Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 12201 til 12220 af 23765
-
Perspektivering om sammenstød
ForumindlægEr der nogle der kan give mig en god perspektivering til begrebet "Sammenstød"? Jeg har arbejdet så meget på min rapport at jeg kan ikke tænke på noget at perspektivere det med Tak -
Stående bølger på snor
ForumindlægJeg er i gang med at skrive en rapport om stående bølger, og et spørgsmål lyder: Hvordan ville det på påvirke data hvis I f.eks. ændrer afstanden fra vibrator til trisse? Håber der er nogen, der kan hjælpe! -
Hjælp søges til kemi afl. :) HASTER!
ForumindlægHej alle kemigenier :) Jeg sidder og laver kemi og er faktisk færdig, men der er lige lidt i rapporten jeg ikke har kunne finde ud af.. Er der nogen der har mulighed for at hjælpe mig? Så kan jeg sende opgaven til jer.. Pleas, så I bare søde.. -
Densitet
ForumindlægHvor jeg kan finde olie's dokumenterede densitet? (: eller er der nogle der lige kan det i hovedet? :b skal bruge den til min afsluttende nv-rapport i 1.g. håber nogle kan hjælpe. tak. -
Ascorbinsyre
ForumindlægHej Jeg er i gang med at skrive en rapport om koncentrationen af ascorbinsyre i juice og en grapefrugt, men jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive i teoriafsnittet. Vi udførte forsøget med en redoxtitrering. -
Heeeeeelp needed !!! :S
ForumindlægSKAL VIRKELIG VIRKELIG LÅNE EN KEMI RAPPORT OMKRING ØL LIGE NU ! :S Pleeeeeeeeeeease en eller anden. vær rigtig sød lige at hjælpe en ven i nød ! ;) -
Newtons 2. lov
ForumindlægHej. Jeg er i gang med en rapport om newtons anden lov, hvor jeg har lavet et forsøg med Atwoods faldapparat. - Jeg sidder så med et spørgsmål: Hvor stor er gnidningen i trissen? Hvordan finder man ud af det? mvh. -
sas - mangler materiale
ForumindlægHey, skal skrive en rapport om sas og der overlevelses strategi. Jeg mangler en masser artikler og informationer, så hvis der er nogen der har det, må de meget gerne linke eller sende dem i en mail til [email protected] Tak -
cellulase hvordan virker det ?
Forumindlæghej :) har en biologi rapport og har et spørgsmål der lyder således: hvad er cellulase ? og hvordan virker det ? jeg ved godt hvad cellulase er men ikke hvordan det virker ? håber der er nogen der kan hjælpe mig mvh Christina -
celledeling i væv
ForumindlægJeg er igang med at skrive en biologi rapport og har fået stillet spørgsmålet: Hvilke væv i den voksne organisme indeholder celler i deling? Jeg har ikke nogen ide? -
Enzymer teori!
ForumindlægVi lavede er forsøg med hovedvægt på enzymet Amylase, dertil skal en rapport skrives. Har i et par relevante forslag til havd teoriafsnittet kunne indeholde? NB: Biologi C -
Sukkerindholdet i cola
ForumindlægHej derude, Jeg vil lige høre om der er en der har lavet en rapport om sukkerindholdet af cola. Jeg har lidt svært ved at greje grafen, og hvordan man laver den i excel. mange tak mvh Ragna -
human rights
ForumindlægHej derude, jeg skal skrive synopse om human rights, men må ærlig indrømme, at det er et meget svært emne, så vil høre om der er nogen der ligger inde med sådan en, eller evt en rapport? tak på forhånd. -
Sukkeralkoholer
ForumindlægHaej. Jeg skal lave en slags kemi rapport om "Spiselig Kemi" Jeg er nu nået til Sukkeralkoholer? Nogle der kan hjælpe mig? Hvad er det? Hvorfor bruges det i mad? osv. på forhånd tak. -
Eftervisning af Hess' lov
ForumindlægHej alle :) Jeg skal snart til eksamen i kemi og mangler en rapport om eftervisning af Hess' lov - nogen der kan hjælpe med det problem ? På forhånd tusind tak ! :D -
Engelsk--rettelse
Forumindlæghey der ude xD jeg har lige lavet en engelsk stil/rapport om integration af flygtninge. Jeg vedhæfter den lige, så I kunne komme med lidt respons og evt. rette i den ? xD. Peter. -
Kina imod vestlig intervention?
ForumindlægHej derude jeg er ved at skrive en rapport og vil høre om man godt kan sige at Kina er i mod vestlig intervention? og hvis ja hvilke grunde har Kina til det? -
Hjælp til spørgsmål om sten
ForumindlægHeejsa.... - Nogen som kan hjælpe mig med at uddbybe dette spørgsmål: Er der nogen systematik i hvordan stenene ligger (på stranden)??? Jeg forstår ikke rigtig hvordan jeg skal skrive det i min rapport... -
Ligevægt og temperatur
ForumindlægJeg er ved at skrive en rapport om ligevægtssystemet. Jeg ved at ligevægtskonstanten er afhængig af temperaturen, men hvorfor ved jeg ikke. Er der nogen der kan forklare mig det? -
Grønlandspumpen og Danmark
ForumindlægJeg skal skrive NV rapport til i morgen og jeg kan bare ikke svare på dette spørgsmål: hvilken betydning har grønlandspumpen for klimaet i Danmark? Håber at der er nogen der kan hjælpe mig :)
