Søgning på: syntaktisk analyse. Resultater: 12341 til 12360 af 23684
  • Den Høje Hat af Herald Herdal

    Forumindlæg
    Hej folkens, nogle der kender til teksten, jeg har svært ved at analysere den, heriblandt hvad hatten symbolisere, og milijøet
  • Den Høje Hat - Harald Herdal

    Forumindlæg
    Hej folkens, nogle der kender til teksten, jeg har svært ved at analysere den, heriblandt hvad hatten symbolisere, og milijøet
  • Hvad er et kasino-samfund?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal analysere kilden Niels l. Meyer: Kasino-samfundet, men jeg kan ikke finde ud af, hvad et kasino-samfund er. Er der nogen, der ved det, som kan forklare mig det?
  • Vi har kun eet liv - Leif panduro

    Forumindlæg
    Er der nogen som har lavet en analyse af teksten?? da jeg ikke kan finde ud af hvad jeg skal skrive. Jeg har svært ved at finde et budskab og mening med teksten hjælp venligst :)
  • Kanylemodellen (Laswell)

    Forumindlæg
    Hvad er det man bruger denne model til? Er det kun for at analysere tekster, eller kan man også gøre det for andre medier, såsom hjemmesider, plakter osv. På forhånd tak
  • Beyond the pale

    Forumindlæg
    er der nogle der har analyseret Beyond the pale af Rudyard Kipling? vil gerne vide hvad det vigtigste er i historien. og forklare titlen. pleas hjælp mig.
  • Hvad menes der med at dette?

    Forumindlæg
    Hvad menes der med at dette at inddrage pointer fra din analyse? er pointer nogle vigtige analysepunkter eller er det citater?
  • I Kurvestolen - Ulrik Thomsen

    Forumindlæg
    Hej alle, Er der nogle der kan hjælpe med en analyse eller fortolkning af Ulrik Thomsens 'I Kurvestolen'? Evt. noter .. alt kan bruges!
  • hjælp!

    Forumindlæg
    Hej derude, Jeg skal analysere "Nedstyrtningen" af Sven Holm og tænkte på, om der var nogen der kunne give nogle hints. :D
  • Det bedste er når...

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Er der nogen der har en analyse af "det bedste er når mørket......" af Søren Ulrik Thomsen? Mvh. Anne
  • Dansk Eksam

    Forumindlæg
    Hej, jeg mangler hjælp til min eksamensanalyse om "Kærlighed er lysets kilde" eller Glæderig og underfuld , er der nogen der har en analyse liggende?
  • eksamen-hjælp

    Forumindlæg
    Hej Nogen der har analyseret denne reklame-video; Arla lærkevang friskhed? https://www.youtube.com/watch?v=9gYRMh8DdEk
  • Synopse

    Forumindlæg
    Hejsa alle :) . Er der nogle der kender en god analyse man kan bruge til en dansk synopse. Mit fordybelseemne er Kortfilm Tak på forhånd :D
  • Hvilket tekstanalysemetode har jeg brugt?

    Forumindlæg
    Hej. I forbindelse med AT har jeg analyseret en tekst i spansk, som er en beretning skrevet af en tidligere kokainmisbruger. Jeg har analyseret den ved at gennemgå den kronologisk, udvælge centrale citater, og analysere hvert citat for at finde ud af drivkraften bag misbruget. Nu sidder jeg...
  • biologi b - niveau

    Forumindlæg
    hej:) hvordan foregår eksamen på b niveau. Skal man først vælge en artikle og redegør + analyser den også snakker lidt teori eller hvordan??
  • Synopse

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe mig med analyse og fortolkningspunkter og præsentation af persepktiveringsområder. Da jeg har en synopse for, af digtet DIMISSION af Yahya Hassan
  • Andrea elsker mig

    Forumindlæg
    Er der nogle der har en analyse/opgave om bogen "Andrea elsker mig" forfatter: Niels Rohleder ville blive meget glad:D
  • Dansk/Historie opgave

    Forumindlæg
    Jeg er blevet lidt forvirret omkring hvordan jeg skal skrive analysen og diskussionen til dansk/historie opgaven i 2g. Nogen der kan hjælpe?
  • Mand og kvinde af Pierre Bonnard billedanalyse?

    Forumindlæg
    Nogen der har analyseret Mand og kvinde af Pierre Bonnard, som eventuelt kan sende den til mig? Skal bruge det til perspektivering. Tak på forhånd.
  • RELIGION B!! Metoder!!

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal snart op til AT eksamen, og skal analysere nogen udpluk fra Den Nye testamente. Hvad for nogle metoder vil i anbefale at bruge i denne sammenhæng?