Søgning på: tove ditlevsen analyse. Resultater: 12321 til 12340 af 24089
  • HJÆLP! Prøvetekst til mundtlig prøve i dansk

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg skal op i mundtlig prøve i dansk hvor jeg har trukket emnet: Billeder med naturromantik Nogle som har et billede som er godt at analysere og passer til emnet?
  • Tolkning af 3D grafer

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har problemer med tolkning af to 3d grafer i forhold til en komparativ analyse af multiplikatoreffekten melllem Dk. og USA.
  • SRP spørgsmål - analysering af magtsystem

    Forumindlæg
    Hej :) Når der står jeg skal analysere vha. kildemateriale et magtsystem, hvad menes der så helt præcist? Er det magtensdeling eller?? Er lidt forvirret.. På forhånd tak
  • Venstre eller højre komposition?

    Forumindlæg
    Er i gang med en analyse af "Den druknede" og er i tvivl om hvad der afgør om det er venstre eller højre komposition. Har selv svaret højre, da de vigtigtste personer er placeret i højre.
  • Ørneflugt - Henrik P.

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der kan hjælpe med en analyse af Henrik Pontoppidans: "Ørneflugt"?Har fundet ud af, at der er et eller andet, med "den grimme ælling"
  • Symboler,billedreklame

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen og skal forklare om der er symboler i den billedreklame jeg skal analysere. Hvordan finder jeg ud af det og hvad kan eksempler på det være.
  • Bush Tale .- 48 timer til at forlade irak.

    Forumindlæg
    Hvad var Bush's tendens med den her tale...? Er der en der har en analyse af den tale... Jeg har virkelig svært ved at forstår den.. Håber på jeres hjælp. Mange Tak på forhånd.
  • Tid og rum ?!

    Forumindlæg
    Skal analysere en musikvideo, og er nået til tid og rum under genretræk. Mit spørgsmål er så, hvad er tid og rum???
  • Dansk mundtlig afgangsprøve

    Forumindlæg
    hej alle er der nogen der ved om det er ok at have noter og sin analyse med til det valgte prøveoplæg til eksamen?? det haster please hjælp!
  • Hjælp til historie B synopsis

    Forumindlæg
    Hej så vidt jeg har forstået så skal man til sin synopsis i historie B en problemstilling med underspørgsmål der er redegørende, analyserende og perspektiverende, men hvordan er det egentligt den perspektiverende del forgår?
  • Shakespeare

    Forumindlæg
    hej, jeg skal analysere en tekst fra shakespeare til fredag, men kan ikke finde hamlet nogen steder.. er der nogle der evt. kan hjælpe mig med at få fat i den?:)
  • Hurtigt, nemt spørgsmål.

    Forumindlæg
    Er der ikk en der vil hjælpe mig med at analyser resultaterne i figuren og forklar fordelingen af nitrat og ammonium i vandsøjlen. ? http://peecee.dk/upload/view/153146
  • SRO HJÆLP!!!

    Forumindlæg
    hej har lige brug for lidt hjælp til min SRO jeg skal analysere en virksomheds strategiske forudsætninger, men hvad skal jeg have med for at kunne svare på dette spørgsmål?¿
  • Skal der citater i kildeanalyse?

    Forumindlæg
    Halløj Når man i sin SRP har lavet kildeanalyse af f.eks. en tale, skal der så være citater til underbyggelse af analysen ligesom der skal være i en litterær artikel i dansk?
  • SSO Vietnamkrigen!

    Forumindlæg
    jeg har fået til opgave at analysere McNamara's memorandum til præsident Johnson, men ved ikke helt hvad et memorandum er? er det et hemmeligt dokument mellem de to?????
  • Biokemiske faktorer

    Forumindlæg
    Spørgsmål: Analyser biokemiske faktorers årsag til, at der skabes en afhængighed af et rusmiddel. Hvordan skal det præcis fortolkes?
  • ''Den anden Nyrup''

    Forumindlæg
    nogen der har en analyse af artiklen ''den anden Nyrup'' skrevet af Morten Sabroe?
  • Hvilken genre er Guldhornene?

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder og skal analysere Gudhornene af Adam Ohenschläger, men har svært ved at finde ud af hvilken genre det er. Håber i kan hjælpe. På forhånd tak.
  • HASTER!

    Forumindlæg
    Er der nogen der har lavet en kort analyse af sangen my name is luka? - og hvis ja, vil i så ikke lige dele nogen guldkorn? (;
  • Analysemodel - samfundsfag

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der hurtigt kan forklare, hvorledes man analyserer i samfundsfag og som evt. har en analysemodel jeg kan få? på forhånd tak.