Søgning på: syntaktisk analyse. Resultater: 12341 til 12360 af 23684
-
Den Høje Hat af Herald Herdal
ForumindlægHej folkens, nogle der kender til teksten, jeg har svært ved at analysere den, heriblandt hvad hatten symbolisere, og milijøet -
Den Høje Hat - Harald Herdal
ForumindlægHej folkens, nogle der kender til teksten, jeg har svært ved at analysere den, heriblandt hvad hatten symbolisere, og milijøet -
Hvad er et kasino-samfund?
ForumindlægHej! Jeg skal analysere kilden Niels l. Meyer: Kasino-samfundet, men jeg kan ikke finde ud af, hvad et kasino-samfund er. Er der nogen, der ved det, som kan forklare mig det? -
Vi har kun eet liv - Leif panduro
ForumindlægEr der nogen som har lavet en analyse af teksten?? da jeg ikke kan finde ud af hvad jeg skal skrive. Jeg har svært ved at finde et budskab og mening med teksten hjælp venligst :) -
Kanylemodellen (Laswell)
ForumindlægHvad er det man bruger denne model til? Er det kun for at analysere tekster, eller kan man også gøre det for andre medier, såsom hjemmesider, plakter osv. På forhånd tak -
Beyond the pale
Forumindlæger der nogle der har analyseret Beyond the pale af Rudyard Kipling? vil gerne vide hvad det vigtigste er i historien. og forklare titlen. pleas hjælp mig. -
Hvad menes der med at dette?
ForumindlægHvad menes der med at dette at inddrage pointer fra din analyse? er pointer nogle vigtige analysepunkter eller er det citater? -
I Kurvestolen - Ulrik Thomsen
ForumindlægHej alle, Er der nogle der kan hjælpe med en analyse eller fortolkning af Ulrik Thomsens 'I Kurvestolen'? Evt. noter .. alt kan bruges! -
hjælp!
ForumindlægHej derude, Jeg skal analysere "Nedstyrtningen" af Sven Holm og tænkte på, om der var nogen der kunne give nogle hints. :D -
Det bedste er når...
ForumindlægHej allesammen. Er der nogen der har en analyse af "det bedste er når mørket......" af Søren Ulrik Thomsen? Mvh. Anne -
Dansk Eksam
ForumindlægHej, jeg mangler hjælp til min eksamensanalyse om "Kærlighed er lysets kilde" eller Glæderig og underfuld , er der nogen der har en analyse liggende? -
eksamen-hjælp
ForumindlægHej Nogen der har analyseret denne reklame-video; Arla lærkevang friskhed? https://www.youtube.com/watch?v=9gYRMh8DdEk -
Synopse
ForumindlægHejsa alle :) . Er der nogle der kender en god analyse man kan bruge til en dansk synopse. Mit fordybelseemne er Kortfilm Tak på forhånd :D -
Hvilket tekstanalysemetode har jeg brugt?
ForumindlægHej. I forbindelse med AT har jeg analyseret en tekst i spansk, som er en beretning skrevet af en tidligere kokainmisbruger. Jeg har analyseret den ved at gennemgå den kronologisk, udvælge centrale citater, og analysere hvert citat for at finde ud af drivkraften bag misbruget. Nu sidder jeg... -
biologi b - niveau
Forumindlæghej:) hvordan foregår eksamen på b niveau. Skal man først vælge en artikle og redegør + analyser den også snakker lidt teori eller hvordan?? -
Synopse
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med analyse og fortolkningspunkter og præsentation af persepktiveringsområder. Da jeg har en synopse for, af digtet DIMISSION af Yahya Hassan -
Andrea elsker mig
ForumindlægEr der nogle der har en analyse/opgave om bogen "Andrea elsker mig" forfatter: Niels Rohleder ville blive meget glad:D -
Dansk/Historie opgave
ForumindlægJeg er blevet lidt forvirret omkring hvordan jeg skal skrive analysen og diskussionen til dansk/historie opgaven i 2g. Nogen der kan hjælpe? -
Mand og kvinde af Pierre Bonnard billedanalyse?
ForumindlægNogen der har analyseret Mand og kvinde af Pierre Bonnard, som eventuelt kan sende den til mig? Skal bruge det til perspektivering. Tak på forhånd. -
RELIGION B!! Metoder!!
ForumindlægHej Jeg skal snart op til AT eksamen, og skal analysere nogen udpluk fra Den Nye testamente. Hvad for nogle metoder vil i anbefale at bruge i denne sammenhæng?
