Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 12221 til 12240 af 132250
-
Matematik A og Fysik B
ForumindlægHej derude, Er der en har et eksempel på en sro i matematik/fysik, hvor emnet er mekanik og handler om det frie fald? -
Retning af franskstil. del B.
ForumindlægJeg har svaret på spørgsmålet ud fra teksten. Jeg kunne bare godt tænke mig, at få rettet de sproglige fejl. TAK! Hilsen Fr -
Privatlærer i psykologi B
ForumindlægHej jeg søger en som kan hjælpe med synopsis , søger hjælpen fra mandag . Betaler for hjælpen. -
Sin i SIN b
ForumindlægHejsa, en der vil rette en fysikaflevering, og skrive noget til hvis det skulle være. På forhånd tak -
Opgave 8.8, Niveau B
ForumindlægHejsa. Er der nogen der ligger inde med at have lavet opg. 8.8, i virksomhedsøkonomi, hvor opgaven lyder at man skal bogføre nogle bilag på kontoskitsene om Mark Goldinger, Kolind (en guldsmed). Har lavet opgave, men er ikke sikker på den er korrekt :-)) -
caseopgave idræt B magda
ForumindlægCaseopgave: Besvar den med henblik på anatomien. Dvs. lav en kort bevægelsesanalyse på en bevægelse, som passer til personens idrætsgren. Løb: Magda (28 år, 172 cm høj, 52 kilo, fedtprocent 12, hvilepuls 40, max puls 205, blodtryk 120/60, maksimal iltoptagelse 3,4 l O2/min, lodret tyngdepunktsl... -
A - B - G partikler
ForumindlægHej, det kunne være rart hvis nogen kunne svarer på mit spørgsmål. Er der nogen af jer som ved hvad alfa, Beta, Gamma partikler bruges til? og hvordan de bruges? :D -
B: Opgave - Analyse og Vurdering
ForumindlægHej, Jeg er igang med at skrive historie opgave, men vil gerne høre jer, om jeg har gjort det rigtigt. Min problemformulering lyder således: "Gør rede for middelalderen. Analysér Norditaliens renæssance. Vurdér vedlagte kilde" Gør rede for, er jeg ikke så i tvivl om. Ved ana... -
Energipensum, fysik B
ForumindlægJeg sidder og er ved at forberede fysikfremlæggelse til i morgen. Skal holde et oplæg på ca. 20 min ud fra overskriften "Energi". Er lidt i vildrede over hvor meget der er relevant at inddrage, for området er jo rimelig omfangsrigt. Er der nogen der har overblik til at kunne sende mig... -
Synopsis - Eventyr - Prøveform B
ForumindlægHey, jeg er så småt begyndt på dansk ex. men jeg falder over mange ting hvor jeg ikke helt ved hvad jeg skal gøre. Som sagt er jeg igang med en synopsis til dansk ex. og jeg har om eventyr. Og her kommer alle mine spørgsmål så. Skal man ha hele sin novelle med i sin synopsis som bilag? Skal jeg... -
Menneskesyn og Gudsopfattelser - Re- B
ForumindlægHej !!! Er der nogen, der kan hjælpe mig med menneskesyn og gudsopfattelser indenfor kristendommens retninger (luther/ katolske og den ortodoks) - og koble nogle at religionsfilosofiens tænkere på.......... Fx. Nietszhe mente at Gud var død - men hvilken retning hører den inden under ??? (jeg ... -
Eksamensprojektet Teknologi B
ForumindlægHej søger lidt inspiration til et produkt- ide, det skal bruges i mine eksamensprojektet ... Produktet: Et produkt kan være materielt eller immaterielt, fremstillet i værksteder eller laboratorier. produktet skal have ide og originalitet samt leve op til de krav du har stillet.... Overordnede te... -
Kemi B til 2G
ForumindlægHar brug for en god , stærk privatunderviser kemi til 2G. Jeg bor i Odense. Tak -
Idræt B - dans
ForumindlægDer er ikke nogle som tilfældigvis har lavet en drejebog i dans, især i hiphop? For så vil jeg meget gerne se den til inspiration, er nemlig lidt på bar bund. -
HJÆLPPPPP Eng. B
ForumindlægJeg har en tekst som hedder "Going Home" by Willam Saroyan. kan nogen hovdpersonen?? hvorfor gøre han det som han gøre? altså at ik gå ind i huset? hvorfor hader han at han er kommet tilbage, hvad kan det være grunden??? -
Prøveform B - Historie
ForumindlægHej jeg skal op i Historie her på mandag, og jeg vil gerne forbedrede mig bedst muligt. Jeg har mange lange sider med noter og dem prøver jeg ellers bare at terpe igennem, men er der andet der er smart at gøre? -
Bøger til Matamatik B.
ForumindlægSælger MAT A1 og A2. opgave bøger AB1 og AB2 , 450kr for alle 4. brugt en gang værdi 1250.00kr. -
Gensplejsning (Biologi B)
ForumindlægHej alle! Jeg skal besvare vedhæftede opgave. Biologi er ikke min stærke side, og min lærer besvarer af princip ikke på spørgsmål vedrørende afleveringer. Er der en venlig sjæl, som vil hjælpe mig på vej til at finde ud af, hvad jeg skal komme ind på? Det første spørgsmål har jeg ikke så store pr... -
Gensplejsning (Bio B)
ForumindlægHej alle! Jeg skal besvare vedhæftede opgave. Biologi er ikke min stærke side, og min lærer besvarer af princip ikke på spørgsmål vedrørende afleveringer. Er der en venlig sjæl, som vil hjælpe mig på vej til at finde ud af, hvad jeg skal komme ind på? Det første spørgsmål har jeg ikke så store pr... -
forskel på T/B-Huskelymfocytter
ForumindlægHej! Jeg ved, at de bliver skabt på forskellige måder, men har de bare det samme formål (at gendkende et patogen ved en senere infektion), eller er der noget mere til det...? Mange tak for hjælpen!
