Søgning på: fysik noter c. Resultater: 12381 til 12400 af 84813
  • old-bog

    Forumindlæg
    er her nogen som sidder med de samme bøger som jeg?homer, iliaden oversat af otto gelsted, og homers iliade??
  • Odysseen 9. sang

    Forumindlæg
    Er der nogen som har notater til Odysseen 9. sang? Det ville være en stor hjælp! Skal op onsdagpå forhånd tak
  • Rettelser i rødt

    Forumindlæg
    Der er mange brugere herinde, der beder om at få deres oversættelser/fremstillinger rettet. Ville det ikke være en god idé at indføre en ny funktion, som tillader at skifte til rød skrift, så at man tydeligt kan se alle rettelserne?
  • 3D Kurve modeller (Curve models)

    Forumindlæg
    Jeg har ledt på nettet efter gode hjemmesider til at forklare dette emne men uden held. er der nogle der enten har en gammel opgave eller en god hjemmeside, som jeg kan læse?
  • Hvordan husker man det?

    Forumindlæg
    Når man nu står til en eksamen, i et matematisk fag - og derfor ikke har en tekst foran sig.. Hvad faen gør man så for at kunne huske det hele? Selvfølgelig kan man skrive en disposition op, hvillket jeg da også vil gøre. Men hvad så derefter? Hvordan husker I mellemregninger, formler, vinkler.. ...
  • Sokrates forsvarstale

    Forumindlæg
    Jeg har siddet og kigget indlæggende igennem men fandt ingen hvor jeg syntes der var tydelige temaer og ting at tale om omkring talen, beskrevet. Skal op i morgen kl 8. så håber der er nogen der lige kan hjælpe mig på falde rebet :)
  • Demografi - parametermix?

    Forumindlæg
    Hej alle Kan man godt sige at det er et godt parametermix, hvis det er en virksomhed har valgt at placere sig i københavn, når deres hovedsagelig målgruppe er forretningsfolk/rejsene og da der bliver holdt flere arrangementer så som, københavns modeuge eller konferencer i kbh. (altså når det ...
  • en sætning

    Forumindlæg
    Hvis barnet ikke løsner afhængigheden til moderen, så risikerer det at gå i stå i sin udvikling. Hvordan kan jeg oversætte denne sætning til engelsk??
  • Er du hardcore?

    Forumindlæg
    Hvis du, kan du så fortælle mig en gennemgang af spektrofotometri/absorptionsfotometri hvor du inddrager absorption, farveteori og Lambert-Beers lov?
  • Fysioterapeut

    Forumindlæg
    Hej jeg er helt ny startet som fysioterapeut studerende. Opstarten er svær pga. de mange klinisk udtryk og det tunge stof. Så jeg ville hører om der er nogle opgaver, notater eller noget anbefalet materiale som jeg kan supplere mit studie med. På forhånd tak
  • Kryptering

    Forumindlæg
    Hey derude. :) Nogen der i en privat besked eller over mail, kan sende mig en redegørelse af konventionelle og Public-Key krypteringssystemer ? Mange Tak :) Hvis i har noget om krypterings historien liggende kan i også sende dette :)
  • Sproglig udredning af kemisk begreb

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen Jeg er lige begyndt på kemi og er derfor ikke en haj til det endnu Dette spg. er i den mere filosofiske afdeling Jeg skal redegøre for hvad der menes med betegnelsen ca. 5 g. nøjagtigt. - der står i en øvelsesvejledning. Som jo rigtigt nok virker lidt underlig. ...
  • Hjælp (eksamen)

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved hvornår "Weg mit der Grenze" af Gudrun Pausewang er skrevet..? Det haster (er midt i min 24 timers eksamen i tysk) Møzzer
  • hjælp

    Forumindlæg
    Har brug for hjælp da jeg i morgen skal til prøve... Hvordan skriver man en tekst om sars når den skal indeholde noget om mikroorgansimer. Jeg er åben for alle ideer
  • iliaden, achilleus

    Forumindlæg
    Hej Nu har jeg lige læst iliaden færdig. Mán siger at den handler om achilleus' vrede. Men noget kunne jeg ikke helt få styr på: Hvor i bogen ophører denne vrede? Og er det pga. vreden han bliver ved med at kæmpe? Og er det pga. patroklos død, at han pinger hektors lig?
  • Triumvirat

    Forumindlæg
    hej Jeg sidder og læser om Romerriget Jeg stødte på ordet triumvirat, oh har fundet ud af, at det betyder en sammenslutning af 3 mænd. Mit spørgsmål er så, hvem er den tredje mand i det andet triumvirat? (udover Octavian og Antonius?) Er der nogen der ved, hvornår det 1. triumvirat var der? og...
  • Bedre? Kan man det

    Forumindlæg
    hvordan kanman blive bedre til dansk, er selv dansker men..
  • Verden ca. 1750-1939

    Forumindlæg
    Hi Er der nogle der har notater fra bogen "Verdenshistorien i store linjer"? Fra s. 118-203 Har en hel del bøger jeg skal indhente, og notater kunne være rart.. Hilsen Sam
  • engelsk

    Forumindlæg
    jeg ved ikke hvordan jeg skal indsætte ordene ind. er der nogen der kan hjælp. på forhånd tak 1) the sun....in the east.(rise) 2) nowdays many people...watching football.(like) 3) he didn't mind...the bathroom.(clean) 4) she refuses....to anyone.(listen)
  • Planter og respiration?

    Forumindlæg
    Hvorfor respirerer planter? Bruger de så selv glukose? Og til hvilket formål? De vokser vel ved fotosyntesen alene?

Søgninger relateret til fysik noter c