindlægHej. Jeg har brug for lidt hjælp til min disposition af solsystemet. Jeg er ikke sikker på hvad det er jeg helt præcist skal vælge at snakke om, så hvis nogen har forslag, må de endelig skrive. Ps: jeg har på nuværende tidspunkt valgt- Dannelsen,opbygning og tyngdekraften. -
Mundtlig eksamensspørgsmål om at udlede en differentialkvotient
ForumindlægHej studieportalen, Jeg sidder i min eksamenforberedelse til mundlig matematik B, og laver dispositioner til alle 11 spørgsmål. Der er så, som en del af et differentialregning spørgsmål, en sætning der lyder sådan her: "Udled differentialkvotienten for ax + b og x2". Hvad menes der ... -
Mundtlig Dansk!
ForumindlægHej studieportalen, Jeg har trukket ungdomslivet og jeg er næsten fædig med min disposition, men jeg magler simplethen noget at perspektivere til?. Jeg valgte filmen "Hold om mig". Det må helst være en tekst, men det er også okay hvis det er en artikel. Tak på forhånd -
Formålet med ionvandring
ForumindlægJeg skal til 9 klasses afgangsprøve og er ved at lave disposition til syre og base. Kan man lave forsøget ion-vandring under syrer og baser. Og hvad er formålet med forsøget så?? håber virkelig der er nogle der kan hjælpe... tak på forhånd:) -
Statistik
ForumindlægHej alle. Jeg skal op til eksamen i matematik mundtlig og er derfor i gang med at forberede dispositioner. Jeg forstår ikke helt dette eksamensspørgsmål, da jeg ikke ved hvilke begreber og metoder der hentydes til... Vil I hjælpe mig lidt i gang med eventuelt en forklaring eller et godt link. :-)...
