Søgning på: tysk analyse. Resultater: 12441 til 12460 af 38620
-
Virksomheden strategiske platform.
ForumindlægEr ved at skrive om vestas i Srp og min opgave lyde bl.a på at lave en analyse af vestas strategiske platform. Det går bl.a på at lave en Swot analyse der skal tages i overvejelser til vestas ide grundlag. Skal jeg så lave en klassisk Swot analyse eller skal jeg lave en udfra da de startede med a... -
Sætningsanalyse
ForumindlægHej! Jeg har et problem med en sætning, som jeg er ved at analysere. Den lyder: "Når man bor i en storby,..." Mit spørgsmål er så, hvad "Når" hører ind under, og hvilket tegn der skal herunder. Er det mon en ledsætning? Og kan ledsætninger godt indlede en sætning? -
'M'
ForumindlægHejsa :) Nogen der har set denne film? Hvis man har temaet godt og ondt, hvilke tanker vækker det så hos jer i forbindelse med filmen? Mvh Maria P.S. kunne VIRKELIG godt bruge hjælp til rettelse af min tysk opgave... anyone? -
undersøgelse
ForumindlægHvis der i en opgaveformulering ikke står noget om en analyse, men kun undersøgelser, skal man så stadig inddrage en analyse af en slags? Er bare forvirret da jeg kun har fået 2 forskellige undersøgelser, men ingen analyse. -
Ideer til emne og fortolkning af "Tørdokken"
ForumindlægJeg sidder med en meget tør novelle, der hedder "Tørdokken". Den er skrevet af en tysker ved navn Stefan Andres i 1949 og man kan tilsyneladende intet finder om den på nettet. Jeg er aldrig støt på forfatteren før, så er lidt balnk, da novellen ikke rigtig siger mig så meget. -
Enhedslistens partiprogram
ForumindlægHvor strider Enhedslistens partiprogram med den tyske grundlov? -
barndommens gade
Forumindlægjeg er ved at analysere barndommens gade, oprindeligt som digt af Tove Ditlevsen, her som sang af Anne Linnet. Jeg kunne godt bruge lidt kritik, hvad synes i?\n\nher er mit bud :\n\nBarndommens Gade.\n*det sted hun er vokset op, og hvordan det har påvirket hende . \n*Som vejen til at blive voksen... -
Feighet (fejhed)
ForumindlægHjææææælpp..ska lave en engelsk stil om "Feigheit".. altså fejhed, til i morgen..og stinker virkelig til tysk..nogle der kan finde på et lille bidrag.. gerne på tysk :D.. thx -
disposition
ForumindlægHej kom lige i tanke om, hvordan ser en rigtig god disposition egentlig rigtig ud ? -
The Body Shop
ForumindlægNogen der før har haft om The Body Shop eller ved en del om dem? :) Jeg har en opgave, og fik stillet spørgsmålet hvad The Body Shop kan gøre bedre i forhold til deres CSR. Jeg er simpelthen helt blank, da de bare er så meget i top indenfor CSR. -
Er det rigtigt?
ForumindlægHEj jeg skulle bøje 10 uregelmæssige udsagnsord, og lave én sætning til hvert ord, er det rigtigt? • Beginnen – beginnt – begann – begonnen. Hast du die Möglichkeit mit deine Hausaufgaben zu beginnen? • Binden – bindet – band – gebunden – gebunden. Du kannst mich an dieser Verabredung nich... -
Rettelse af 5 sætninger
ForumindlægVi læste teksten i går. Wir hatten den Text gestern gelesen Tager du bøgerne med i morgen, så hjælper jeg dig (med) at bære dem ned i kælderen. Nimmst du die buche zu morgen, dann helfe ich dir zu tragen die in den Keller Han så, at priserne var faldet. Er sah dass die preise... -
Kode
Forumindlæg60280655684212 73818342633614 92080461423414 29031402724212 -
Solariet
ForumindlægNogen der ved noget om solariets historie ? -
Ordbog...
ForumindlægHey er der nogen der kan fortælle mig hvor man kan downloade en gratis dansk-tysk tysk-dansk ordbog??? Har brug for den... -
Hjælp
ForumindlægHvem kan hjælpe mig med at analyse novelle ? -
kortfilm
Forumindlæghej jeg vil gerne have en analyse af kortfilmen Eksamen. Tak på forhånd. -
Valg af 4. A-niveausfag
ForumindlægHej med jer Jeg står i den situation, at jeg nu skal vælge et fjerde fag på A-niveau. Jeg er under den nye reform og er på studieretningen Mat A, fysik B, kemi B. Jeg kan vælge at opgradere enten fysik, kemi, engelsk eller tysk til A-niveau, men jeg aner virkelig ikke, hvad jeg skal vælge. Jeg ha... -
Ekstemporaltekster
ForumindlægHej allesammen:) Jeg skal op i mundtlig tysk om nogle par uger, så jeg tænkte på om der er nogle af jer som har nogle ekstemporaltektser liggende som i kan sende, så jeg kan få øvet mig. Tak på forhånd. -
der klub der toten dichter
Forumindlægvi skal op i tysk på fredag og vi har om den populære film "the dead poets society". på tysk : der klub der toten dichter. jeg vil meget gerne have nogle nyttige og velformulerede udtryk man kan bruge hvis man f.eks skal beskrive drengenes udvikling, hr. Keating, meningen med filmen e...
