Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 12221 til 12240 af 23765
  • Det haster !!! Hjælp

    Forumindlæg
    Skal aflevere en rapport kl. 19 og et af spørgsmålene lyder sådan: Hvad forstår man ved henholdsvis Aerob og anaerob energiporduktion?? Jeg har ingen anelse om hvad det kan være!!!
  • Hjælp det vigtigt!!

    Forumindlæg
    Har en rapport som skal afleveres elektronisk kl. 18 og jeg mangler at svare på et spørgsmål: Hvilke sammenhænge er der mellem livsstil og sundhed ??? Nogen der kan hjælpe!!?? tak :)
  • Nv- krop og energi

    Forumindlæg
    Jeg har en NV rapport for, som handler om krop og energi. Jeg tænkte, om der var nogle, der havde haft det samme forløb og evt kunne give mig en lille hånd.
  • Enzymatisk nedbrydning af protein

    Forumindlæg
    Heej alle jer derude :) Jeg skal lave en rapport om enzymatisk nedbrydning og kan ikke komme på nogen fejlkilder - nogen der kan hjælpe lidt? - jeg kan evt. uddybe, hvis det er :) - På forhånd, mange tak
  • Økosystemer

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg sidder med en biologi rapport hvor jeg bl.a. skal svarer på hvordan økosystemer reagerer på forurening. overvejende økosystemer i vandmiljøer. Nogen der kan hjælpe? aner ikke hvad jeg skal svarer.
  • Haster venner ! KLIK!

    Forumindlæg
    Hej lektie-folk .. Jeg sidder her med en biologi rapport, hvor jeg er helt blank . Jeg har nogle spørgsmål som skal besvares.. Er der nogle der er friske på at hjælpe? Overskrift: blodtypebestemmelse
  • har du databogen? beder om tabelværdi!

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder og laver rapport over forsøg med halveringstykkelse, men uheldigvis har jeg ikke databogen til rådighed. Er der en venlig sjæl der kan finde halveringstykkelse for bly vedr. cæsium for mig? På forhånd tak Mignon
  • Teori

    Forumindlæg
    Hej jeg skal aflevere, min rapport meget snart, og ville meget gerne have hjælp til teori afsnittet: hvordan nedbrydes mono,di- og polysakkarider i tarmen og optages i blodbanen? det ville være en stor hjælp, hvis i ga at hjælpe mig
  • Puffersystem

    Forumindlæg
    er igang med at skrive kemi rapport, og jeg er igang med teori. men ved ikke helt hvad jeg skal skrive om nogle som kan hjælpe. skal have noget med , med syre og base og puffesystemet . håber på hjælp ..- mange tak
  • hjælp til bioanalytiker!

    Forumindlæg
    jeg skal lave et projekt/rapport/fremlæggelse om bioanalytiker uddannelsen, og jeg ville spørge om i kunne hjælpe mig med at finde på et produkt, noget kreativt? håber i kan hjælpe mig.
  • Substitutionsreaktion

    Forumindlæg
    Jeg sidder og laver rapport, og kan ikke lige svare på dette spørgsmål. Håber der er en der kan prøve at hjælpe??? Under hvilke betingelser vil en substitutionsreaktion kunne finde sted?
  • Kulstofkredsløbet og søer?

    Forumindlæg
    Hej :D Jeg sidder med en biologirapport og er i tvivl om, hvorvidt kulstofkredsløbet og søer kan kædes sammen. Min rapport omhandler forurening af en sø. Tak for hjælpen på forhånd!
  • Grønlandspumpen

    Forumindlæg
    Hvad er det der gør at det kolde vand der løber langs bunden af havet, søger ned imod ækvator?? :) og gerne et hurtigt svar da NV-rapport skal afleveres imorgen ;)
  • NV eksamen, hvordan?

    Forumindlæg
    Hvordan foregår en NV eksamen? Step by step tak. Jeg har lavet en rapport om gæring, ved ikke hvordan jeg skal fremlægge den, jeg har 10 min til at gøre det.
  • Hjælp

    Forumindlæg
    hej alle sammen. jeg sidder og skriver biologi rapport, og er stødt ind på spørgsmål og naturtilstanden, og naturværdien? ved i/du hvad de betyder, og hvad forskellen er på de to? jeg skal nemlig diskutere dem :/ ? på forhånd tak
  • Nitrogen er det bare N eller N2 *HASTER*

    Forumindlæg
    Sidder og er i gang med kemi rapport og har brug for et hurtigt svar... Skal fortælle hvor mange bindinger N-atomer vil have når det indgår i en elektronparbinding... Har fundet frem til at det indgår i en tripelbinding men er det som N2 eller N???
  • Lidt hjælp brise

    Forumindlæg
    Hej vil i ikke forklare mig noget om sø-og landbrise jeg kan ikke rigtigt forstå det og har læst rundt omkring på nettet. håber i vil forklare det, det er til en rapport. på forhånd tak Mai
  • Krystalvand -> Krystalsoda

    Forumindlæg
    Hej StudiePortalen.. Mangler en sidste opgave i min kemi rapport, som jeg sidder en smule fast i, hvordan laver man den? (: * OPGAVE Beregn hvor mange molekyler krystalvand indgår i krystalsoda?
  • Blodtypebestemmelse og faderskabssager

    Forumindlæg
    Godaften Jeg har en rapport for til imorgen, og der er et spørgsmål som lyder: Kan man bruge blodtypebestemmelse til faderskabssager? Giv eksempler Jeg vil bare have et overblik over det så jeg kan forstå spørgsmålet bedre Mange tak
  • Syre- basereaktion

    Forumindlæg
    Hej!! Jeg skal i en rapport forklar en syre-basereaktion nemlig Na+ + OH-. Og da kemi ikke er mine stærke side og jeg er ret meget på bar bund, kunne jeg virkelig godt bruge noget hjælp. På forhånd tak!